I ❤ Anime

والپیپر های انیمه بلیچ | Bleach Wallpaper

کنیچیوا ^^

خب این هم والپیپر از انیمه بلیچ....به ادامه مطلب برید.امیدوارم از تصاویر لذت ببرید^_^نظر فراموش نشه^_*

 

 

تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید


 


تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید

 


 


تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید


 

 


تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید


 

 


تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید


 

 


تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید


 

 

 

تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید


 


تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید


 

 


تصاویر برای لود راحت تر کوچیک شدند . روی هر عکس کلیک کنید و بعد روی اندازه واقعی تصویر بزنید

از این خوشم میاد!!!:دی

منم همین طور....انشاالله ی روزی انیمش رو میبینم:دی

اه اه اه انیمه بسیاز مزخرفیه منکه فقط وقتمو حروم.کردم که دیدم البته از نظر من مزخرفه

من داستانش رو ندیدم...ی خلاصه بهم میگی ؟ البته بدون اسپول^_^

وای من چقدر با این انیمه خاطره دارم وااای :'( یادش بخیر :دی 
^^ خوشبحالت ک دیدی ... ایشالله منم بتونم دانلودش کنم
میتونی میتونی نگران نباش بهت باور دارم گامباره گامباره دانته چان 
آریگاتو رینکا چان :((
دوباره ذوق مرگ شدی؟😮😐
چیزی فراتر ........... 
😐چند وقته مثل تو ذوق مرگ میشم مثل تو شدم البته کسی به حد تو نمیرسه وقتی ناراحت میشی جوری رفتار میکنی که یکی مرده من همش میگم وای دوباره چی شده *باید سیاه بپوشم*وقتی هم خوشحال باشی همچین داد میزنه که ادم نمیدونه چیکار کنه*البته از انرژی که داری خوشم میاد* لطفا راهنمایی کن چ عکس العمل هایی باید داشته باشم
خخخخخ ... فقط همون چیزی که تو سرت میگذره رو بیار بیرون ! البته بستگی داره چطور آدمی باشی  ! معمولا ما اوتاکو ها واسه چیزایه دیگه هیجان زده نمیشیم مگراینکه مربوط ب انیمه باشه ! من هر وقت واسه ی انیمه یا کاراکتری ذوق زده میشم به معنی کامل خونه رو هواست !
خخخخ البته اینو پیشنهاد نمیکنم چون بعدش .... دیگه خودت برو تا تهش :دی
باکاسوگی ! سعی کن مثله من نباشی ! گاهی اوقات خیلی خوبه ! میتونه 100 % لذت از موقعیت پیش اومده رو ببری اما خیلی وقت ها هم واسه خودت هم واسه اطرافیانت خطرناکه ! کلا آدم نباید سریع عکس العمل نشون بده . زیاد از حد خوشحال بشه یا زیاد از حد ناراحت ! ولی خب :دی من نمیتونم ! تو سعی کن زیاد مثله من نشی XD
با انی توصیفاتت یعنی یه بیماریه که خودت ازش رنج میبری یا لذت؟
*نظر من هردوتایشه*
نظرت درسته :دی
عالی بودن عزیزم مرسی *-*
خواهش میشه گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan