I ❤ Anime

از advent children یاد بگیر...

بچه ها ، متن زیر رو خودم در مورد کاراکتر های فاینال فانتزی نوشتم^_^لطفا متن زیر رو بخونید و نظرتونو به من بگید.ممنون میشم که نظرتونو بهم بگید^_&

 

 

از advent children  یاد بگیر...

چرا ما بعضی وقتا از خودمون متنفر می شیم؟و فراموش می کنیم کسایی هستند که به فکرمونند؟لبخند رو فراموش می کنیم؟و بهترین هامونو باز از دست دادن ایمانمون از دست می دیم...ایمان...ایمان به قلبمون.

بیاید یاد بگیریم...

یاد بگیریم از Tifa که با اینکه مهم ترین شخصی که تو زندگیش داشت اونو فراموش کرده بود با این حال هر روز بهش زنگ می زد...نگرانش بود و فراموشش نمی کرد...

یاد بگیریم از Cloud که به Zack ایمان داشت و تا آخرین نفس برای عزیز تزین کساش جنگید و پیروز شد...به خاطر ایمانش

یاد بگیریم از Kadaj چه ارادهی قوی ای داشت! تمام تلاشش رو کرد تا سفروث رو برگردونه و موفق هم شد...

یاد بگیریم از Zack  که تمام عمرش حتی تو سختی ها هم لبخند می زد و هنگام مرگش با لبخند مرد...

یاد بگریم از Aerith برای عزیز ترین کسامون همیشه دعا کنیم که اگه ترکمون کردن یه روز بزگردن یا اگه از ما دورن همیشه خوشحال و سلامت باشند...

ADVENT CHILDEREN  فقط یک انیمه نبود. بیاید اگه واقعا اونو و کاراکتراشو دوست داریم ازشون یاد بگیریم چگونه امیدوار بودنو، یا ایمان داشنتو، یا مجّد بودنو، یا لبخند زدنو ،یا دعا کردنو...

ADVENT CHILDEREN یک کتابه برای یاد گرفتن درس زندگی...

حالا به دور و برت بیشتر نگاه کن...عمیق...عمیق تر...خیلی عمیق تر...

چند تا از کارایی که بالا گفتمو انجام می دی؟؟؟

تا چه قدر امیدواری ؟ (برای طرفداران Tifa  (

تا چه قدر پایه های ایمانت محکمه ؟ (برای طرفداران Cloud )

تا چه قدر ارادت قویه ؟ (برای طرفداران Kadaj)

تا چه قدر به لبخند زدن اهمیت می دی ؟ (برای طرفداران Zack)

تا چه قدر برای عزیزانت دعا می کنی ؟ (برای طرفداران Aerith)

از امروز این کارا رو انجام بده فاینالی عزیز...^_^

وووواوووووو بهت پیشنهاد میدم مشاور انیمه ای بشی عالی بود 
باشه حتما:دی
راستی نازلی...من لینکت میکنم اما وبلاگت بد جور میره روی اعصاب
مخصوصا قالبش و نظر دهیدش...من اصلا نمیتونم نظر بدم:|
مطالب عالیه و وبلاگ مرتبی داری...از وبلاگ های شلوغ که توش شتر با بارش گم میشه بدم میاد...اما وبلاگ تو خوب و مرتبه....منم لینک کن...^_&دان لود دث نوت هم بزار^_&
باشه قالبو عوض میکنم.چرا نمیتونی نظر بدی؟؟؟؟؟؟رو اعصابه؟؟؟؟
رو اعصابه به خاطر اینکه نمیتونم نظر بدم....آخه مطالب رو خیلی دوست دارم و میخام براشون نظر بدم اما لود صفحه نظر دهید 10 قرن طول میکشه....:(
خخخخخخخخخخححح صبر کن باز میشه برا من که زود میاره حالا اگه شد وبلتگا حذف میکنم تو بیان یا بلاگفا میزنم
وبلاگ منو حذف میکنی؟ منظورتو متوجه نشدم؟!؟!؟!؟!
منظورم وبلاگ خودم بود ببخشید
آها...خیله خب
به نظرم هنوز که خیلی توی وبت فعالیت نکردی بیا بیان...
هم امکانات بیان بهتر و بیشتره و هم سرعتش بالاتره....
دمت گرم
خوشم اومد

ممنونیم از این همه انرزی که داری
و با بقیه تقسیمش می کنی
خواهش میکنم ... نظر لطفتونه :)

چقدر قشنگ بود همشون رو دوست دارم و آره راست میگی واقعا درس های زیادی توی انیمه بود 

:) ممنونم بابت کامنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan