I ❤ Anime

برنامه یک روز از زندگی فوجی

امروز براتون برنامه یک روز از زندگی فوجی رو گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد^_^

 
https://www.uplooder.net/img/image/29/d0da3467fdde72d97831e2c74a235441/Fuji-awakened.jpg

ادامه مطلب...


6:00: از خواب پا میشه و صبحانه وافل و قهوه

6:30: بعد از رسیدگی به کاکتوسش تماسی صبحگاهی به یوتا میزنه

6:50: به مدرسه میره و تمرینات صبحگاهی رو شروع میکنه

8:40: در این زنگ زبان ژاپنی  و یه پیغام های مخفیانه از طرف ایجی بهش میرسه

9:40: موسیقی: مفاهیم جاز

10:30: قدم زدن اطراف مدرسه و گرفتن تصاویر مخفیانه از تزوکا بدون عینک

11:00: زبان انگیلیسی (امتحان کلاسی)

 

 

 

12:00: تاریخ ژاپن / جامع شناسی

12:50: زنگ ناهار، بعد از تموم کردن ظرف ناهار، عکس هایی که مخفیانه از تزوکا گرفته رو در اتاق فوتوگرافی چاپ میکنه.

 

 

 

13:20: ورزش (دوی ماراتون)

 


14:20: کلاس طولانی(خارج از مدرسته)

 

 

 

15:30: بازدید از کتاب خانه و قرض گرفتن کتابی در مورد اسطوره ها از مسئول کتابخانه(ریوما ایچیزن)

16:00: باشگاه تنیس : تمرین ضربه زدن با چشمان بسته

18:00: به خونه تاکشی کاوامورا میره و باهاش بازی میکنه

19:00: بازگشت به خانه و خوردن چای

19:30: خوردن پای سیب خانگی به همراه مادر و خواهرش هنگام صرف چای

20:30: حمام: جکوزی

22:00: تمرین برای رکورد سرعت در خواندن

23:30: خیال پردازی،خواب

 

منبع: پارک انیمه

 

 

 

شعار فوجی: چه با ارزش است دیدن با چشمان بسته!

 

 

 

معنی اسم فوجی : بی نظیر و بی همتا

 

 

 

واقعا هم معنی اسمش با خودش مطابقت داره ^_&

فوجی رو خعلی دوسش دارم!!!
خعلی!
منم همین طور :دی
مسابقه ای ک الان داره با آکایا کیری هارا میده خیلی قشنگه...وقتی هم عصبانی میشه جذاب تر میشه^_^
معنی
ایول!!!!
بسی جذاب بود!!!:دی
^_^
دوست عزیز...
مع نی غلطه
معنی درسته!!!
'-'
من کجا اونطوری نوشتم؟؟؟
خط آخر:|
برای من ک درست نوشته!O_o
نوشته مع نی!
راست میگم!!!
واقعا هم معنی اسمش با خودش مطابقت داره ^_&

from : viva-avalanche.blog.ir

پیست هم ک میکنم معنیه!!!:|
واسه من سرهم نوشته سوزومه...:|
این آواتار حدیدت کیه؟
o_O
کسی نیست:دی
من اصلا از فوجی خوشم نمیاد-___-
ولی قسمت عکس گرفتن از تزوکاش خیلی جالب بود فک نمیکردم اینجوری باشه:))
جیییییییییییییییییییییییییغ نگوووووووووووووووووووووو
من عاششششششششششقشم!!!!
خیلی باحال بود ولی به نظر من ریوما بینظیره.....
خب این برنامه روزانه فوجی بود...اگه دوست دارید ماله ریوما رو هم بزارم؟
پ با من مشکل داره!
هنوزم مع نی می باشد!:/
اوهوم...با تو مشکل داره
:دی
نه خیلی ممنون خودم میدونم...
آها....اوکی ^_^
:دی
ب وبت بگو با من مشکل نداشته باشه!
:|  خودتون برید با هم دیگه حرف بزنید و مشکلاتتون رو با هم حل کنید:دی
خخخخخخخخخخخخخ
من زبون وبت رو بلد نیستم...
برای اون هم پست آموزشی بزار:دی
باشه...راستی کلاس ژاپنیت!!!!!!!!
کامل یادم رفت:دی
وبلاگت با سیستم جاهای دیگ هم مشکل داره!!!
اونجا هم نوشته مع نی!!!
به جان فوجی که عاشقشم واسه خودم مینویسه معنی!!!
خوب...
پس یه نفر دیگر نیز به لیستت اضافه کن...

باشه...
دیگه مشکل من و وبته!!! 
فوجی رو میگی؟ اون اضافه شده به لیستم بود:دی
میگم ک ،شما دو تا با هم مشکل دارید...بشینید با هم حرف بزنید مشکلاتتون رو حل کنید آخه با دعوا که کاری درست نمیشه:دی
:|
من زبون وبت رو بلد نیستم...
آهان!
فائز زبان0 و 1 بلده...میگم بیاد مترجم شه:دی
خخخخخ......:))
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۱۱ 💖 miss fatemeh 💖
فوجی چان عالیــــــــه ^^
اره ... فوجی خیلی خوبه ^^
فوجی دوست ^^
فوچی چان چه خوشکله 👍👍👍
فوجی عالیست! :)
انیمه Marginal#4 رو دیدی؟
نه
ایجی بهتره که :-)
ریوگا ، تزوکا ، فوجی آتوبه :دی
من که از ایجی خوشم اومد :دی
ریوگا هم عالیه!
ریوگا رو یادم رفت :دی
:دی
وااااییی تسکتههههه انیمه هام ته کشیده هیچی ندارم برم ببینم @_@
بگو چ ژانری میخوای تا معرفی کنم
ژانری باشه که یکم عاشقانه باشه' شخصیتاش خوشگل باشن' اخرش با خوبی و خوشی تموم بشه' خنده دار باشه بعدش اینکه توش دختر نباشه :-[ چنین انیمه ای فک نکنم وجود داشته باشه دلم میخواد ژانرش جوری باشه که در مورد دوتا پسر باشه مثلا مثل کارناوال :-):-):-):-):-) همین خخخخخخخخ
سرومپ رو دیدی؟ 
هایکیو ؟ 
دنیای اودون پوکو ؟ 
البته هیچ کدوم از انیمه هایی ک گفتم عاشقانه نیست:| چون من خودم عاشقانه دوس ندارم

دقیقا منم از عاشقانه متنفرم ممنون برم ببینم 
اوهوم ! هایکیو رو حتما ببین
ژانرش ورزشیه !
عالیییییه
اره سرومپ رو دیدم هایکیو هم دیدم دنیای اودون پوکو رو ندیدم برم ببینم 
آها اوکی !
دنیای اودون پوکو جزو بهترین انیمه های زندگیمه !
یکی از کاراکتر های محبوب من تو این انیمه
من این انیمه رو تو تلویزیون با نام قهرمانان تنیس دیدم
منم انیمه شو از تلویزیون ایران دیدم ova  هاشو دانلود کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan