I ❤ Anime

گون یا کیلوا؟

گون یا کیلوا؟کدوم رو بیشتر دوست دارید؟


کیلوا                             گون

https://www.uplooder.net/img/image/18/cc4269f7eef9d5d31df00bf8c6c05836/420558f130e36f7d5baaa7fe3cadd8c88167b5c5-hq.jpg
منم هر دوشون رو دوس دارم اما کیلوا عشقه:دی
:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
یعنی چی؟
کیلوای خودمه:((:((:((:((
خب نصفش میکنیم...:دی
عه1
اصلا دشم قبول نی!
هیسوکا مال تو ...
کیلوا مال من؟؟؟؟
نوچ:دی
عجب عادمی هستی تو!
جنسیس...
سفیروث...
هیسوکا...
کیلوا...
تازه ممکنه پای کسایی دیگ هم باز شده باشه ما ندونیم!
والا!
دور کیلوا رو خط بکش جان سوزومه!:دی
(فکر نکنم اینو تایید کنی:دی)
تائید میکنم....همه میدونند دیگه:دی
خب بزار ی شفاف سازی بکنم...دانته ، ریوگا ، فوجی ، میکا ، کاورو ناگیسا و شیوتا ناگیسا رو جا انداختی:دی
کیلوا هم ماله خودمه :دی
:|
یعنی اندکی شرم!!!
اندکی خجالت!!!
هیــــــــــــــــــــــــــچ!!!
نچ نچ نچ!
بالاخره ک کیلوای خودمه!!!:دی
هر کار میخای بکنی بکن!!!:@
عجبا!!!نچ نچ نچ!!!
من شماره کیلوا رو گیر اوردم:دی
با هم میخوایم بریم کافی شاپ.....خخخخخخخخخخخ :))
من عاشق کیلوا هستم وبی نهایت دوستش دارم  فقط فقط فقط ...کیلوای عزیزم بهترین در بین کل برای من.
هوم. ی بار گفتید ! D:
فقط کیلوای عزیز خودم عاشقشم و بی نهایت دوستش دارم  بهترین در دنیا کیلوای من.
:|
دوتاشونو دوست دارم اما هیسوکا عشق میباشد و بس.
دقیقا! لایک
انیمه ی قلب های پاوندرا رو دیدی؟
سلام. نه
سلام منو یادت میاد؟:-)
سلام. آدرس وبتونو اگه بدید یادم میاد
اسمتون برام جدید و عجیبه!
امممم من وبلاگ ندارم وا چرا عجیب ؟ انیمه گیل یعنی دختر انیمه ای! من همون میکاهستم این اسم جدیدمه چون که اون تربتم خراب بود اسمم عوض کردم با اسم جدیدم اشنا شویدخخحخحح
میکا جان! Girl درسته
ای وااااای دوباره اشتباه تایپی شددد ممنون که یاد اوری کردی  عزیزم:-)  این اشتباه تایپی ول کنم نیست@_@ راستی تو کلا چه نوع اهنگ هایی رو دوست داری؟ من فقط خارجی گوش میدم اونم موسیقی های خارجی راک''رپ''هیجانی''شاد''لایت بیشتر از همه راک:-)
طوری نیست
متال . هوی متال، بلک متال
راک ، هارد راک ، 
کیلوا!
کل انیمشو بخاطر همین بشر دیدم =)))
وای عاره
کیلوا
هیسوکا
لوسیفر
اینا عالیننننن
صد در صد کیلوا 
سوال کردن داره؟
منم میگم کیلواااا ^^
من از هر دوتاشون خوشم اومد
^^ 
کیلواچون گون شخصیت نسبتا کیلیشه ای داره
هممم ... خب این هم نظریه !
100%کیلوا چون توی حالت عصبانی هم خیلی نازه،(چهره داغون کننده) 
لایک 

سلام

به طور حتم کیلوا

خطر اسپویل(لو رفتن داستان)

اولش از گون خوشم میومد ولی اخراش که داشت با پیتو میجنگید بعد با کیلوا دعوا کرد بهش لعنت فرستادم :دی

XD

چه کسی میتواند جز من کیلوا را اسیر خودش بکند😏😏

البته من هیسوکا رو بیشتر میخوام

^^
هر دو عشقن

فقط گون اسطوره خلاص :||

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی
البته از 44 اسمتون فکر کنم بیشتر طرفدار هیسوکا باشید تا گون! XD

هههه همشون..

خوب هستن گون وفاداره چراکسی طرفدارش نیست .

اشکالی ندارد ولی من درسته یک نفر هستم اما طرفداری من به گون معادل بابیشتراز تلریون نفره 🥰😄😃😀😁⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

طرفدار گون هم زیاد هست. اینجا اگه نباشن بقیه جا ها.
^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan