I ❤ Anime

کلود یا زک؟

این نظر سنجی بین کلود استرایف و زک فیر هست.بگید کدوم رو بیشتر دوست دارید و چرا.لطفا توهین هم نکنید.


زک                               کلود


من خودم زک رو بیشتر دوست دارم.به عناون یک قهرمان در بازی های فاینال فانتزی شناخته شد^_^
هیچکدوم از هردوشون بدم.میاد
:|
من زک رو خیلی دوست دارم...^_^
زک بهتره
صد در صد برادر
ایول ایول
کاملا باهات موافقم
هر دوشون خوبن ... ولی زکه یه چیزه دیگست
زک! قهرمان فاینال فانتزی ایه من!
من کلود رو دوست دارم n_n 
بسی هم عالی ^^
کلـود:دی بنظر من تلاشش برای خوب موندن جوری که با ترس هاش میجنگه و اینکه چطوری جلوی مشکلاتش وایمیسه خیلی قشنگه مهربون و خوش قلبم هست^^

ایریس !!!!! رفیق خیلی وقته نیستی ... کجایی پس !

کلـود:دی بنظر من تلاشش برای خوب موندن جوری که با ترس هاش میجنگه و اینکه چطوری جلوی مشکلاتش وایمیسه خیلی قشنگه مهربون و خوش قلبم هست^^
چقدر خوشحالم بعد از مدت ها پست فاینال فانتزی گذاشتی:دی
^^ منم خوشحالم ک بعد از مدت ها ب وبم اومدی
کلـود:دی بنظر من تلاشش برای خوب موندن جوری که با ترس هاش میجنگه و اینکه چطوری جلوی مشکلاتش وایمیسه خیلی قشنگه مهربون و خوش قلبم هست^^
چقدر خوشحالم بعد از مدت ها پست فاینال فانتزی گذاشتی:دی
انتخاب خیلی سخته ولی فکر کنم زک بهتر باشه
یوباکا انیکی هیساشی بوری چ خبر چیکار میکنی؟
:| بعله فکر نمیکردم هم عقیده باشیم
یو باکاسوگی ! بتسونی نانیمو !
بلیچ و وان پیس رو دارم همزمان میبینم .... قششششنگ آسفالت شده فکم
حالا بزا ی چیز بگم بیشتر اسفالت بشی گینتاما از نه مهر پخش میشه یعنی ندیده باشی همشو اسپویل میکنم
ببین من فعلا تو کف وانپیس و بلیچم و اصن واسم مهم نیست چه بلایی سر گینتاما قراره بیاد :دی
هاهاهاها این حرفت یادم میمونه و هر روز تو گوشت میخونم برات مهم نیس پس گوش بده اسپویلامو
داماره باکاسوگی 😁
اولا درست تلفظ کن تاکاسوگی شینسوکه ساما 
دوما خودت گفتی منم عملی میکنم *خنده شیطانی*
من رو اگه بکشی هم ساما صدات نمیکنم ! باکاسوگی برازنده ی خودته ! 
عملی کن ... مهم نیست
هرجور شما مایلید😜
D:
معلومه، کلود یا زک . من هردوشونو دوس دارم . حیف زک مرد ..... روحش شاد 
میگم یه سوال....
بازی فاینال فانتزی.....سی دیش هست????
روی کامپیوتر باز میشه?????

کدوم سریش ؟
اکثر بازی های فاینال ماله پلی استیشن ان
یا حضرت فیل!!!!!
مگه چند تا سریه????
بسیاااار زیاد
(زک)چون اون همیشه از نظر من عالیه
:)

نباید فراموش کنیم که استاد کلود زک بود اما واقعا کلود شخصیت جالب و جذابی هست.توی کل فاینال فانتزی من وینسنت ولنتاین رو دوست دارم ولی سر احساسات و دوستی و قدرت الا به کلود رای میدم.

ممنون که نظرتونو بدون توهین بیان کردید !
وینسنت هم عالیه !
یجورایی هم بابای سفیروث به حساب میاد XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan