I ❤ Anime

خبر بسیار فوری برای اوتاکو ها : تیزر فصل سوم انیمه توکیو غول ! Tokyo Ghoul : re Teaser

توجه : تیزر زیر فن مید نیست !

اعلام شد که فصل سوم این انیمه ینی غول توکیو سال 2018 میاد .

برای مشاهده با کیفیت اصلی روی Download کلیک کنید

 

 

 

Download
حجم: 6.02 مگابایت


مدت زمان: 30 ثانیه
 
وای وای وای.... من دیگه نمیتونم صبر کنم... من عاشقه توکیو غولم.. خدایا باورم نمیشه داره میاد.. الان دان میکنم
البته باید تا 2018 صبر کنیم ...
وای وای وای.... من دیگه نمیتونم صبر کنم... من عاشقه توکیو غولم.. خدایا باورم نمیشه داره میاد.. الان دان میکنم
وااهاااااااااای خیلی خبر خوش حال کننده ای بود ببینیم ایاتو چیشد :دی 
:دی 
ایاتو هم هست البته توی این تیزر نه
شخصیت مورد علاقت توی حمله به تایتان کیه؟ من لیییوااای'' ارن''ارمین''هستوریا''جان''یومیر با انی رو دوست دارم اما انی وقتی که غول شد اون روی منو بالا اورد بگم اینو .....
فقط لیواییییی :دی
براووووووووووووو براووووووووو @_@ :دی 
:دی
یه سوال مهم در حد مرگگگگ تو شخصیت ace رو در فاینال فانتزی میشناسی؟؟؟؟؟؟؟o_o" o_o" o_o" o_o"  دوبلورش یوکی کاجیه !!!
بله ماله اف اف از نوع صفر هست ازش کلیپ دیدم
من عااااشششقشششششششممممم خیلی ace جیگره @_@ مثل کاداج دوسش دارم .... $_$ $_$ حتی از کلود هم بیشتر ( خب من همیشه در حالت عادی کاداج رو بیشتر از کلود دوست داشتم) ..... واهاهای یهو یادم افتاد در موردش باهات صحبت کنم 
مثله کلود ک کاراکتر اصلی اف اف هفته ایس هم میشه کاراکتر اصلی اف اف از نوع صفر
میتونی کیلیپ ایس رو تو وبلاگت بزاری؟ 

اگرم نمیتونی' ادرس کیلیپی که دیدی رو بهم بگو تا منم ببینم 
کلیپش گیم پلی بازیشه ... 119 مگه
اگه میتونی دانلودش کنی شب ک سرعت نتم بالا میره واست آپ میکنم
میخوایش؟
چرا که نه !! ممنون میشم بزاریش '''خیلی لطف کردی T_T ( اشک شوق ) 
اوکی . باید ساعت های 2 و سه آپلودش کنم ... لینکشو فردا میدم بهت چون الان نتم خیلی گرون میشه اگه بخوام آپ یا دان کنم
هر موقعی که دوست داری اپلود کن اگرم برات سخت میخوای اپلودش نکنی؟ 

اخه ۱۹ گیگه بعدشم به خاطر من تا ساعت ۲ بیدار بمونی؟ ول کن به نظرم ..... 
گیگ ? :/ 
119 مگه ... 
دیشب میخواستم واست اپش کنم اما خوابم برد. میریزمش رو گوشیم امشب اپش میکنم
اوپس دستم بجای م رفت رو گ خخخ تشکر مجدد هونتونی اریگاتو گزایماسو :-):-)
دایجوبو دس ^^
دوی داشیماشته
بالاخره بعد از این همه انتظار
بعله !
خداروشکر خبر بهتر از این نمیشد 
امیدوارم بترکونه این فصل و راجع به بقیه شخصیتا هم بپردازه چون از خیلیاشون چیز خاصی نمیدونیم و اینکه اگه قراره فصل بعدی هم باشه سال بعدش بیاد نه سه سال بعد 😑
موافقم ... خیلی طولش دادن ... خیلیییییی

سلام،

چند ۲۰۱۸ میاد؟

ممنون.

سلام . هنوز هیچ تاریخ دقیقی مشخص نشده و فقط اعلام شده 2018 میاد
>_______<
OMG !!!*^*
><
آه...مانگا رو خوندم نابود شدم ... قبلش یه فکت دیدم گفتم برم ببینم راسته ... آه ...
منکه دوماهه مانگاشو نخوندم ... 
کانکی و توکا... -____- آه ... :/ موندم شاد بشم یا ناراحت :| شیپ کنم یا هیتر باشم .-.
منم واسه همین مدتیست نمیخونم.... خخخخ هنوز تو شوکم
خخخخخخخ ... کاش چاپی بود...اینجوری حال نمیده -____-

هرچند اگ مثلن مانگا یا*ئویی تو ایران بود مامانم تیکه تیکه م میکرد اگ میرفتم مانگا بخرم -___-
خدا نکنه ب اون روزی برسیم ک مانگاهای اونطوری راحت چاپ بشه و اینجا فروخته بشه :/
رایااااان چرا وب اکسو رو تعطیل کردی؟ :(((((((((((
یاسیییینننن ... دلم واست تنگ شدههههه
وای رایاننننن کجاییییییی رفیقققققق متظرتیم بخدا !!!!!!! فایتینگ رفیقم بخون درساتو موفق بشی برگردییییی ، بیا تولدارو جشن بگیریم البته من اون موقع امتحان دارم ولی حالا D:
یاسین .... دلم براتون تنگ شده ><
انشالله ... انشالله ... 
تولدای کیا در پیشه ؟
دی او با کای!! :(((( 
ماهم همینطور رایانییییییی خیلی خیلی زیاد!!!!!!! دلم میخواد با تو و آیین بترکونم ولی امان از امتحانای خودم :(((((((((
ها ؟ دی او با کای چی ؟
انشالله 
واییییی ... ما اولین امتحانمون فرداست . فکر کنم دیگه وقت جواب دادن نظرا رو هم نداشته باشم
دی او و کای تولدشونه
وای رایان نگووووو پدر من یکی داره درمیاد، یه پروژه باید آماده کنم چشام داره به فنا میره D:
موفق باشی داداش ;) 
عاره ... 22 ام و 24 ام
واو ! پروژه ... ! 
تو هم همینطور یاسین
وبلاگ جالبیست D:
اهل انیمه نیستم ولی توکیو غول منو کشوند اینجا :|
^.^
سپاس فراوان 😊
توکیو غول معرکه ست
یه جوری بود....
چ جوری ؟
یه جوری دیگه...توضیح دادنش سخته، یعنی این فصلش خوب میشه؟
امیدوارم !
ففط باید از روی مانگا خارج نشه !
فوق العاده ترین چیزی که براش لحظه شماری میکنم

منممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan