I ❤ Anime

تصاویر Ouzen ( انیمه Made in Abyss )

کنیچیوا ^^

توی این پست تصاویر اُزِن از انیمه Made in Abyss رو میذارم !

خیلی خفنه .... گاااااااااد

تنها کاراکتری بود که توی این انیمه خیلی ازش خوش اومد !

سرد ترین نگاه اما گرم ترین قلب رو داره ^^

برید ادامه ...
× کپی فقط با ذکر منبع ×



























تنها چیزی که منو نسبت به اوزان متعجب کرد اینه که هرچی حساب میکنم این نمیتونه پنجاه سالش باشه بیشتر این حرفاست...
ولی در کل ادم جالبیه و اون کارایی که کرد مثلا پسره رو له کرد تا بفهمه چقدر قویه یا تو چشمای دختر نگاه کرد گف که تو مرده بدنیا اومدی.... اینا رو خیلی ذوق کردم سرش ها راستی تا یادم نرفته یا انیمه نیچیجو رو میبینی یا اصلا دیگ نیا مدرسه ترک تحصیل کن💀
وای عاره .... جدیت اوزن خیلی جذابش کرده !
به به !
عاشق سفارش انیمه تم ! سفارش نیس ک تهدیده ! 
باشه
فعلا دارم وان پیس میبینم . این ارک وان پیس ک تموم بشه میخوام دروغ تو در اپریل ببینم بعد میرم نیچیجو
خودت بسنج ببین اول میخوای گریه کنی یا بخندی 
ببین شوک زیادد رومه !
دارم وان پیس میبینم و الان دو تا کاراکتری ک دیووانه وار دوسشون دارم بیش از قبل وارد داستان شدن .... مشکلم اینجاست این دو تا با هم دیگه دشمن اند و هر لحظه ممکنه نبردشون با هم شرو بشه .... واسه همین الان رو قلبم خیلی احساس سنگینی میکنم ... دروغ تو در اپریل رو میبینم تا یکم گریه کنک قلبم سبک شه
مید این آبیس ب لیستم اضافه شد همین الان :|
^^ 
خیلی انیمه قشنگیه 
این انیمش قشنگه???????
زیرنویس فارسیش هست?????
یس یس ! منکه خیلی دوسش دارم

(خطر اسپویل) 
تنها انیمه ای بود که اشکم رو در آورد مخصوصا قسمتهای آخر 
:( واسه منم همینطور بود
( عکسای این پست براتون باز شدند ؟ )
آره چرا باز نشن ؟
خب خداروشکر
چون ی مدت اپلودرشون خراب شده بود
عکس یکی مونده به آخریه خیلی باحال بود...واقعنی ممنونم ازت رایانا جونم*-* قلب مهربونش توی عکساش با دختر کوچولوعه کاملن مشخصه^_^
:)
واقعا خیلی مهربونه
بیشتر از ۵۰ سالشه . گفت که ۵۰ ساله سوت سفید گرفته این بشر الان باید نزدیک ۱۰۰ باشه 
بهشم نمیاد جوون باشه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan