I ❤ Anime

تصاویر Levi Ackerman ( انیمه Attack on Titan )

گالری تصاویر لیوای ^^


https://www.uplooder.net/img/image/34/0e0ab90de8c784205fbbf181676e8cc1/Levi.600.1498656.jpg


https://www.uplooder.net/img/image/2/8c6b0de9df07790647823cccee198dc6/Levi.600.1586174.jpg

 

 

 






https://www.uplooder.net/img/image/28/efded8959e8c0a0ec27da21f3677aa58/ci9u-12905209-1084144698291317-1913304102-n.jpg



https://www.uplooder.net/img/image/53/75eb2e693cfa0cd5b80d0339c91bbbef/bcabb2cafa5087d04086ae2fdb327ba9--levi-rivaille-levi-ackerman.jpg






https://www.uplooder.net/img/image/92/60dcea98aa63d5ddd42c97507e67f642/4d3cd93d05c797ca63ae3f304ac4ea60.jpg




https://www.uplooder.net/img/image/17/e81f0aa118f7b765d1070b125a41e497/8288c201a8eff1c2da2d4a791de81875.jpg

خب با روح و روان من بازی میکنی بعد میگی درس بخون؟؟؟ 
گفتم که هفته ی بعد شروع میکنم میبینم
خخخخخخ ...  روح و روان خودمو بگو ! الان تشنه فصل 3 شم
کارت عالیه
آریگاتو 
راستی ... ghost blade رو دیگه نمیذارید ؟
لعنتی نگاهش کشندست
موافقم لاییییییک
واییییی لیوای عالییییه
ببخشید چون شما حرفه ای هستید می پرسم ، یه انیمه با شخصیت اصلی آشوبگر(یا دارک)معرفی می کنی بهم؟
دقیق منظورتونو نفهمیدم !
انیمه خوب با ژآنر دراک فانتزی میشناسم . نمیدونم دیدید یا نه ! D.GRAY-MAN
یکم توضیح بدید دقیقا منظورتون از آشوبگر چیه
نه دیگه ترجمه نشد منم برداشتمش :(
عه !
دروووووغ !
مرسی واقعا :/
آسفالت شدم ... :|

باکا هونتونی باکا حقا که کامویی هستی باکا انیکی😕لیوای شخصیت باحالیه ولی قوی نیست خشن وسرد ولی احساس داره تو این انیمه شخصیت باحالیه ولی در کل فکر نکنم نویسنده بهش بها بده 😐توهم هی ذوق کن وقتی ذوق میکنی پست میزاری 😃بهت حسودی میکنم که همچین احساسات قوی تو همه چی داره و همیشه احساساتتو بروز میدی
واتاشی وا باکا جانای باکاسوگی !
عِهِ ؟! لیوای قوی نیست ! مرسی واقعا ... کشته مرده تم ... :/
دیگه همه میدونند قوی ترین عضو گروه شناسایی لیوایه ... اگه میخوای بگی ارن قویه ... آره ارن قویه ولی فقط وقتی توی حالت تایتانشه ...
یه فکت ازش خوندم که ارن توی حالت انسانیش تا حالا فقط یدونه تایتان کشته :/
بعله احساس میشه که به لیوای کم بها داده شده اما من بهش زیاد بها میدم !
عاررررررهههه ... موقع ذوق کردن باید بروز بدم :دی
هاهاها !
من اینم دیگه ^^
در ضمن ... والا تو هم موقعی که ذوق میکنی یه انیمه جدید میبینی یا ی اتفاقی توی گینتاما میفته اول استخونای گردن منو خورد میکنی ، بعد گوشمو با جیغات کر میکنی ، بعد شروع میکنی به حرف زدن که چه اتفاقی افتاده !
خب این چ فرقی با من داشت ؟ :دی

😃فکر کن تاکا به کامویی جمله ی اخرو بگه 😏کامویی چی میگه:)
کامویی در اکثر اوقات یه لبخند شیطانی تحویل ملت میده و اقدام بعدیش ، اقدام به قتلشونه ... :/
والا

منظورم یکیه مثل آلوکارد توی هلسینگ یکی که کلا عالم و آدم و به هم بریزه.حالا اگه مثل آلوکارد روانی و خشن نباشه هم طوری نیست اما او صفت دومی رو داشته باشه!

ممنون.

اخه هلسینگ ... هووفففففف :| بگذریم ... 
امممم ... بلیچ رو دیدید ؟
ممنون ، بلیچو دیدم.دوسش نداشتم.هلسینگ؟مگه چشه؟فقط یه ذره خشونتش بالاست!
هممم ... دوستم انیمه دورارا رو بهتون معرفی کرد . 
من با اینکه هلسینگ رو ندیدم اما ازش بدم بیاد . ب غیر از خشونت احساس میکنم توهین به دین هن زیاد توشه
از بس لوس وضعیفی من یه اونی سان دارم هروز سیاه میرفت خونه یا گچی یا خاکی 😏اخرشم جوری هما میزدیم که اونی سان عکس شوق از چشماش میبارید ولی تو ماشالله دستتمم دراز کنم بخوام صدات کنم از هفت ناحیه بدنت داغون میشه و دیگه توانایی درس خوندن خوابیدن به مدت ی هفته راه رفتن وانواع مریضی ها به جونت میوفته بعدشم من جیغ نمیکشم من داد میکشم که البته برا انیمه از این کارا نمیکنم مگر درشرایط استثنایی(گینتاما) کامویی هم به نظر من میگه هی خیلی بده که احساسات نداری وقتی احساسات نداشته باشی اگه ذوقی نباشه چه جوری یکیو میکشی بعد به تاکا حمله میکنه تاکا شمشیر میکشه کامویی دستش خونی میشه و تاکا یه لبخند شیطانی میزنه و میگه شمشیرم لذت میبره و صدایی که تو وجود میگه بکشش بکشش مواظب خودت باش کامویی مگه ن نمیتونم صدای درونمو اروم کنم ولی نترس تا وقتی سازت با من هماهنگه درونم با اهنگ توی خواب عمیقی میره کامویی میگه شما هم تا وقتی غذای مفت و خوشمزه داشته باشین وتو باشی برای من کافیه (یه سامورایی درست مثل مو نقره ای تو دلش میگه)
اولا من لوس و ضعیف نیستم ... اما از اینکه دیگران فکر کنند راحت میتونند بیاند بزنندو برند هم متنفرم !
اون اتفاقی هم که گفتی تا حالا فقط یبار افتاده اونم دقیقا همزمان بود با درد گردن من !
گردن من گاه به گاه یا ب خاطر درد عصبی یا به خاطر فشار ب طرز فجیعی درد میگیره ... اون دفعه هم صاف همون موقع ک درد گردنم شرو شده بود اومدی زدی پشت گردنم !
هیچی دیگه ... همین !
الان این جزئی از انیمه بود یا خودت نوشتی ؟
دوست عزیز محسن  انیمه دورارارا را ببین یه شخصیت به نام ایزایا داره که توی شهر هر اشوبی به پا بشه این نقش داره اخرشم خودش از اون دور نگاشون میکنه و میگه من عاشق ادمام یه ادم کاملا خل که خیلی طرفدار داره
😐خودم نوشتم دیگ همچین اتفاقی که نیوفتاده
بعله :/
ببین خوداروشکر میکنم ک دستیار سوراچی نیستی !
ممنون بابت راهنمایی!
تاکا دستت درد نکنه 
نههه از دستش نمیدیم ...نهههههه
امیدوارمممم
هرهر چقدر تو بامزه ای.... درضمن خواهش میکنم محسن ساما 
:/
یو :)

قالب جدید مبارک :)

و عرررررررر عکسا باحال بودن :)

هرچند...ایساما میگه جذابیت لیوای 2 هستش :| هانجی 7 -____-

فصل سومش تیرماه میاد :دی

یو ^^
آریگاتو 
خخخخخ ... 
:/ جذابیت لیوای قابل قیاس نیست ;دی
عهه ؟ به من گفتم از فروردین میاد ک !!!
افتاد پاییز سال دیگ... هی رایان من ماندم و یه روزو یه عالمه تکلیف 😮خدا کمکم کنه
من رفتم تاریخاشو چک کردم نوشته بود تابستون سال دیگه 
خخخ ... عادیه ! منو تو کلا ساخته شدیم برای استفاده از تک تک میلی ثانیه هایه دقیقه نود :دی
یه دوره ی طولانی نبودی.....خوشحالم برگشتی:-):-):-)
مرسی
ممنون ک وبمو دنبال میکنی
سپاس گذارم :)
فعلا که تو مانگا تا چپتر 100 رسیدیم و زندست! امیدوارم همینطور تا آخرش زنده بمونه! عشق است و لیوای کایچو *^*
سلام رفیق! خوبی D:
نکو !!!!!!!!!!
باهات قهرم ! قهرم ! قههههههههههررررر
ولم کردی رفتی ... هیچی هم بهم نگفتی
چرا وسط ایفا ولم کردی !!!!!! مگه حرفی زدم ک ناراحت شی !!!!
چرا رفتی هااااااا
من هانجی رو  دوست دارم خیلی زیااااد.بعد هانجی راینر و بعد راینر آرمین:")
نمی دونم چرا هیچ وقت نتونستم لیوایو دوست داشته باشم:/
عشق لیوای است وبس !
خخخخ ..
اییییییههههههه ><
گومنااااسااااااییییی! ولی قهر نکن :| نکن :| نکن :|
تابستون کلا نت نداشتم و همش از این سو به ان سو کوچ میکردم :|
قحطی وای فای بود و بس @-@
اتفاقا ایفا رو خیلیییییی خیلییییییییی میدوستیدم >< خیلییییییییییییی زیاد!!!
هونتونی گومنه...
اِتو......تادایمااااااا *^*
باکا ! هونتونی باکااااااااا نکوووووووووو ! 
چرا لااقل بهم ی خبر ندادییییییی
وبت بسته بود
جیمیل هم ک ازت نداشتم 
فکر کردم دیگه فراموشم کردییییییییی
:(((((
اما خداروشکر ک بالاخره اومدی
اوکایری کورو چان 😊
اوج هنر هیروشی کامیا اونجاست که صدای مرمز لیوای رو با لحن شوخ و شاد یاتو ترکیب می کنه. 
و اینگونه شد که دومین ویس اکتور برتر در مای انیمه لیست شد:)
وای عاره ! این بشر خبره است !
نه به اون شوخ و شادیه صدای یاتو نه به جدیت و خفن بودن صدای لیوای.
صدای آکاشی رو هم فوق العاده در اورده ! صداش از ی حدی بالا تر نمیره ! فوق العاده است !
کونیچیوا سنپای .....میخواستم یک سوال در مورد شخصیت های انیمه ای بپرسم اونم اینه که اخلاقت توی توکیو غول شبیح کیه....
کنیچیوا رینکا چان :)
همممم ... تا حالا بهش فکر نکرده بود ... فکر کنم ایاتو
ویییییییییییییییییی واتاشی موووووووووووو
ناروهودو !!!!

توی بلیچ چی .... اخلاق من تو بلیچ کککپپپپپ یوو عه مخصوصا تو قسمت های اخر که باید قدرت های دیگران رو تو کشور های مختلف از بین میبرد ...
رینکا چان !
از بلیچ جان من اسپول نکن هنوز رو قسمت 70 ام !
از اونجایی ک هنوز کاراکترا رو کامل نمیشناسم فعلا نظر نمیدم ... یه کاراکتر هم هست فکر کنم اسمش آلکوئیرار خونده میشه !
خیلی خفنه دلم میخواد اونو ببینم شاید شبیه اون باشم
نهههههههههههههههه شرمندهههههه من همیشه چارلوت و بلیچ رو قاطی میکنمممممممم منظورم چارلوت بود...
اها !
تو چارلوت زیاد شخصیتاش بهم نمیخورن !
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نترس نمینیره ولی یکی بهتر نیمیره ف****** ***** ****** الان که دارم مینویسم دارم اشک میریژم
اونو میدونم ! چون واسم اسپول شده 
اما شما جایی نرو همین دور بگو.  چون اگه الان من نمیدونستم الان سکنه زده بودم
تو تلگرام گروه زدم شخصیت های حمله به تایتان بیان من ارن هستم eren4444@
من تلگرام ندارم
اهایو انکی به نظرت شرور ترین شخصیت انیمه ایی کدومه?

کنباوا
از اون جایی ک توی پست اتک کامنت دادی منظورت فقط تو اتکه یا کل انیمه ها؟
لیوای وقتی ناراحته برا گرفتن ارامش میره پیش هانجی تنها کسیه که تا حالا گریه های لیوای رو دیده 
جدی ؟ مانگاشو خوندی ؟
من مانگاشو نخوندم واسه همین زیاد باخبر نیستم
انکی رایان لیوای قرار بود بعد از ماموریت با پترا رال ازدواج کنه اما پترا تو یکی از قسمت هایی فصل اول میمیره 

اره اینو ک خود انیمه هم نشون داد
لیوای قرار بود یه عطاری باز کنه اما بعد از مرگ  دوستاش تصمیمش عوض شد و به گروه سربازا ملحق شد و شال گردن که دور گردن لیوای مال مادرش بوده 
سلام داداشا و ابجیا ک طرفدار این انیمه هستید ناموصن بیاید پیوی این دوستمون 
@eren4444
گروه زدیم همه جمعیم شماهام بیاید با شخصیت مورد علاقتون🤗
سلام. یه سوال میکاسا با لیوای ازدواج میکنه؟
سلام والا من خبر ندارم و فکر نکنم چنین چیزی باشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ** ** ***** ** *** *** ***** ** *** *** *** ** ***** **** ** ***** ***** ****** **
خدا بیامرز هیچ وقت شانس نداشت :))
شایعه شده بود داداش دوقلوی کانکیه، ولی تو به کسی نگو :))
* بخشی از نظر شما به علت محتوای اسپویل حذف شد *
بله متاسفانه میدونم ... برای همینم هست ک نمیخوام فصل سوم رو ببینم
چقد توی چشاش غم داره... عزیزم نیگا چجوری اشک میریزه... شمشیراش چه باحالن کابل دارن! خیلی مرسی رایانا*-*
اره ... چشماش خیلی جذابه
اممم اشک ؟ لیوای ؟ اشک ؟
اشک نیستنا ... عرقه ... :/
آع !!! راس میگی !!!o_O عجب ناقلاییه !!! میدونست نمیشناسمش...گولم زد!!!o_o خداییش تا حالا چنتا سوتی دادم رایان^_^
خخخ طوری نیس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یه اسپویل ***** *** ***** ****** **** *** **** ** **** ** *** **** ** ** ***** 

عاغاااا ... مگه ادمین سایت دل نداره !

فقط وقتی به خاطر قدش جوش می زنه

^^

عکسا عالی بود

:)
تشکر بابت کامنت

کامنت ها عالی بود :-> 

^^

آریگاتو آریگاتو

با عکس دوم و دوتا مونده به اخری قالب وبلاگمو درست کردم.

آریگاتو سنسه ^_^

^^ دوایتاشیماشته 
چه عالیییی

کنیچیوا

مرسی وای لیوای عشقههه

کسی انیمه شبیه ب اتک می‌شناسه؟ 

اکامه گا کیل و توکیو غول و یادداشت مرگ و دیدم ب جز اینا باشه لطفا ⁦ (☆▽☆)⁩⁦

کنیچیوا
صفحه اول وبلاگ پستی با عنوان 8 انیمه شبیه توکیو غول رو ببینید، اتک هم توش هست

چقدر جذااااااااااااابه لامصب با اون نگاه نافذش  ینی عاااشقشم بهترین شخصیت اتک قطعا و قژعا لیوایه😎 

*****اولین و اخرین کراشمه*****خداییش ارن حتی خاااااک پاشم نی😑

حقیقتش از میکاسا حالم بهم میخوره-_____-  خیلی بی بخار و بی خاصیته:/

 

اوه مای گاد :||||| چقدر میکاسا هیتر داره تازگی !!!

وای خدا من بدجوری عاشق لیوای هستممم*_*

به معنای واقعی کلمه عاشقشممممم^^

این خدای جذابیت برای من اوله*_*

^^ عشق است و لیوای

اول از همه لیوای عشقه، خفن و باهوش و جذاب🤩ارن تازگیا که دقت کردم فهمیدم خیلی خنگه، توی سه فصل نتونست بفهمه که میکاسا دوسش داره.، تنها شخصیتی که هنوزم که هنوزه نمیتونم با مرگش کنار بیام پترا راله، مرگ هیچکدوم از شخصیتا به اندازه پترا برام ناراحت کننده نبود، اونقدر که برای پترا اشک ریختم برای هیچکدوم از شخصیتای اتک نریختم.😭ایسایامای لعنتی سادیسمی. 🤬 شخصیتی که بیشترین نفرت و خشم رو ازش دارم آنی لئون هارته. فحش بهش نمیدم که شاید پیاممو قرار ندید......... اما به خون آنی تشنه ام. بعد مظلوم نمایی هم میکنه توی فیلم. نمیدونم چرا این... اینقدر طرفدار داره. این آنی..... با این همه شخصیت که کشت چطور میتونه ازش طرفداری بشه یا حتی روش کراش بزنن. امیدوارم توی فصل چهار که میخوان نشونش بدن، به بدترین نحو بکشنش🗡️🗡️🤬☠️

واهاهای ... تیکه ای ک گفتی فحش نمیدم چون شاید پیامم رو قرار ندید رو خیلی دوست داشتم. کاش همه همینطور بودن👌
ایسایاما کلا.... بیا اصلا نریم سر بحثش ک دل همه مون ازش پره!
اما پترا عاره واقعا ... هعییی

کامی ساما منو به لیوای برسون راستی راسته که میگن بیشتر دخترا عاشق لیوای هستن؟؟؟

 

 

فک کنم راسته چون منم دخترم و خیلیییییییییی هم لیوای رو دوست دارم نه نه اصلاح میکنم من خیلیییی عاشقشم با اون نگاه های جذاااابش خواهش میکنم منو نکش من هنوز آرزو رفتن به ژاپن رو دارم

کسی تا حالا اصلا ج جذاب تر و خفن تر از لیوای دیده مگه؟؟؟

اینجانب نیز یکی از اعضای لشکر "رهروان لیوای" هستم 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan