I ❤ Anime

[AMV] - White Demon Gintama

یو مینا !
گن کی ؟!
این AMV از انیمه Gintama ست ... خودم خیلی دوسش دارم ^^
 
 


مدت زمان: 2 دقیقه 42 ثانیه
Download
حجم: 12 مگابایت
وای چقدر قشنگ بود :)
دلم واسه دختره سوخت :(
فکرکنم پسربچه هه داد زد:سویا سنسه...درسته؟
پسر بچه هه یا همون گینتوکی داد زد شویو سنسه
آها همون :))
انیمه اش فوق العاده اس!!!
اسگل اینقدر برا خودت انیمه را اسپویل نکن باکا انیکی
D:
های واکاتا
عاشق این Amv و بعدی شدم*___*

من بعدی رو خیلییییییییییییییی دوست دارم !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan