I ❤ Anime

بحث و گفت و گو درباره انیمه Tokyo Ghou:re (پخش هفتگی)



مینا سان کنیچیوا ^^
این پست برای طرفداران انیمه Tokyo Ghoul هست.
 شما میتونید هر هفته در مورد قسمت های جدید این انیمه ، در این پست بحث و گفت و گو داشته باشید.
توجه کنید که صبحت های این پست ، ممکنـه دارای اسپویل هم باشه پس خودتون مواظب باشید.
میتونید فصل اول و دوم این انیمه ، همچنین فصل سوم رو هم به طور پخش هفتگی از پست زیر دانلود کنید.
==» کلیک «==

ایوللللل
بالاخره اومد🙌🙌🙌🙌
یسسسس
آنو...
بحث و نقد و تبادل نظر و هرچیزی درمورد توکیو غول و فصل سه آزاده...؟
حتا به‌طور کاملا ناکارشناسانه؟ =)

بعله ^^
کاملا آزاده ... ما که اینجا کارشناس انیمه شناسی نیستیم ! 

رایااااااااااان...(گریه)

دیگه نمیتونم بیام وبت (تون یکی وبت!)...

چرااااا آخه چراااااا؟؟؟

این همه دردسر تو یه مدت کوتا!!!؟؟

فلفل شدن وب تو... وب آیین ... اونم ب دلایل نامشخص...

آیینم ک پیداش نشده هنوز!!!

نمیدونی کجاس؟؟؟

من دو روز نبودم گفتم حتما اومده تا الان!!!

نگرانشم...

(گریه)

من وبمو ب ادرس قبلیش برگردوندم و براش درخواست رفع فلفل دادم .اگه با درخواستم موافقت نشه دوباره همون ادرسی ک 01 داره رو میزارم و ب فعالیت ادامه میدم
تو هم از آیین خبر نداری !!!?
ای بابا ! این بچه کجاست همه مونو نگران کرده !

نه منم ازش خبر خاصی ندارم...فقط چند دقیقه پیش رفتم کامنتی ک صبح براش گذاشتمو چک کنم ک دیدم سومیا ب جای آیین جوابمو داده بود...میگفت آیین از نظر جسمی خوبه ولی از نظر روحی یه کم خسته س...داره سعی میکنه خوب باشه...

ای وای ! چرااااااااااااااااااااااا ؟
چرا به ما هیچی نگفته پس ؟

نمیدونم والا...ینی این پسر فقط منتظرم برگرده...ب قول یاسین میبندیمش ب رگبار!!!

خوبه منم آرپی جی میارم

رایااااااااااااااااان...(گریه)

امروز سالگرد شیش سالگی اکسوعه...!

آخه چرا باید یه همچین روزی وبت فلفل باشه؟؟؟!!!(گریه)

آیینم نباشه؟؟؟(گریه)

تنها خبر خوشحال کننده ای ک این روزا شنیدم برگشتن لی بوده!!!مثل این ک قرار بوده سالگرد شیش سالگیشونو نه نفری جشن بگیرن...(الان وسط گریه هام میخندم!!)

رایااااااان!!(گریه)

عارررههه ... لی هم برای شش سالگیشون پست گذاشته !
ایشالله سال جدید رو با همن !
هععییییی .... کاریش نمیشه کرد
ایشالله درست میشه
وای قسمت 2خیلی خوب بود. اصلا حال کردم باهاش...
آریما (درست گفنم اسمشو؟) خیلی جاها شنیده بودم که بابای کانکیه ولی مطمئن نبودم... صحنه ای که توکا رو دید....وای من اون تیکه مردم...بعد که اشکش اومد :((
اونحا که هایسه به آریما گفت من الان خوش حالم...یه لحظه یاد کانکی افتادم که اصلا نمی خندید :((
ولی بازم از همه بهترش صحنه توکا و هایسه بود
آره اسمش آریماست ... نه پدر کانکی نیست ...
اون صحنه ای که توکا رو دید خیلی دردآور بود !
چون داشت کسی رو میدید که دوستش داشته اما از حافظه اش پاک شده بود !
واقعا نیست؟؟؟؟؟ من تویه خیلی از فکتا خوندم که باباشه!
من مانگاشو خوندم اما اشاره ای ب این قضیه نکرد
زیر نویسش هر جمعه میاد
داداشم دانلود میکنه میده منم ببینم!!!!!!
البته اون خودش زود تر من میبینه!!!!
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
خخخخ ... تا الان هر دو قسمتو دیدی ؟
وایییییییییییییییییییییییییییییییی دارم دیونه میشم چقدر سخت هر هفته منتظر باشی 
تازه مامان بابا مو درک میکنم هر هفته منتظر فوتبالیستا بودن 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂 اینکه میگن هر کی خربزه بخوره پای لرزش هم میشینه ، حکایت ما اوتاکو هاست !
دقیقا 😂😂😂😂😂
خخخخخ ^^
چرا موهای جوزو این رنگی بود؟
خب عوض کرده رنگ موهاشو
فکر نکنم علت خاصی داشته باشه
توی مانگا مشکیه؟
یس
هر قسمت که میاد جای اینکه یه سری حقایق مشخص بشه آدمو بیشتر تو سوال و اینجور چیزا غرق میکنه اونهایی که نمیتوانند صبر کنن برن مانگاش رو بخونن (مث من ) هر چند اون فاز انیمه رو نمیده ولی خوبه و جزئیات خیلی بیشتری نسبت به انیمه داره ( بعد هم بشینن انیمه رو ببینن ) 
عاره بنظر من هم برای انیمه ای مثل توکیو غول ، طرفدارا بهتره مانگا رو بخونن تا از جزئیات هم با خبر باشند
اما من مانگا خوندن رو هم خیلی دوست دارم
فازی که بهم میده خیلی کیف میده !
الان دارم مانگای وان پیسو میخونم
وان پیس!! یه چند سالی فکر کنم طول بکشه
اصلا این انیمه قصد تموم شدن داره ؟ 
تبریک 
البته مانگاشو از اونجایی ک انیمه رو انگوئینگ کردم ینی قسمت 833 دارم میخون
دومو
شخصیتای فصل جدید طراحیشون به خوبی دو فصل پیش نیست احساس می کنم کمی افت داشته
طراحیشون توی فصل جدید خیلی فرق کرده
منم طراحی های فصل قبل رو بیشتر دوس داشتم
فصل یک خوب بود.فصل دو بد.و حالا فصل سوم "افتضاح"!روند رو به رشد خیلی خوب توی این انیمه حس میشه!
هه ... این انیمه از اول باید توی همون مانگا باقی میموند
حتما نفهمی که مطالبت رو کپی میکنیم:)))))))
این دیگه به شعور خود افراد بستگی داره که کپی با ذکر مطلب بکنند یا نه ! 
تبریک میگم . 
بی شعور بودن خودتون رو ثابت کردید :)))))))
به نظر من آهنگای انیمه و ترکیب صدا و تصویر خیلی توی تاثیر گذاریش نقش دارن واسه همین به شخصه انیمه رو ترجیح میدم ولی اولین باره که به نظرم واقعا باید مانگاش رو هر چه سریع تر بخونم :)) 
راستی کارتون عالیه واقعا مرسی:)
مانگا و انیمه هر کدوم مزایا و معایب خودشونو دارم ... اما شما مطمعن باشید لز خوندن مانگاش پشیمون نمیشید !
سپاس ممنون بابت کامنتتون
چند سالته بچه؟ مثل تازه به دوران رسیده ها حرف میزنی لفظ قلم:)))
به فعالیتت ادامه بده تا به فعالیت مون ادامه بدیم
هاااایییی ... حال و حوصله حرف زدن با آدمای مریضی مثل تو رو ندارم !
ادامه بده ! 
And then wait for the karma  to make you regret !
میشه بی زحمت یه سایت معرفی کنید مانگاشو کاااامل از اول تا اخر گذاشته باشه ؟؟
هر چی گشتم نیس یه نسخه کامل
انگلیسی یا فارسی !?
فارسی ک نداره جایی
اما انگلیسی داره
سلام خوبی؟ رایان تو انیمه کلاس درس آدم کشی را دیدی؟
سلام ... چ خبرا !!!!
بعد از قرن ها ی یادی کردی !
بله دیدم و دارم چطور ؟
مگه این امتحانا میذاره؟؟؟؟؟ بعدم من یاد نمیکنم توهم نباید یه سراغی از این دوست بیچارت بگیری؟؟؟؟
خلاصشو خوندم احساس کردم باید قشنگ باشه میخواستم ببینم چقدر صحنه داره؟ میشه در حضور خانواده دید؟
اها بعله :|

انیمه قشنگی هست اما در حضور خانواده نه
چند قسمته؟ میخوام ببینم اینترنت مفتی درچه حد باید کش برم😁
دو فصله ... هر فصل اونطور ک یادمه 24 قسمت
لینک دانلودشو نمیتونی بذاری؟
میگردم برات ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan