I ❤ Anime

ترجمه + دانلود آهنگ USO NO HIBANA (انیمه KUZU NO HONKAI)

×پست درخواستی×



برای خواندن معنی و دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

نام آهنگ : USO NO HIBANA (OPENING)

هنرمند : 96neko

متن انگلیسی و روماجی و ژاپنی ==» Click

دانلود آهنگ ==» Click

 

 

میخوام با چیزایی که برام خاص ترین هستند طوری رفتار کنم که انگار واقعا خاص ترین چیز ها هستند

همیچین کار ساده ای الان برای من سخت ترین کار شده

 " اگه سرنوشت وجود داره پس این سرنوشت منه که با تو باشم "

گفتن این جمله ممکنه این لحظه رو نابود کنه

تو احساس میکنی خیلی دوری اما نزدیکی

این احساسات میرند و میاند

کوتاه بیا دووم بیار

به چیدن گلبرگ های گل آفتابگردان ادامه میدم

با اون قفلی که جعبه گنج  رو محکم بسته نگه داشته

من خاطرات درخشانم رو در آغوش میکشم

تکه های کم رنگشون رو با افسوس پنهان میکنم

وقتی چشمامون همدیگه رو دیدن ، نگاهتو از نگاهم برندار

به این دروغ های پنهان من نگاه کن

من دیگه مرزها رو نمیشناسم

پس فعلا چیزی نمیگم

درد داره ، اینقدر عاشقتم که منو میترسونه

هرگز نمیگم که کافی نیست

هیچ حرف خودپسندانه ای نمیزنم

از فرار کردن از چیزی که در حال تغیره میترسم

نگاهی که به زمین دوختمش فقط یه اعتراض فریب خورده بی معنیه ، یه تقلای بیهوده اس

قلب پر از ترس و ناراحت من

با پوچی پر شده

جرقه ای که در بدن من پخش شد

علامتیه که میگه من عاشقتم

بهم قراره پاداش بدند ، بهم قرار نیست پاداشی داده بشه

اصلا اهمیت نداره

اگه یک روز بتونم اون آسمون صاف و خوشنود رو لمس کنم

بیا این سرگردانی همیشگی رو ذوب کنیم

شور و شوقی که به افسوس تبدیل شد

آیا این اشتباهه ؟

حتی اگه باشه بازم عاشقتم

میدونم که هر کاری که میکنم تحت نظره

نگاه میکنم ، آرزو میکنم و پنهان میشم

بخاطرش خودم رو می بخشم

فقط خودم رو

چه اتفاقی میوفتاد اگه همه دلواپسی های دنیا رو توی یه جا جمع میکردم ؟

این توهم پی در پی بدون هیچ انتهایی گسترش پیدا میکنه

واقعیت یک تناسب معکوس ـه

فشار خیلی زیادی به قلبم میاره

دیگه نمیتونم تحمل کنم

نفس کشیدن برام سخت شده

لطفا متوجه احساسم شو

 " من عاشقتم "

وقتی چشمامون همدیگه رو دیدن ، نگاهتو از نگاهم برندار

به این دروغ های پنهان من نگاه کن

من دیگه مرزها رو نمیشناسم

پس فعلا چیزی نمیگم

درد داره ، اینقدر عاشقتم که منو میترسونه

Wow وااااایییییی! 
چه سریع      سوگویی
هونتونی آریگاتوووووووو
دوی داشیماشته
گومن با چه نرم‌افزار یا روشی متن انگلیسی و ژاپنی آهنگ رو باز کنم؟
راستی از قبل آهنگ رو داشتی که  انقدر سریع آهنگ رو پست کردی ؟ 
متن انگلیسی توی فایل word هستش ... مسلما با ورد باز میشه . 
نه سرچ کردم دانلودش کردم
:|منو دیدی یه سلام نکردی
ببخشید چی ?!
متوجه منظورتون نشدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan