I ❤ Anime

تصاویر Donquixote Doflamingo ( انیمه One Piece )

I Fell in LOVE with a Pink Evil

تصاویر جوکر رو براتون میذارم ^^

دُن کیهُته دُفلامینگو از معدود کاراکتر هاییه که باعث شد بترسم !

ینی وقتایی که لوفی عصبانی میشه هم ترسناک میشه اما وقتی مینگو ( من مینگو صداش میکنم ، لوفی هم مینگو صداش میکنه D: ) رو دیدم قششششنگ تمام استخوانام رو موجی از سرما لرزوند !

 ابهتش عشششقه

موجودیه که اگه از 100000 کیلومتریش رد بشی با خودت میگی : اوه . حس بدی دارم ! یه موجود شروری این اطرافه .

اما ...

متاسفانه یا خوشبختانه ، من گذشته مینگو و رابطه اش رو با کورازون میدونم . ینی برام اسپول شد و همین باعث شد مثل بقیه کاراکتر های انیمه که از مینگو متنفرن ، من ازش متنفر نشم !

ورگو یه حرفی به لا زد : لا ، تو گذشته دوفلامینگو رو نمیدونی و همین باعث مرگت میشه .

خوشحالم که از مینگو خوشم اومده ! چون با وجود تمام شرارت هایی که توی بدن 3 متریش جاداده ( بله درست فهمیدید ، مینگو قدش 3 متر و 5 سانتی متره :| یعنی من اگه کنارش وایستم باید کاملا به آسمون نگا کنم ! :/ )

احساسی رو درونش حس کردم که با اینکه خیلی وقته مُرده ، -  شاید هم خودش اون احساس رو کشته - اما هنوز دورش ننداخته .


http://s8.picofile.com/file/8324525834/Donquixote_Doflamingo_full_1767450.jpg

تصاویر به علت خراب شدن لینکشون دوباره آپلود شدن و در کنارشون تصاویر جدید هم قرار گرفتند















http://s9.picofile.com/file/8324525584/0691623a89b8f57f6fcc1f496c6d22ea.jpg


http://s9.picofile.com/file/8324525600/a0cceb4e46b46c65c8962209d31a95ea.jpg


عکسای بامزه این!!!!! میخام ببینم انیمه شو...! :(


راستی اون عکس بالای وبت خییییییییلی قشنگه... :))

^^
800 قسمته D:
اگه خواستی بگو تا بهت بگم از کجا دان کنی
مرسی ^^
قالبت خوشگل و خفنه
آریگاتو ^^
پسر عمومه ^^
دانته اسپاردا
منم از دوفی خوشم میاد ..ولی بدم هم میاد
شخصیت مورد علاقمو کشت...دست اون یکی شخصیت مورد علاقمو قطع کرد و کلا ازش بدم میاد..ولی دلم هم براش می سوزه...گذشته سختی داشت0^0
منم از دوفی خوشم میاد ..ولی بدم هم میاد
شخصیت مورد علاقمو کشت...دست اون یکی شخصیت مورد علاقمو قطع کرد و کلا ازش بدم میاد..ولی دلم هم براش می سوزه...گذشته سختی داشت0^0
خیلی آدم تو داریه !

خیلی حیفه ک اسپویل شدی :/
ی آرک شاهکار رو از دست دادی
ولی امیدوارم در مورد لا و کورازون و کودکی لا اسپویل نشده باشی
در مورد کورازون و کودکی لا هم برام تقریبی اسپویل شده :/
اما وان پیس انیمه ایه ک ارزش دیدن داره حتی اگه اسپویل شده باشه
سوباراشی انیکی عالی یکی از شخصیت بدای مورد علاقمه 
اریگاتو هاکو چان
سلام رایان پیدات کردم، ولی میدونی چیه اصلا نمیدونم انیمه چیه و میخام باهاش آشنا شم این وبلاگت هم دقیقا مثه همون عالیه، با اینکه نمیدونم انیمه چیه ولی غافل گیر شدم و فک میکنم توش خیلی پیشرفت داری، میشه بهم کمک کنی منم بفهمم انیمه چیه؟ 
سلام یگانه ><
 به دنیای من خوش اومدی ^^
انیمیشن ک میدونی چیه ! 
انیمه ، به صنعت انیمیشن سازی ژاپن گفته میشه .
اکثر انیمه ها از روی کتاب های مصوری به اسم مانگا ساخته میشند. 
به کسایی که خیلی به انیمه علاقه پیدا میکنند میگند اوتاکو !
غیر ممکنه تا حالا انیمه ندیدی باشی ! چون حتما انیمه هایی که تو ایران با اسم کارتون شناخته میشند رو دیدی ! 
مثلا هایدی ، حنا دختری در مزرعه ، فوتبالیست ها ، بابالنگ دراز و خیلی انیمه های دیگه ک متاسفانه خیلی ها فکر میکنند اینا هم کارتون اند اما در واقع نیستند چون ساخت ژاپن اند . 
اینایی که گفتم انیمه های قدیمی بودن و الان انیمه ها در ژانر های مختلف هر فصل شروع به پخش شدن میکنند ! 
تا اینجا سوالی هست ؟
اهااا نه تا اینجا متوجه شدم، اره همیشه فک میکردم کارتونن، اره منم ی انیمیشن دیدم ک فک میکنم ژاپنی بود و اسمش.your name بود، تا اینجا سوالی نیس 
اره your name انیمه است . خیلی هم معروفه و امتیازش بالاست ... !
حالا دوست داری انیمه ببینی ؟
Your name خیلی پیچیده بود اره تقریبا دوس دارم وقتی وقت کنم باید ببینم 😊
هر وقت دوست داشتی بگو تا بهت انیمه تک قسمتی معرفی کنم تا زیاد ازت وقت نگیره
ولی پستایی ک گذاشتی واسه اینکه من تحلیلش کنم زیادی زمان میبره چون فوق العاده پیچیده س فک میکنم ،منم ک میدونی هر چند من مدت یبار گیج میزنم و یادم میره خودم کیم !خخخخ
خخخخ ... کدومشون برات پیچیده است !?
میگم رایان همونطور ک گفته بودی اون وبلاگت باز نشد ولی هرکدوم از آدرس های بعدی رو امتحان میکنم میگه اصلا وجود نداره، چی شده؟ 
یا ابلفضللللل .... میدونستم این اتفاق دیر یا زود میفته ... عوض کردن ادرس طول میکشه ... ی چند ساعت دیگه عوض میشه
اها باشی مرسی عزیزم
خواهش
کلا پیچیده س،مثلا همین پست چیزایی ک نوشتی رو اصلا متوجه نمیشم،ینی اینجا فقط درباره انیمه ها صحبت میکنی درسته؟ فیلم و این چیزا نمیزاری .
اره باید این انیمه رو دیده باشی تا متوجه بشی   
نه اینجا کلا واسه انیمه است
😐اسپویلر
یس 😁
رایان باز نمیشه من تحمل ندارم، من سایتتو میخام 😭😭😭😭😭
exolover01.blog.ir
nctzen-iran.blog.ir
تازه مال آیین هم امتحان کردم مال اونم شبیه تو شده 
nctzen-iran.blog.ir
ایول درست شد مرسی داشتم میمردم 
خخخ ... دور از جون
بهش میگن فلامینگو چون پر داره؟؟؟o_O مرسی فدات شم*-*
نهههه
اولا اون لباسشه
دوما اسمش دوفلامینگوئه ... دوفلامینگو از فلامینگو برگرفته نشده از یکی از کاراکتر های داستان های ایتالیایی گرفته شده اگه درست یادم باشه
که اینطور ...مرسی از راهنماییت رایانم*-* دوفلامینگو ی عزیز*-*
^^
خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan