I ❤ Anime

One Piece - Dressrosa is sooooo long !

آرک پانک هازارد (Punk Hazard) وان پیس رو همین امروز تموم کردم :|

50 قسمت بود :|

خیلی آرک باحالی بود :|

مخصوصا بخاطر اینکه ترافالگار رو نشون داد و آخرش هم دون کیهوته دوفلامینگو یه دوست داشتنی یا همون جوکر به طور آفیشال وارد داستان شد که البته ترافالگار حالشو بد جور گرفت ! :|

تا اینجا همه چیز عالی بود .... :|

حالا میپرسید چرا قیافه ام پوکره ؟ :|

هیچی .... فقط زهی (ذهی ؟ ) خیال باطل :|

با خوشحالی فکر میکردم تا آخر عید وان پیس رو آنگوئینگ میکنم اما الان ...........

خدااااااااااااااااا ... اودا چطوری میتونه این همه داستان تو ذهنش بگنجونه !!!!

آرک بعدی ... یعنی دِرِسُرُزا 118 قسسسسسسسسسسسسسسسمته ×_×

هولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گاد !

تقریبا 40 ساعت طول میکشه ! چیزی نیست ها !

40 ساعت اصلا چیزی نیست ... توی کمتر از چهار روز میتونم تمومش کنم اما نمییییییییییشه !

درسسسسس دارم !

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

لامصباااا ... اینقدر انیمه هاتونو جذاب نسازید خب این چ وعضشه !

من درس دارم اما انیمه برام مهم تره !

اما نمیتونم اونطور که دلم میخواد انیمه ببینم چون درس دارم!!!!

شیکیشوووووووو

و موضوع بعدی اینه که ... یکی بیاد منو آدم کنه :/

نمیشم ها !

مطمعنم آدم نمیشم اما تلاشتونو بکنید . انگای شیماس

توی اکثر انیمه ها عاشق کاراکتر های منفی میشم !

Evil ترین کاراکتر ها برام جذاب جلوه میکنند ...

اینقدر توی سکانس هایی که جوکر ( همون دوفلامینگو ) ظاهر میشه از درون و بیرون جیغ میکشم که گلوم درد گرفته ... اینقدری که اصلا برام مهم نبود Smoker رو بکشه :| ( اسموکر-سان سومیماسن دشتا O_o )

کامی ساما تاسکه تههه ...

امیدوارم وان پیس هیچ وقت تموم نشه !

گرچه میدونم اودا هم بالاخره یجا داستانو تموم میکنه اما امیدوارم حداقل 1500 قسمت بشه !

اما عقب افتادم ! خیلی عقب افتادم !

خدااااااااا

حتی هنوز به فلش بکای ترافالگار نرسیدم ... میخوام زود تر کورازون رو ببینم !

ندیده عاشقش شدم ... خدااااااااااا

من برم دیگه ...

برام دعا کنید :(

سایونارا


بعدا نوشت : قیافه من وقتی ترافالگار لا یا دوفلامینگو میاد دقییییییییییییییییقا همینه !


صدای خنده هامو چه جوری واست کامنت بذارم؟؟؟
ببین من وقتی اینارو خوندم بهت خندیدم
این شکلی.
:))                                                     )
://
رایان دیوونه اس...(با عرض گومه سنپای..ولی صداقت همه چیزه)

اینم از کوهای ما !
همین کم مونده بود :/

نصف حرفاتو ک نفهمیدم!!!!!

اونایی ک فهمیدم هم...شرح وقایع قبلا توسط آیین جان داده شده!!! :دی

ولی راجع ب شخصیت منفیا بهت حق میدم!!!! تنها شخصیت منفی ای ک من عاشقش نشدم(!) تسو توی سریال جومونگ بود!!!! :دی (از بس ک ضایع بود!!!شخصیت منفی هم اینقد ضایه آخه؟؟؟)

خخخ ^^
کسایی ک وان پیس دیدن میفهمن !
واییییی نگو .... این کسی که میگم ، اسمش که توی انیمه میاد مو به تن بقیه کاراکترا سیخ میشه چون میدونند چققققد منفیه !

الحمدلله رب العالمین....!!!

من هنوز بمعتاد انیمه نشدم ، البته پتانسیلشو دارم ولی وقتی سایه ی اعتیادو حس کردم ، گذاشتمش واسه بعد!!! آخه اولین و آخرین انیمه ای ک من دیدم عاشقان شیطانی بود!! و سالی ک نکوست از بهارش پیداس!!!!

:|
کاش با ی انیمه دیگه شرو میکردی !
دیابولیک سبک خاصی داره !
ینی کلا یه مدل انیمه هایی هستن ک اینطورین !

اتفاقی دیدمش!!

دیابولیک چیس؟؟؟؟؟؟؟

چرا کاش با یه انیمه دیگه شرو میکردم؟؟؟؟؟

اها
دیبابولیک لاورز ( عاشقان شیطانی )
خب گفتم شاید سبکای اینطوری ندوستی
از ترافالگار لا خیلییی خوشم میاد..عاشقشم..*_*
فلش بکاش خیلی غم انگیزه0^0توصیه می کنم یه بسته دستمال پیشت باشه
من از کل وان پیس فقط ارک پانک هازارد و درزورزا رو دیدم0-0

هییییییییییییع !
جچوری از وسط انیمه دیدی !!!!؟!؟؟؟؟
آره میدونم غم انگیزه :((
دوستم کلی اسپویلم کرد تا بتونم قضیه پانک هازرد رو ببینم
کاش از اولش نگاه میکردید !
انیمه یه خیلی ارزشمندیه

بله. بله.این آرک خوب بود.

اتحاد لوفی - لاو - اسموکر رو دوست داشتمممم

من خیلی هیجان زده ام !
دوست دارم بیشتر لا و دوفلامینگو نشون داده بشه
نه اتفاقا...سبکش خیلی بهم میخورد از نظر خونی!!!
اها بعله ... 
خوناشام دوس داری ؟
حالا منو بگو که تازه رسیدم دستگیری ایس تا برسم به دوفلا سالی گذشته
یا ابلفضلللل ... 
وقتی رسیدی ارک مارین فورد دستمال کاغذی کنارت باشه

منم خیلی لا رو دوس دارم دقیقا هم عین تو وقتی دوفلامینگو و لا میان می خوام جیغ بکشممم 

^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan