I ❤ Anime

(1)تصاویر انیمه Naruto

سلام به همگی^_& امروز براتون تصاویر انیمه ناروتو رو گذاشتم...امیدوارم که خوشتون بیاد^_^

برای مشاهده اندازه اصلی تصاویر روشون کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الان میتونی عمس های وبم رو ببینی؟

اوهوم^_*

های های^^
من تو این انیمه طرفدار نجی ناروتو کاکاشی میناتو و کوشنا هستم واپیپرا خیلی خوب بودن^^
آریگاتو ^_^
خوشحالم خوشت اومده ^_^
میشه عکس های کاکاشی رو بزاری

گذاشتم ... برید صفحه اول وبلاگم ... براتون گذاشتم
کاکاشی شارینگانشو از دست داد وگرنه با شارینگان با حال تر میبود 
منکه ندیدم ک !
من انیمه ناروتو کامل دیدم با فیلر هاش {نگاه میکردم به دوستم میفرستادم و پاک میکردم} اون موقع نمیدونستم فیلر چیه و الان دوباره دارم دانلود میکنم اما این بار بدون فیلر هاش واقعا انیمه عالیه هرچه که اون وقت نمیدونستم فیلر چیه باز هم فوق العاده بود و اینکه اینبار با حجم کم دارم دانلود میکنم فصل اول بدون فیلر کامل با کیفیت 480 کامل دانلود کردم و فصل دومم بدون فیلر و کیفیت 480 و 720 دارم دانلود میکنم {حجم کیفیت 480 به صورت تقریبی 40 مگابایت بود و کیفیت 720 حجم های مختلفی داشت مثلا 40 و50و60و70و80و 90 و100{فکر نکنم کلن به 40 یا 35یا شایدم کمتر برسه} اولین جایی بود که حجم های انیمه ها بیش از حد کم بود {زیادی حرفیدم}
خب از کجا دانلود میکنید ک حجمش خوبه ؟
از اینجا http://dl.dlcenter.ml/search.html انیمه ای که میخوای رو سرچ بزن اکثر انیمه ها حجمش خیلی کمه
آریگاتو ^^

سلام یه چیزیو فراموش کردم بگم زیرنویس از جای دیگه ای دانلود میکردم
اوکی . من معمولا با زیرنویس انگلیسی میبینم 
وای رایانا خیلی باحالن اینا... به نظر انیمه ی ترسناکی میاد °-° سپاس یه عااااااالمه عزیزم^_^
ترسناک !؟ همممم
خب نمیتونم نظری بدم چون ندیدمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan