I ❤ Anime

ریوما یا ریوگا؟

نظر سنجی!!! نظر سنجی!!!

این نظر سنجی در مورد 2 تا از کاراکتر های انیمه ی بینظیر پرنس آف

تنیس که مطمئنا خیلی هاتون اونو از شبکه ی پویا تماشا کردید.

خودم هم قبلا معرفیش کردم.

از بین ریوما و ریوگا بگید کدوم یکی و چرا.توهین به کاراکتر ها ممنوع

می باشد

    ریوگا                  ریوما

http://uupload.ir/files/mt6n_ryoma_ryoga_echizen_wallpaper_by_xxreimuxx-d3aelxp.png

من خودم ریوگا رو بیشتر دوست دارم..هم خوشتیپ تره و هم از اخلاقش خوشم میاد^_^
سلام. هردوتاشون رو دوست دارم. ولی ریوگا یکم بیشتر . مثل ریوماست ولی یکم باحال تره
سلام.خیلی ممنون که نظر دادی دوست عزیز.من هم ریوگا رو بیشتر دوس دارم^_&
ریوما ریوما ریوما...خخخخخ
ببخشید الان دیدم
خخخخ....خواهش
اما فقط ریوگا
راستی چرا از دست رفتم ؟ :|
از کی تاحالا تو به من میگی راحان جان؟؟😔😔
از همین الان راحان جان :دی
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۱۲ 💖 miss fatemeh 💖
ریوما...چون ریوگا رو نمیشناسم :دی
ولی ریوما خیلی بچه باحالیه ^^
و صدالبته حرص درار!!!
خب ریوگا رو نمیشناسی وگرنه ... :دی
با حرص آور بودنش کاملا موافقم :دی
ریوگا کیه و تو کدوم قسمته انیمه شاهزاده تنیسه؟
ریوگا برادر بزرگتر ریوماست . البته کاملا خونی نیستند و از مادر فرق دارند . 
توی قسمت های ویژه پرنس اف تنیس مثله ده نابغه و دوسامورایی هستش 
البته من فصل دوم پرنس اف تنیس رو هنوز ندیدم اما فکر کنم توی فصل دوم هم باشه .
ریوما صددرصد...
چیه این ریوگا...اصلا ازش خوشم نمیاد
ریوما هم خونسرد تره هم آروم تر هم خنگ تر :)))
به جاش من کاملا بر عکس شما طرفدار ریوگا ام!
فقططططططططططططططططططططططططط ریوگا
دمت گرم !
لایک
اسمت رایان رایان اسم پسر مگه نیست
بله اسم پسره ولی من دخترم
چه جالب ناراحت که نشدی 
نه ! واسه چی ناراحت بشم!؟:دی
ریوماااااااااااا عشق منه😘😘😋
فقط ریوگا !!!
از پس که ریوما دوست دارم دیونه شدم😻💖.    خخخخخخخ
خخخخخ
از پس که ریوما دوست دارم دیونه شدم😻💖.    خخخخخخخ
ریوما رو به ریوگا ترجیح میدم چون مغرورتر و با ابهت تره؛ ریوگا بی ادبه :/
به نظر من ریوگا اصلا هم بی ادب نیست .
خیلی جذاب و با ابهت تره
ریوگا با این که تا حالا ندیده بودمش .خداییش ریوگا خوشتیپ تر نیست؟
اونکه صددددددد در صد !
عشششق عستو ریوگا
چطوره انیمه ایه تعریفشو شنیدم اما ندیدم
اگر به ژانر های ورزشی علاقه دارید دیدنش رو بهتون پیشنهاد میکنم
توی تلویزیون ایران هم پخش شده
هیچ کدوم..... ایجی خخخخخخ
حق انتخاب مال همه است :)
از بین رسوم و ریوگا ریوما اما تو کل انیمه اش شوسکه فوجی
فوجی هم عشقههههه

هردوتاشون خیلی خوبن ‌ولی ریوما یه چیزه دیگست🥰

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

Ryoma . He is my love

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan