I ❤ Anime

کاراکتر های صداگذاری شده توسط Hiroshi Kamiya

Hiroshi Kamiya

هیروشی کامیا

https://www.uplooder.net/img/image/42/41ba4909570371d0967adbd524ca28c9/hiroshi-kamiya-4.22.jpg

تولد : 28 ژوئن 1975
محل تولد : ماتسودا ، چیبا ، ژاپن

 

دوستان ؛ اگه کاراکتری رو دیدید که در لیست پایین قرار نداره بهم بگید تا اضافه اش کنم .

SHOWS

VIDEO GAMES


 
ویییی خیلی خوبه هیجان زده شدم  این دوبله گر و ددوبله گر شیزو و یوکی سنپای ( همون دوبله گر کاناتو و ارن و.....) این سه تا دوبله گرو خیلی دوست دارم 
بله این دوبلور یکی از دوبلور های مورد علاقه منم هست :دی
اما بگمااا هیچی نمیتونه جای دوبله گر موردعلاقم یعنی یوکی کاجی رو بگیره. 
?Are you understand o_o"  میدونی باید درک کنی من خیلیییییی از یوکی کاجی خوشم میاد ( دوبله گر ایاتو. توکیو غول)  چون اولین انیمه ای که دیدم و اولین شخصیتی که ازش خوشم اومد توسط این دوبله گر دوبله شده بود و فکرشو بکن که من چه قدر از این دوبله گر خوشم میاد $_$ اولین انیمه ای که دیدم توکیوغول بود و اولین شخصیتی که از این انیمه عاشقش شدم ایاتو بود و وقتی فهمیدم دوبله گرش یوکی کاجی خیلییییییی خوش حال شدم  امم...... گومن زیاد هیجانی شدم $_$ 
خخخخ نه طوری نیست ... یوکی کاجی هم توی لیست دوبلور های مورد علاقه ام هست اما هیروشی کامیا و مامورو میانو و دایسوکه اونو هم صداهای فوق العاده ای دارند مخخخخخخخخصوصا مامورو میانو
اره اره منم مامورومیانو رو دوست دارم خیلی خوبه .... هوموشیروی نظرامون باهم تفاهم دارن خخخ 
سو دسو نه ! اوناجی میتای ^^
عاشق صداشم مخصوصن ترا و لیوای 
صدای هیروشی کامیا واقعا جذابه !
عاشق صداشم
من بعضی انیمه ها رو با دوبله انگلیسی دیدم ( مث توکیو غول 2فصل اول ) و تقریبا نصف انیمه بلیچ ( که تنها انیمه ای بود که از نظر من دوبله انگلیسی اش قشنگتر از ژاپنی بود. ولی این دوبلور هم بعضی از کاراکتر ها ش رو خیلی دوست دارم
من دفترچه مرگ و شکار شبح رو ب انگلیسی دیدم ک بنظرم هر جفتشون صدا های دوبله محشری داشتن اما هیچ چیز بنظرم جای صدای اصلی ژاپنی کاراکتر ها رو نمیتونه پر کنه
صدا پیشه های مورد علاقه من جون فوکویاما تاکوهیرو ساکورایی(,خیلی کارش درسته),و بویی ایشیکاوا هم که عشقممههه اصلا معرکست
صدا پیشه های مورد علاقه من جون فوکویاما تاکوهیرو ساکورایی(,خیلی کارش درسته),و بویی ایشیکاوا هم که عشقممههه اصلا معرکست
تاکوهیرو ساکورایی چ کاراکترایی رو صدا گذاری کرده ?!
از نقشای خوبی که گفته:
فرید باتوری(پایان جهان)
اوتا(توکیو غول)
روکی موکامی(عاشقان شیطانی فصل دوم)
کلود(بلک باتلر فصل دوم)
کیویا ساتا(دختر گرگی و شاهزاده سیاه)
یاماتو کوراساو(درست گفتم انشالله)(بگو دوستت دارم)
رابو(نوراگامی)
دیگه حضور ذهن ندارم
تاکوهیرو ساکورایی تغییر صداش معرکست
الان زیاد یادم نیست ولی نقشایی که یادمه:
فرید باتوری(پایان جهان)
روکی موکامی(عاشقان شیطانی فصل دوم)
کلود فاستوس(بلک برابر فصل دوم)
رابو(,نوراگامی)
اونا(توکیو غول)
سانا کیویا(دختر گرگی و شاهزاده سیاه)
یاماتو کوروساوا(بگو دوستت دارم)
فعلا همینه یادمه
اوه اوه !!!!
پس آشناس !
چ کاراکترای معروفی رو هم صدا گذاری کرده !
مرسی بابت اطلاعات
دومو سنپای^_^

دوی داشیماشته 
دومو سنپای^_^

گومناسای ولی من از همه ی دوبلر ها بدم میاد بازم میگم سولی ماسه!
نظر شخصی شماست :)
من کی باشم که بخوام قضاوت کنم !
هرکس نظری داره . 
ممنون که نظرتونو بدون توهین به شخص خاص بیان کردی دوست عزیز 
انیمه shirokuma cafe رو یادت رفته
:) thank you for adding it
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan