I ❤ Anime

ناروتو یا ساسکه؟

این هم یک نظر سنجی بین دو کاراکتر معروف انیمه ناروتو یعنی، ناروتو و ساسوکه

.لطفا بگید که کدوم رو بیشتر دوست دارید وچرا؟



تو چرا ب صورت رگباری پست میزاری؟
هر موع اومدم پست گزاشتی!:|
اعصاب از این خورده ک این وبه هر کار میکنم مثله قبلی نمیگیره...قتل عامی که بلاگفا انجام داد چند تا از بهترین وبلاگ هایی که مدیراش از دوستام بودند و خیلی تو وبم فعالیت داشتند رو کشت...حالا نمیدونم اونا وب دارند یا نه ک تبادل لینک کنیم دوباره...حرصم میگیره...میفهمی از بلاگفا حرصم میگیره که وبمو حذف کرد...الان عقده ای شدم..میفمییییییییییییییییییییییییییییییی؟
بعله بعله میفهمم!
حالا چرا میزنی؟؟؟؟
ددی!!!:(
د آخه اعصاب نمیزاره واسه آدم که....:@
الان اعصاب خوردی رفع شد؟با توجه به نظر قبل!
چرا هیچکس راجب این دوتا عشق نظر نزاشته😔
خب انیمه ناروتو واقعا محشره ناروتو هیچوقت ناامید نشد تلاش کرد دوستش رو بگردوند و به ارزوش رسید ولی من همیشه شخصیت های دارک رو بیشتر دوست دارم اما واقعا دوتاشون عشقن.
آری آری 😁
در این مورد هم مثه خودمی .. چون منم از دارکا بیشتر خوشم میاد:دی
ناروتو!
ساسکه اعصابمو به هم میریزه چون اصلا معرفت نداره و خودخواهه!
همممم
ساسکه:|
دلیل اینکه دوسش دارم و نمیدونم:|
خخخخ ... اوکی
ساسکه!!
انیمشو کامل ندیدم... فقط چندذ قسمت اولِ سری اولشو -__-
ولی طبق همون چند قسمت و بازیاشو فن آرتا و مانگاش، ساسکه!!
دلیلشم نمیدونم |: شاید چون بنظرم باحالتر از ناروتوئه!
همممم ... من فعلا نظری ندارم .. 
این احتمال رو هم میدم ک حتی وقتی انیمه شو ببینم هم از هیچ کدومشون خوشم نیاد چون فعلا ک هنوز ناروتو ندیده عاشق میناتو و کاکاشی شدم
 ناروتو  آخه ساسکه نامرده
اوه !
خب من انیمه شو هنوز ندیدم
فقط و فقط ناروتو
چون ساسکه خیلی بی معرفت و خود خواهه
اوایل سری اول انیمه هم خیلی شل و وله
خیلی خیلی بی اعصابه
:) ممنون بابت نظرتون
چه خوب میشد بجای گفتن صفات منفی ساسکه ، صفات مثبت ناروتو و دلیل انتخابتون رو میگفتید
اول اینکه فقط ناروتو 💛
دوم اینکه ساسوکه نوشته میشه ولی ساسکه خونده میشه اصلاح بشه لطفا :)
تشکر
ناروتو و اگه بین اینا بوروتو هم بود بوروتو رو ترجیح میدادم چون در اینده با حال میشه
خیلی هم عالی
عاشق هردوشونم ولی از بروتو متنفرمممممم
عاشق پدر پسره هستید اما از پسرش متنفرید ؟
واو ... راس میگن ک عشق پیچیده اس !
يكشنبه ۴ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۱ *عاشقتم ناروتو جان*

عشق فقت وفقت ناروتو جان از اسمم می تونید بفهمید

دلیلشم اینکه اون معصوم بود مردم نباید بااون این طوری رفتار می کردن

اگه من اونجا بودم حتی اگه کوچیک بودم می رفتم و پیشش زندگی می کردم تا دیگه تنها نشه

البته اگه این رنج ها نکشیده بود شاید دیگه اینجوری نبود

واینکه از ساسکه متنفرممممممممممممممممممم

من سر این دوتا با دوستم قهر شدم اون می گفت من مثل ناروتو کله فندوقیم و حالا اون خوش میگذرونه و من حصرت می خورم

کل انیمه محورش رو دوستی چرخید بعد شما با دوستت قهر کردی؟
خواهشا هدف انیمه رو فراموش نکنید ... دوستی دوستی دوستی
قطعا ناروتو 
چون اون کسی بود که بهمون یاد داد مردم هرچی هم که بگن بازم باید به سمت هدفمون حرکت کنیم و تسلیم نشیم ! و همنچنین خیلی با معرفت و مهربون بود دقیقا برعکس ساسکه 
:) ممنون بابت کامنت

منم ساسوکه رو دوست دارم 

دلیلشو دقیق نمی دونم ولی شاید چون با خون سردیش سعی میکرد قوی جلوه کنه ولی دردی رو که تحمل می کرد کمتر از ناروتو نبود

و اینکه یجورایی نشون میده ادمای خوب میتونن تو راه خیلی اشتباهی قرار بگیرن ولی باز اشتباهاتشون جبران کنن

تشکر بابت کامنت

کنیچیوا 

من به هیچ کدوم علاقه زیادی ندارم .بیشتر به هاتاکه کاکاشی علاقه مندم .

اما از بین اینا ...

شاید ساسکه .خیلی خونسرده مثل خودم .و اگه من به جای ساسکه بودمو دلیل اصلی مرگ قبیله ی اوچیها رو نمی دونستم از داداشم متنفر میشدم. 

کنیچوا^^

عشق است و کاکاشی:)
تشکر بابت کامنت

خداییش من هنوزم محو قدرت های ناروتوم هنوزم که هنوزه دنبال یه انیمم که قدرتی برابر ناروتو داشته باشه توش ولی نیست که نیست

جزو بهترین هاست^^

من ناروتو رو خیلی دوس دارم.....چون مهم نبود چند بار زمین بخوره... باز بلند میشد که این تو زندگیم خیلی بهم کمک کرد و شده برام یه الگو واقعا.... و هر کسی جای اون بود در برابر تاریکی تسلیم میشد و از هرکسی که باهاش بد تا کرده انتقام میگرف یا حد اقل زیر فشار نگاه های بقیه له میشد

.

.

ولی از لحاظ شاخی....میناتو و کاکاشی عشقن ناموصا.....ولی بلاخره تو ناروتو چیزی رو دیدم و یاد گرفتم که صد نفر با حرف زدن باهام نمی تونستن توجیحم کنن

.

.

درضمن از ساسکه هم بدم نمی یاد..... بنظرم خعلی شاخه ولی بازم ناروتو نیس ....از نظر من شخصیت دارکم محسوب نمیشه

در آخر بگم که ناروتو تو تموم سریال ها و فیلم ها و انیمه هایی که دیدم نامبر وانه

^^ تشکر بابت شرکت در نظر سنجی.
با نظرتون موافقم. ناروتو واقعا درس زندگی یاد میده

ناروتو ساسوکه هردو باید تو این انیمه باشند چون ساسکه رقیبش ناروتو هست و ناروتو رقیبش ساسکه اگه ساسکه و ناروتو ای نبود این انیمه مسخره میشد من موندم چرا اسم این انیمه رو نذاشتن ناروتو و ساسکه

XD اوه اینطوری اگه بود اسمشو باید میذاشتن ناروتو به دنبال ساسکه

ولی واقعا بدون یکی از اینا این انیمه کامل نبود

واقعا ناروتو  اصلا اگه ناروتو نبود از نظر من نمیشد یکی از بهترین انیمه ی دنیا

چون من روزانه یه انیمه ی سریالی چند فصلی رو تموم میکنم و هیچی ناروتو نمی شه

بله ناروتو واقعا جزو بهتریناست

ساسکه چون بنظرم از ناروتو باحال تره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan