I ❤ Anime

تصاویر Kamui ( انیمه Gintama )

یو مینا !

ماتا مُدُتایو ^^

امروز براتون از کامویی پست میذارم ... امیدوارم خوشتون بیاد :)

کامنت یادتون نره

اها ... توی بعضی از عکسا هم کاگورا هست ^^

× کپی فقط با ذکر منبع ×















عکس ها مثل همیشه عالی
راستی گومن ناسای(ببخشید) من تازه این بلاگ رو پیدا کردم برا همین دارم همه پست های قبلی رو هم نگاه میکنم و پست ها هم طوری اند که آدم دلش نمیاد نظر نده! ( ینی اگه دیدین یهویی 20 تا نظر برای پست های قدیمی اومده متعجب نشین)
هونتونی آریگاتو ... 
نه چرا معذرت خواهی میکنید ! من واقعا خوشحال شدم وقتی دیدم اینهمه نظر برام گذاشتید
مرسی که برام کامنت میزارید
خوشگل بودنو خیلی کیوت^_^ مرسی عزیزم
هه هه !
فرض کن !
کامویی و کیوت !
یا ابلفضل
به معنای کامل الان گفتی یه قاتل کیوته ...
خخخخ
خواهش
یا بسم الله راس میگی؟؟؟!!!o_O قاتله !!! بش نمیاد!!! عجبا... نمیشه از رو ظاهر قضاوت کرد واقعن^_^
خخخ ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan