I ❤ Anime

از مشکلات یک اوتاپاپر (اوتاکو + کی پاپر = اوتاپاپر)

فاز این پست و عکس زیر رو یه سری ها تا حدودی درک میکنند اما هیچ کس نمیتونه کامل درکش که مگه اینکه هم اوتاکو ( طرفدار انیمه ) باشه و هم کی پاپر ( طرفدار موسیقی پاپ کره ای) .

اوج درد و فاجعه من وقتی شروع شد که از یکی از دوستای اوتاکوم پرسیدم :

+ بایــِسـِت توی وان پیس کیه ؟

و دوستم جواب داد :  :/ نانی ؟

( بایس اصطلاحی هست بین کی پاپر ها به معنی کسی که از توی ی گروه خیلی دوسش داری)

( نانی هم که دوستان اوتاکو در اطلاع اند. در زبان ژاپنی ینی " چی؟ " همون "بله ؟ یا جانم ؟ " خودمون )

کلا رو به موتم ! 50% دنیام شده انیمه و 50% ـِش هم کی پاپ !

حالا مدیونی اگه فکر کنی در بین ، کوچکترین درصدی به واقعیت اختصاص داده شده باشه XD

اینم یکی دیگه از دردای من ...


https://www.uplooder.net/img/image/74/edd2b307c29d76228c73b2f4f50d5dcb/PicsArt-09-29-09.03.07.jpg

یا مثلا اون قسمت اکسو شوتایم که گفتن .D.O رو یه روز در حال دیدن انیمه شاهزاده تنیس دیدن :



دریافت
مدت زمان: 49 ثانیه

در این لحظه یک قسمت سالم در حنجره من نبود بسکه از خوشحالی داد میزدم !

بعله D: دی.ا. هم TPOP (The Prince Of Tennis) میبینه ... خب مگه چیه ؟ :دی

خیلی هم خوبه :دی

...

اما در کل برام جالبه . تجربه جالبیه که تو مدرسه همون طور که به اوتاکو ها میگم کنیچیوا به کیپاپر ها میگم آنیوسئونگ ^^

اینکه با تاکاسوگی در مورد انیمه بحث میکنم و با کیمیا در مورد کی پاپ . این برام جالبه

و مهم تر از همه خوشحالم که با اینکه حقیقت چیزیه که نمیشه ازش فرار کرد اما دو تا دنیای جالب و بی انتها دارم که میتونم بهش پناه ببرم .

دوباره شارژ بشم و برای ادامه زندگیم در دنیای واقعی خسته نباشم :)


حرفی ندارم بزنم... به خاطره همینه که تو تکی رایان-چان... موافقم.. به نظرم آدم هم باید اوتاکو باشه هم کیپاپر... اصن زندگی هیچ جوره دیگه ای معنی نداره.. هههه منم که بایس خودم یه ژاپنیه که تو گروهه کیپاپه
خخخخ . البته من نمیگم ادما باید اوتاکو باشن یا کیپاپر . نه ! چون این چیزی کاملا شخصی و انتخابیه . و مردم با توجه ب سلایقشون انتخاباشونو انجام میدن . اما در کل ، گرچه گاهی اوقات گیج میشم اما من از اوتاپاپر بودنم راضی ام :دی
بله بله یوتای عزییییز
خب آخه هرجوری فک میکنم این دوتا خیلی بهم مربوطن چون بیشتر آیدل ها، خودشون اوتاکو هستن
اره . بک هم توی یکی از مصاحبه هاش ب انیمه ناروتو و وان پیس و بلیچ اشاره کرده . لوهان هم ک توی اینستای چن تا عکس با ماسک کانکی از توکیو غول داره. 
خب آخه هرجوری فک میکنم این دوتا خیلی بهم مربوطن چون بیشتر آیدل ها، خودشون اوتاکو هستن... اا رایان من فلفل شکن ندارم، ای پی انشو داری واسم آپلود کنی؟.. باید برم واسه ان سی تیا تو سایتای خارجی و این جریانات و اینا.. 
این فلفل شکنی ک گفتی رو ندارم . من از Hotspot shield استفاده میکنم
تاحالا دقت نکردی که  دو گروه متفاوتن؟تو نمیتونی از هر دو گروه انتظار داشته باشی که همه چیزو بدونن و اگه میبینی تو انیمه یا چانیول تو اکسو ازاین کارا کردن بخاطر اینه که این دو کشور خیلی باهم در ارتباطن
ی مشکلم نیست ی مرضی واگیرداره
اخه فقط ارتباط نیست !
بعضی هاشون واقعا انیمه میبینند و مانگا میخونند !
وااااای رایان چان عالی بود=))
یکی از دوستای منم اوتاپاپره قشنگ درک میکنم=))
اصطاحی هم که به کار بردی بی نظیر بود=))
اریسسسسسس
اصن ی وضعیههه ک نگو !!!!!!!!!!
قشششنگ تقسیم شدم بین این دو تا دنیا
خخخخ
همین طوری از خودم ساختمش
اوهوووووو😂😂
دونت ووری اونی🤣
منم همین وضعو دارم پنجاه درصد اوتاکو پنجاه درصد کی پاپر
و ب نظرم اوتاکو و کی پاپر شدن زیباترین اتفاقای زندگیم بود
ما رویا پرداز و خیال باف نیستیم 
ما تو دنیای خیالی هم زندگی نمیکنیم
ما فقط چیزایی رو میبینیم و درک میکنیم ک مردم عادی نمیتونن😏😏


ببین ... ینی لایک داری در حد لالیگا ! 
لایک لایک لایک 
اوتاکو و کی پاپر شدن جزو بهترین اتفاقات زندگی من بود
ولی دنیای من توی این سه تا خلاصه میشه ، کی پاپ و کی دراما و انیمه ...
اینم یه سبک زندگیه واسه خودش :) 
بعله ! کی درام هم دوست ...
راستی شما کدوم گروه از کی پاپو بیشتر دوست دارین؟
EXO
منم همین طور ولی Bts رو هم دوست دارم:-) 
منم BTS و  NCT رو دوس دارم
واااااایییییییی عالی بود.....
من وقتی برای اولین بار اون قسمتی که دی او شاهزاده تنیس رو نگاه کرده بود از اکسوشوتایم رو دیدم یه جیغ بنفشیییی کشیدم که کلا حنجرم نابود شد....اصلا باورم نمیشد دی او شاهزاده تنیس رو دیده و گریه کرده......واییی
و باید بگم که باهات کاملا موافقم اوتاپاپر بودن باعث میشه با انگیزه بیشتر به زندگی ادامه بدم50%کی پاپ 50%انیمه این دنیای منه.....خیلییی خوشحالم که دوستی مثل تو رو پیدا کردم که واقعا باهام هم درده.....
من نظر ُStephanie رو هم خوندم واقعا خیلی عالی و قابل فهم و خلاصه وار دنیای ما رو به این زیبایی تعریف کرد واقعا لایک.....
(آهااا اینم بگم و برم.....من امروز از اولین تا آخرین مطالبی رو که گذاشته بودی رو همشو نگاه کردم و گفتم کلی اینجا یه نظر واسه این سایتت بنویسم .....همشون درجه یک بودن از عکس نوشته ها بگیر تا عکس و ام وی و....امیدوارم همیشه در زندگیت موفق باشی و به کارهایی دوست داری ادامه بدی دوست اوتاپاپر منD=) 
تابعد......بای بای
دقیقا! منم خیلی خوشحال شدم ... چند روز پیشم داشتم پیج چانیول رو تو اینستا چک میکردم دیدم توی یکی از پست های قدیمیش عکس از اکشن فیگور های انیمه وان پیس گذاشته بود ! خیلی ذوق کردم ^^
واقعا این دنیای پنجاه انیمه پنجاه کیپاپ رو دوست دارم^^
همه چیزمه ...!
مرسی عزیزم ... مرسی بابت کامنتت و حمایتی ک میکنی ^^ واقعا ممنون 
تو هم همینطور رفیق
بای بای
من یه اوتاکو هستم ولی میخوام کی پاپر بشم دوستان لطفا کمکم کنید چطوری کی پاپر بشم چون تازه با کی پاپ آشنا شدم
:)
چ گروهی رو دوست داری ?!
درد منو که درک نمیکنی..هروقت مهمون میاد خونمون من هر وقت فیلم میبینم مهمونا دونه دونه میان تو اتاقم میگن تو خسته نشدی اینا رو دیدی؟(گلم من تازه یه ربعه دارم انیمه میبینم-_-) اونوقت وقتی فیلم میبینم تا چندین ساعت کسی روم غر نمیزنه.جریان چیه0__0؟  از بین کل مردم فقط دخترخاله و دختر داییم منو درک میکنن با انیمه اسم تو و sao اوتاکوشون کردم.دخترخالمم داره توکیوغول رو میبینه..الانا میخوام کی پاپر هم بشم اووف اوتاپاپر هم عجب دنیای باحالیه
دردت کاملا درک شده است دوست عزیز :)
منم کشیدم این دردا رو تا وقتی یکی از اعضای خانواده مو اوتاکو کردم D:
مهم نیست بقیه چی بگن !
نظرات افرادی که در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارن مهم نیست :)

اوتاپاپر هم شدم دیگه از هر لحاظ کامل شدم

زنده باد !

حالا خودت کدومو بیشتر دوست داری؟کیپاپ یا انیمه؟

انیمه :)

میگم شما بین کیپاپ و انیمه گیج نمیشین؟من که هروقت بخوام یه کدومو انتخاب کنم نمیتونم ._.

در نتیجه انتخاب نکن! XD

واااااااااایییییییییییییییییی

اخجون اوتاپاپر

*^*

هوراااااااااااااا

فک میکردم فقط من و دوستمیم که پنجاه پنجاهیم و هیچی به واقعیت اختصاص ندادیم *^*

اقا راه حلی دارین خواهر بزگرم که سه سال از من بزرگتره رو کیپاپر کنم که حالا اگر خدا بخواد بتونم به اغوش گرم اوتاکو ها هم دعوتش کنم T-T

^^
پیشنهاد میکنم هیچ وقت کسی رو به زور کی پاپر یا اوتاکو نکنید. از روی تجربه میگم! فقط موزیک ویدیو ها یا آهنگایی از کی پاپ ک میدونید همه پسند هستن و فقطط کیپاپر پسند نیستن رو بهشون نشون بدین اگر دوست داشتن به جمع ما میپیوندن.
اوتاکو هم بنظرم اول با انیمه های سینمایی قشنگ شروع کنید.

من دقیقا اینی که میگی رو درک میکنم خودم هم کیپاپر ام هم اوتاکو بعضی موقع ها که مثلا کمتر انیمه میبینم احساس میکنم به انیمه پشت کردم اینش منو داره آزار میده ولی در کل ما واقعا توی این دوتا دنیا غرق شدیم و به نظرم این اصلا چیز بدی نیست دنیای واقعی جذابیت دنیای مارو ندارم مهم اینه که ازش لذت ببریم

 

 

 

:)

اها......

اریگاتو برای نصیحت ^.^

میگم راستی جایی رو میشناسن که ژاپنی درس بدن ؟؟؟

انقدر به مامانم اصرار کردم که گفته تو پیدا کن من میذارمت .

اگه جایی رو میشناسین خیلی ممنون میشم اگه معرفی کنین ^.^

دو ایتاشیماشته

کلاس آنلاین یا حضوری؟

اتو.. من در زمینه کی پاپ و اینا صفر صفرم، از کجا باید شروع کنم؟:|

خب طرفدار چه گروهی هستید؟

اگر میشه کلاس حضوری ^-^

چون با کلاسای انلاین راحت نیستم و هر چقدر هم گشتم کلاس حضوری ژاپنی پیدا نکردم T-T

خب منکه نمیدونم توی چه شهری هستید!
خودتون اگر کلاس ژاپنی با نام شهرتونو سرچ بکنید از نظر انتخاب براتون راحت تره
ای خداااا درده منه 😭😭😭 هردو تا رو خیلی دوست دارم نمی تونم هیچکدومو ول کنم انیمه 😍کیپاگ😍
^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan