I ❤ Anime

تصاویر Ryoma Echizen (انیمه The Prine of Tennis)

× پست درخواستی ×


رویا چان ^^ اینم پست درخواستی شما !

عکسای ریوما ایچیزن






















واییییییییییییی ریوما عشقققههههه
بازم عکس از ریوما بزارید از ریوکا هم بزارید لطفا 
^^
باشه 
ریوما:/
شاهزاده تنیس:/
هیچ وقت نتونستم به خودم بقبولونم که این انیمه رو دوست داشته باشم:/
خب طوری نیست !
زوری ک نمیشه انیمه ای رو دوست داشت ! 
یادش به خیر.
چه قدر این انیمه رو دوست داشتم....
البته در دوران جاهلیت!!!!!!(دوران جاهلیت=دوران ابتدایی)

خخخخخ...
منم خیلی طرفدارش بودم
البته هنوزم هستم
آقا تکلیفمون چیه اگه عاشق یه شخصیت انیمه بشیم
چرا وجود خارجی نداره 😭😭😭
الان من عاشق سوکیاما ام (توکیوغول) 
کی جواب گو عه 
هاهاهاها
به دنیایی که هفت ساله دارم توش زندگی میکنم خوش اومدی 😁
😭😭😭
میدونم درد داره 😊
واییییییییییی خدااااااااااا ریوماااااااا.....😄😄😄😄
عشق مننننننننن😍😍😍😍���
رایان دستت درد نکنه💐💐💐
Like،Like,Like...🌟🌟🌟
خیلییییی وقت بود ندیده بودمش.....
خیلی گلی💐💐💐💐(گل برای گل)
دلم واسش تنگ شده بود...

^^
خواهش میکنم رویا جان :)
خوشحالم خوشت اومد
من کلا با انیمه های ورزشی مشکل دارم چی بشه یکیشو ببینم اخه وقت موضوعهای باحالتر هس چرا این؟
ولی الکی ذوق میکنم خوش حال بشی😃
وای چه باحال خیلی وقت بود دنبال این عکسا بودم 🎉🎉🎉💕💕💕دستت درد نکنه این انیمه فوق العادس مرسی (😮حالت تهوع گرفتم )
هر کس سلیقه ای داره !
موضوع همیشه کشتن نیست !
من خودم عاشق انیمه های ورزشی میثل کوروکو نو باسوکه ام !
نه جانه من ذوق نکن شما ! نابودم کردی 
حالا همیشه هم نباید کشتن باشه بعضیاشون بعد ی مدت دلم ادمو میزنه تنها ژانری که هیچ وقت دل منو نزده کمدی همین و بس...
راستی ناناتسو رو دان کردم
منم کمدی دوست دارم... اما کمدی تمیز :/ 
اره ولی بهن ندادی ک 
وای چقدر من از این بشر بدم میاد.....
عه چرا !!! 
ریوما ب این خوبی فقط خیلی یه دنده است
نمیدونم چرا اما دوسش ندارم، همین یه دنده بودنش دلیلیه برا دوست نداشتنش
اصن عقط تزوکا را عشقه😂
خب منم آدم  ی دنده ایم !!! 😂
هر قاعده ای یه استثناعی داره، تو هم از استثناعاتی
اوه مای گاد !
آخ آخ ... کمرم ! جمله سنگین بود
آخخخخخخ
پس الان کاملا تائید کردی که من ی آدم یه دنده ام دیگه ؟ D:
OK
منکه بالاخره بعضی ها رو تو جام خواهم دید ><
😂😂😂😂😂😂😂دوروغ چرا؟؟؟ یه دنده ای دیگه ،خودتم میدونی
الان باید بری خداراشکر کنی با این یه دندگیت دوستت دارم
اِاِاِاِاِ کی را قراره تو جام ببینی؟؟؟😜😜😜
نه پس ! بیا و دوس نداشته باش ! نه خواهش میکنم 😁
خودتو نزن به اون راه 😝
هخخخخخخخخ
فقططط زوکووو وحشیو عشقه :)

داداش انیمه قدیمی kill la killرو داری؟؟

نه ندارمش
چه خوشگله این Ryoma ... عکس 7 امی منو یاد کوکوباپ انداخت^_^ خیلی خیلی مرسی عزیزم*-*
هه هه آره یکم تم اونو داره
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan