I ❤ Anime

آریس یا تیفا؟

اینم یک نظر سنجی دیگه در مورد آریس و تیفا.هر دو شون 2 تا از دختران پر طرفدار فاینال فانتزی اند^_^
شما بگید کدوم رو بیشتر دوست دارید:)

تیفا                            
آریس

من آریس رو بیشتر دوست دارم...کلا از کاراکتر تیفا خوشم نمیاد.
اما آریس رو خیلی دوست دارم چون مهربون و فداکار بود.ای کاش کشته نمیشد:((
روحش شاد:(
آریس همزاد خودم:)
میگن اخلاقم خیلی شبیهشه.
ایول...منم میگم آریس.جدا اخلاقت شبیه شه ؟ پس باید خیلی مهربون و آروم و خوش اخلاق باشی ^_^
آره بهم میگن اخلاقم اینطوره^^
از نظر قیافه هم شبیهیم^^
ایول خوش به حالت ^_^
نظر لطفته^^
راستی دانته چان شما پسرین یا دختر؟البته اگه دوست دارین بگین.
^_^
دخترم ایریس چان ^_^
از آشنایی باهاتون خوشبختم:)
منم همین طور عزیزم ^_^
فقط تیفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فقط تیفاااااااااااااااا
فقط آریس !
تیفا
هوووم. ولی منکه طرفدار اریس ام
من دوتاشو دوست دارم
دمت گرم ولی من آریس رو خیلی خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییییی دوس دارم!
تیفا ... نمیدونم شاید واسه خاطر اینکه با اینکه کلود اونو از یاد برده اون همچنان دوستش داره ... و یه جورایی خیلی قوییه ... اما اریس هم خیلی دختر مهربونی هستش ... بیخیال منکه فقط لونافریا رو دوست دارم خخخخ
من توی کل اف اف فقط از ی دختر خوشم اومد اونم آریس بود ! 
لونا هم خیلی عالیه حیف شد ک مرد
نوکتیسم هم اخرش میمیره کلا همشون میمیرن و بعد از مرگ اردین نوکتیس با لونافریا ازدواج میکنه ... برو دمو هاشو تو یوتویوب ببین ... البته من بعد از لونافریا لانتینگ رو خیلی دوست دارم شخصیت مهشر و قویی داره
آره همه اینا رو میدونم واسه همین میگم خیلی غمگین بود داستانش !
اصن وقتی متوجه شدم که ناکتیس در آخر میمیره باورم نشد ! وقتی رفتم و کامل خوندم ک چ اتفاقاتی توی گیم میفته و همه در آخر میمیرند دیگه ناااااابود شدم !
من از کل دخترای اف اف فقط از آریس خوشم اومد ... اما لایتنینگ هم کاراکتر خییییییلی قوی ایه و طراحی خیلی جذابی داره !
یکی از قوی ترین ابر قهرمان های اف افه !
داستان در کل غمگین بود اره قبول دارم ... ولی اخرش سنگ تموم گزاشتن ... حرفایی که پادشاه ریجس میزنه مختو میترکونه ... بعد اون عکسه ... در کل از نظر من عالی بود ... 
داستانشون غمگین اما خیلی با معنی بود. آخرش همه شون خودشونو فدا کردن . البته ب نظر من نشون دادن عروسی ناکتیس و لونا کار عجیبی بود اما اینطور ک به نظر میاد خیلی از‌طرفدارا از این ایده خوششون اومده . 
اخه میدونی مرگ لونا و عشقی که به نوکتیس داشت و قویی بودنش در این راه و اینکه سر قولیی که به نوکتیس داشت موند کلا یه همچین چیزایی باعث شد خیلی خیلی طرفدار پیدا کنه ... و اون مرگ که باعث شد یهویی لونا از بازی حذف شه باعث شد خیلی سنگین تموم شه برای همه ... و تازه حرفایی که گلادی تویه قطار به نوکتیس میزنه یعنی اگر من جای نوکتیس بودم خودمو میکشتم ... با این حال نوکتیس به جنگیدنش ادامه میده ... بعد از اون ده سال یه مرد خیلی قویی بهشون ملحق میشه نه نوکتیس بی تجربه و ضعیف ( منظورم از ضعیف قدرتش نیست ) ... بر میگردن به ایمسومنیا و همه ی دیمن ها و کلا همچیو از بین میبره و در اخر اردین رو به تنهایی نابود میکنه ... البته اون روح سگ مسبشو با دوستاش و پدرش و لونا و لوسیس نابود میکنه خخخ ... بعدش میره پیش عقشش لی لی لی خخخخ... مدرمشم که نجات داد ... تا اخرم به خوبی خوشی زندگی میکنن ... پایان ... برای من چیزه عجیبی نداشت چیزی که باید داشته باشه رو داشته ... دم اسکوئر گرم
بله بله ... داستانش رو میدونم . ولی واسه من عجیب بود XD
تیفا چون کلود رو تنها نزاشت و باهاش موند و درکش کرد ... و حتی یک دختر خیلی قوی و محکم که میتونه به خوبی از خودش و دیگران محافظت کنه من به خاطر اینکه تیفا کلود رو دوست داشت طرفدار تیفا هستم ...اما بیشتر به خاطر محکم بودنشه که دوسش دارم . ..
:)
بسی هم عالی
من اریس رو دوس دارم . امیدوارم روحش شاد باشه . از تیفا متنفرم 
لازم نبود از تنفر استفاده کنید
قطعا تیفا قطعا,از ایریث هم به شدت بدم میاد.ایریث با زکه و اصلا خوشم نمیومد که همش دور کلاود بود.تیفا و کلاود مقدر شده که باهم باشن و زک و ایریث هم باهم.اینکه ایریث فوت شد بهتر اون رو به زک برگردوند و کلاود رو هم به تیفا.از شخصیت مهربون صبور محکم و بااحساس تیفا و همچنین ظاهرش خیلی خوشم میاد.به نظرم جالب نیس که اینجوری به تیفا حمله کردین,طرفدارای تیفا درکل بیشترن.
حمله کردیم ؟
منظورتونو متوجه نمیشم 
توی نظرسنجی باید نظرشخصی بدون هیچ گونه توهینی گفته بشه ... 
قبول ندارید تیکه اول کامنت شما توهین آمیزه ؟
حالا طرفداری تیفا بیشتر یا کمتر برای من مهم نیست .
موقع ذکر نظرتون بیشتر مراقب باشید
تیفا،از ایریس متنفرم
کافی بود بگید از تیفا خوشتون میاد 
همین 
من از تیفا خوشم میاد چون هم قشنگه هم که حرکات رزمی بلده وکل شخصیت دیگه داره و اینکه با کلود دوسته و من خیلی دوستم دارم که تیفا باشم و از کلود هم خیلی خوشم میاد  ،اریس هم خوبه جای خودش ولی چون درموردش خیلی کم اطلاعات دارم برای همین تیفارو انتخاب میکنم و درضمن من از کارکاتل های مو مشکی و چشم قهوه ای خوشم میاد چون موهام مشکیه و چشمام همقهوه ای سوخته. و کالا اریس با زک خیلی به هم میان و همدیگر رو خیلی دوست داشتن به هم رسیدن و تیفا و کلود هم همین طور.
تشکر بابت کامنت
و ممنون که نظرتون رو بدون هیچ توهینی بیان کردید :)

من فقط از تیفا خوشم میاد چون هم خوشگله هم قوییه هم با ایمانه و هم از کلود خوشش میاد البته فقط خواستم نظر رو بیان کنم قصد هیچ توهینی به آیرس و طرفداراش نداشتم نظر من تیفا است هر دو زیبا ترین بانوان فاینال فانتزی من هم همین چند دقیقه پیش کیلیپ مرگ آیرس رو دیدم و خیلی براش ناراحت شدم روحش شاد به خاطر نظرات تونم مچکرم منو بیشتر آگاه کردین. به امید دیدار دوباره.... 👋🏻

سلام. تشکر فراوان که نظرتونو بدون توهین بیان کردید :)

من ک ندیدم ولی همینجوری از قیافه بخام بگم...اممم تیفا ب نظرم

^^

لطفا از تیکن هم بزار از تیکن و فقط نینا ویلیامز،انا ویلیامز،شیایو لینگ،آسوکا کازاما،لیلی راچفورت،الیزا و کازومی میشیما اما تو فاینال فانتزی تیفاعشقمه،لایتنینگ عشقه،لونا فرنا قربونش ،استلا عالی و سارا (خواهر لایتنینگ)هم دوست دارم

حتما ازشون عکس میذارم^^

سلام. توی بازی ff7R دیده باشین اریث مهربون تره چرا ؟؟ دیدین که وقتی تیفا سوار کالسکه میره اریث به cloud اصرار میکنه که برن دنبالش و تو دردسر نیوفته ی وقت. تیفا هم مهربونه ولی نه در اون حد و جفتشون هم متعهدن به کارشون. حالا بگذریم من تقریبا ۳ ساله با سری ff آشنا شدم و از ff crisis core شروع کردم. بر خلاف نظرات دیگران توی ایران که میگن مزخرفه من بازی کردم و عاشق بازی شدم. به قدری از شخصیت پردازی و داستانش خوشم اومد تا مدتی سراغ هیچ بازی نرفتم گر چه با شبیه سازی آندروید بازی کردم و مخصوصا مرگ زک در آخر تاثیر گذاری بازی رو دو چندان کرد و وقتی دیدم که قراره ریمیک ffvii منتشر بشه دیگه نسخه اصلی رو بازی نکردمو منتظر موندم و مخصوصا ps2 گرفتم که Dirage of cerbrous رو بازی کنم اون بازی هم مثل crisis core  لذت بخش بود مخصوصا اون جو سنگین و ناراحتی که با وینسنت بود و عشق مرده اش و اینکه هیچ وقت اون پایان با اون آهنگ رو فراموش نمیکنم  و حالا هم نوبت به xv هست داستانش واقعا سنگین بود و سیستم مبارزات در بهترین حد هست و کاملا لذت بخش و طراحی محیط. بازی بسیار با کیفیت بود  مخصوصا مرگ ناکتیس. البته شخصیت شرور اردین هم جالب بود من به شخصه پایان های با مرگ رو بیشتر ترجیح میدم چون تاثیر گزار تر هستن.  و اما ff7R که دیگه هیچ حرفی برای گفتن نداره هم از نظر فایت ها، داستان، و هم شخصیت پردازی ها و مخصوصا موسیقی عالی هست .  هیچ مجموعه ای مثل ff ندیدم داستان های هر بازی انگار روح دارن و با لطف شخصیت پردازی قوی و در کنارش داستان های هر سری،  نهایت لذت رو تجربه میکنید جوری که شاید هیچ بازی نتونه این کارو بکنه. FF lover♡

FF lover عزیز... کامنتت خیلی بهم حس خوبی داد چون من علاقه شدیدی به این مجموعه دارم و متاسفانه اطرافم کم هستن کسایی که با این بازی آشنایی داشته باشن و عمیقا درکش کرده باشن.
آریث کلا خیلی مهربونه >< من از بین همه کاراکترهای دختر توی تمام سری های اف اف آریث رو از همه بیشتر دوست دارم. :(
این بازی فوق العاده ست. من از وقتی 9 سالم بود باهاش آشنا شدم و اصلا نمیتونم ازش بگذرم!
داستان وینسنت واقعا از تاثیرگذارترین ها بود برای من! چقدر دوست داشتم و دارم که فرصتی پیش بیاد که وینسنت و سفیروث بتونن یبار ببینن همدیگه رو چون وینسنت لکرسیا رو میشناخته و خب عاشقش بوده احساس میکنم راه نجاتی برای سفیروث میشه و شاید از هدفش دست بکشه :(( (فانتزی های هرگز دست نیافتین... هععی)
یه روند دردناکی (متاسفانه) اسکوئر انیکس راه انداخته توی اف اف که دائما در حال شکستن قلب فندومشه!  من خب واقعا چشم و چالم در اومد بسکه موقع مرگ ناکتیس ( همین الان یاد صحبتای ناکتیس با دوستاش افتادم و اشک تو چشمام جمع شد ;( ) یا لونا یا زک گریه کردم! انیکس پلیر رو به کاراکتر ها وابسته میکنه بعد به ظالمانه ترین نحو ممکن میزنه میکشه طرف رو :/
برای همین با وجود اینکه بعضی ها از اتفاقات آخر FF7R ناراضی ان اما من چون احتمال کوچیکی برای تغیر گذشته و زنده موندن زک و آریث هست کاااااااااملا ساپورتش میکنم XD

توی ff7R روابط کلود و برت خیلی باحاله اولش هی برت کلودو مسخره میکنه و کلود هم هی میگه پولمو کامل میخوام😁 برت حتی به کلود اعتماد هم نداشت ولی بعدش حسابی با هم مچ میشن، حالا از این بگذریم و بحث اصلی:  دقیقا همینطوره بجای اینکه اسکوئر انیکس روی عناوین با ارزشش کار کنه عناوین دیگه رو سر کار میاره! باور کن اگه همین سری ffvii رو تا آخرش کامل کنه همه عاشق  این سری میشن دیدید که بعد از مرگ وینسنت ی سکانسی از جنسیس نشون میده و الان ابهامه که جنسیس بعدش چی کار میکنه؟؟؟ . اره دیگه متاسفانه کامل نکرده و عناوین های دیگه ای داده بیرون و در همین حال اگه از همین ff7R شروع کنه و مجموعه رو کامل کنه، مثل بمب میشه چون هیچ شرکتی نیست که مثل اسکوئر شخصیت پردازی کنه و داستان عالی ارائه بده. و دیگه قدرت انیمیشن سازی اسکوئر هم که دیگه نگووو همشون با کیفیتن چه xv و چه vii. حالا توسعه ff xiii یا همون xv خودمون خیلی جالبه اگه توجه کنین و تریلر های xiii  رو ببینین و با xv مقایسه کنید متوجه میشید که ffxv ابهت بیشتری داره و در کل از نظر من اگه ff xiii بجای xv ساخته میشد اسکوئر شکست سختی رو تجربه میکرد چرا؟؟ چون اگه تریلر ها رو نگاه کنید (یکی از تریلر ها) میبینید که یک پسر 16 یا 17 ساله (همون ناکتیس) از کاخ پادشاهی میاد بیرون و حدود 200 نفر از دشمنان رو توی دو دقیقه تار و مار میکنه !!!!! وقتی این صحنه رو دیدم با خودم گفتم که آقای نامورا (توسعه دهنده ffxiii) چه فکری کرده؟؟ دیگه خیلی فانتزیه اخه ، بیش از حد، مثل یک کیک خیلی شیرین که حال آدم میخوره . حالا از این یک مورد بگذریم موارد دیگه ای از جمله کیفیت تصویری بازی هم خیلی خیلی کم بود و outfit ناکتیس هم بد بود. چه خوب شد که پروژه رو از ایشون گرفتن و مطمئنا شکست میخورد. در حالی که اگه کارگردان ffxv وقت بیشتری داشت ضعف داستانی و شخصیت پردازی های فرعی ضعیف ffxv هم از بین میرفت و بازی  از هر نظر عالی میشد. دیگه چه میشه کرد همینم خوبه، به امید ساخت فاینال های بهتر. راستی تصویر بالا رو دیدم یاد چیزی افتادم بنظر شما چرا شمشیر زک توی ff crisis core با ff7R فرق داره؟ اون شمشیر با همون پوشش طلا و طرح روییش بهتر نبود؟

 

کلا روابط اعضای آوالانچ رو دوست دارم! به غیر از اون یوفی و وینسنت هم رابطه دوستانه قشنگی دارن. اصلا اون قسمت جنسیس ک کاسپلی هم شده رو نگو که ی حس سر در گمی بهم میده. الان با توجه به تغیرات تایم لاین جنسیس کجاست؟ چیکار میکنه؟ چه نقشه شومی(دوباره :| ) داره میکشه؟ XD خیلی خیلی دلم میخواد دوباره جنسیس برگرده... 
خب آینده سری هفت با وجود تغیراتی که ریمیک در داستان بوجود آورد خیلی نامعلوم و غیر قابل پیشبینی شد ک بنظرم این خیلی عالیه. 
ناکتیسی که استاد نومورا داشت میساخت بنظرم شباهت خیلی زیادی به کلود داشت بعد از از دست دادن زک. دپرس و دارک و خسته. ( البته توی xv هم دائما خسته اس😂) راستش من اون سکانسی ک گفتید رو خیلی دوست دارم! هر وقت اون تیکه سکانس رو میبینم تلاش میکنم تصور کنم که کارکردن باهاش توی بازی چجور حسی ممکن بود داشته باشه و احساس کردم حسش باید خیلی نزدیک به حسی باشه که موقع Devil may cry4 داشتم چون این بازی برام یکی از satisfying ترین مکانیزم های حمله و مبارزه رو داشته. از طرفی ناراحتم ک نتونستم چیزی ک نومورا میخواست بسازه رو تجربه کنم ولی از طرفی هم ممنونم برای نسخه xv ک یکی قشنگ ترین بازی های عمرم شد! 
البته اف اف تنها مجموعه بازی معروف انیکس نیست! عناوین دیگه ای هم مثل tomb raider و life is strange هست ک خیلی معروفن. 
کاراکترهای اف اف طراحی فانتزی ای دارن. از لباس گرفته تا مدل مو. برای همین احساس میکنم اگ بخوان بازی رو خیلی به واقعیت نزدیک کنن و چیزی مثل last of us 2 یا red dead بسازن اون حس فانتزی بودنش از دست میره. با اینکه ریمیک گرافیک فووووق العاده آپگرید شده ای نسبت نسخه های دیگه داشت اما خوشحالم ک تونسته بودن فانتزی بودنشو حفظ کنن. 
معمولا تغیرات جزئی توی دیزاین کاراکتر ها یا وسایل به وجود میارن. بالاخره ریمیکه دیگه! ولی من باستر سورد رو توی کرایسس کور بیشتر دوست داشتم. 

راستی توی بازی ff7R چند تا  نکته در مورد اریث هم وجود داشت که خیلی برام جالب بود. اگه یادتون باشه اولای بازی بعد از اینکه گروه اوالانچ (همون کلود و برت و...) راکتور اول رو ترکوندن. تیفا ی مسافرخونه به کلود معرفی میکنه و روز بعدش با تیفا میرن سراغ کار ها و میبینید که تقریبا کسی تیفا رو تحویل نمیگیره یا حداقل چند نفر، ولی حالا بر عکس وقتی کلود با اریث از سمت همون کلیسا و از بین ویرانه های قدیمی به سمت شهر میرن (خیلی جالبه) میبینید که پیر ها و جوان ها و حتی بچه ها (خیلی ها) از دیدن اریث خوشحال میشن و این نشون دهنده شخصیت قوی اریث هست. و هنوز نکته های ریز و بسیار زیادی در مورد شخصیت اریث وجود داره مثل کار اریث که با گل هاست و گل های زیبا پرورش میده. توی دنیای ffvii جایی برای گل ها نیست چون ماکو ها تمام life stream رو استخراج میکنن و گل ها نمیتونن رشد کنن ( صحنه گل پژمرده شده توی یکی از سکانس های بازی هست) با  این حال اریث اونارو پرورش میده و این نشون دهنده باطن زیبای اونه.(وای که دنیای ff7 چه جزئیاتی داره!)حالا دیگه اینکه قضاوت کدوم شخصیت بهتره با شما!

واسه همین گفتم آریث کلا مهربونه! با اینکه توی slumps ک جزو فقیر ترین بخش های میدگار هست زندگی میکنه اما همیشه روحیه شاد و سرزنده ای داره و این روحیه رو به اطرافیانشم میده. 
(میدونم آوالانچو! آدرس وبلاگم viva avalanche ئه ^^ )
جدا از مهربون بودنش جز قوی ترین کاراکترها هم باید به حساب بیاد چون تنها ancient ئیه ک باقی مونده در کنار سفیروث! قدرت حرف زندن با گیاهان و استفاده از لایف استریم برای رشد دادنشون هم که از توانایی های ancient هاست 
برای من ک بهترینه><

سلام اوه بالاخره وبلاگ واسه سری ff تو ایران!!. دمتون گرم. من تیفا بنظرم تو ریمیک خیلی خوب همه کارکتر ها ک ارتباطشون باهم خوب شده از OG خیلی خوشم نمیاد 

سلام^^
وبلاگای اف اف یه زمانی خیلی زیاد بودن! دقیقا وقتی وبلاگای تکن یا بسته شدن یا حذف شدن وبلاگای اف اف هم همین بلا سرشون اومد.

اوهوم همین ارتباط خوبشونه که بازی رو قشنگتر میکنه. خب ریمیک برای همین بود XD

تیفا رو بیشتر دوس دارم چون شخصیت قوی داری و خیلی به فکر کلوده.اریس هم خیلی خوبه ولی من تیفا رو ترجیح میدم.

یه سوال الان که ریمیک اومده و زمان عوض شده جنسیس کجاست و چیکار میکنه؟ و چون زمان تایم لاین ها تغییر کرده ایا دیگه advent children وجود نداره ؟؟

ممنون که نظرتون رو بدون توهین به کاراکتر دیگه ای بیان کردید ^^

آفففففففففففففففففففففرین! سوال منو پرسیدی... جنسیس کو؟ آخر Dirge of Cerberus بیدار شد من اندکی امید پیدا کردم که میخواد برگرده اما با اومدن ریمیک کلا تایم لاینا و اتفاقات عوض شدن...
برای فرزندان ظهور باید واقعا دید که آخر داستان ریمیک قراره چ اتفاقی بیوفته!
اگه سفیروث مثل گذشته شکست بخوره اتفاقات فرزندان ظهور رخ میدن اما ... واقعا با تغیراتی که ریمیک ایجاد کرده داستان رو نمیشه حدس زد! کسی فکرشو نمیکرد داستان بخواد اینطوری بره جلو
باید صبر کنیم ببینیم چی میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan