I ❤ Anime

ترجمه آهنگ های انیمه آخرین اسرافیل ( فصل 1 و 2 )

من تیتراژ های اپنینگ و اندینگ فصل 1 و 2 انیمه آخرین اسرافیل رو ترجمه کردم...لطفا به ادامه مطلب برید و اگر خوشتون اومد نظر یادتون نره^_^

 

 

 

The fallen angels you run with don't know

 

تو با فرشته های سقوط کرده ای میدوی که نمیدانند

 

It is our pain that makes us all human after all 

 

 

این رنج  ماست که بعد از همه چیز ما را انسان میکند

 

 

 

 

دانلود اوپنینگ فصل اول انیمه اسرافیل پایانی

 

Download
حجم: 4.46 مگابایت

دانلود اندینگ فصل اول انیمه اسرافیل پایانی

 

Download
حجم: 4.78 مگابایت

 

اوپنینگ فصل یک :

 

 I don't want nobody to get killed
I'll come and get you
I am always ready to fight

So don't take all of the blame we were all swept away
Don't take all of the weight. You always do
There will always be something you cannot control
We will overcome. Your salvation has begun

No signs
No lights, such a mess all over
Don't kill your hopes
You make me realize who I need

I'll be there hold on
They'll change you somehow
So where are you now?

I'll reach you by dawn
The shadows appear, Illusions are born
The fallen angels you run with don't know
It is our pain that makes us all human after all

Torn old sepia photographs show
Our fragile precious world
Must discard it, respond to the call

 

 

 

نمیخواهم کسی کشته شود

 

من میایم و میگیرمت

 

من همیشه آماده ی مبارزه ام

 

پس همه چیز را سرزنش نکن

 

ما همگی خطا کرده ایم

 

همه ی بار هارا خودت تحمل نکن

 

تو همیشه این کار را انجام میدهی

 

همیشه چیزی خواهد بود که نتوانی آن را کنترل کنی

 

ما غلبه خواهیم کرد

 

رستگاری تو آغاز شده است

 

بی نشان

 

بی نور

 

چه آشفتگی ای!

 

امیدت را نکش

 

تو مرا متوجه میکنی که به چه کسی نیاز دارم

 

من آنجا خواهم بود،تحمل کن

 

آنها تو را به نحوی تغیر خواهند داد

 

پس تو الان کجایی؟

 

تا سپیده دم به تو میرسم

 

سایه ها دارند ظاهر میشوند

 

توهمات زاده میشوند

 

تو با فرشته های سقوط کرده ای میدوی که نمیدانند

 

این رنج  ماست که بعد از همه چیز ما را انسان میکند

 

عکس های قدیمی و پاره ی رنگ و رو رفته

 

دنیای با ارزش شکننده ی ما را به تصویر میکشند

 

باید دورش بیاندازی ،به ندا پاسخ بده

 

اندینگ فصل یک :

 

The corner of a familiar white birdcage

 the bud that gained a heartbeat
their abandoned voices

 dizzied by the shadow of memories

I need your blood
Chanting ,You read love
The red lights struggle
The sound I snuffed out, the reason I forced open
Simply line up in parallel

Come on break it down for me
a river will flow
even pointless lust tolls the bell of interest
Parched for repentance
I reach the intent played in quadruple time

 

گوشه ی یک قفس سفید پرنده ی آشنا،

 

جوانه ای که تپش قلب یافت(منظور شکوفا شدن)

 

صداهای متروکه ی آنان،با سایه ی خاطرات سر در گم شد

 

من به خونت نیاز دارم

 

شعار میدهم "تو عشق میخوانی"

 

نور قرمز تقلا می کند

 

صدایی را که من خاموش کردم، علتی که باعثش شدم

 

به سادگی موازی هم نقش می بندند

 

بیا ،این را بشکن برایم

 

رودخانه ای جریان خواهد گرفت

 

حتی انگیزه ی بی هدف ناقوس علایق را به صدا در میاورد

 

و من بی هیچ پشیمانی

 

 هدفی که در  چهار گانه ی زمان بازی کردم را بدست آوردم

 

دانلود اوپنینگ فصل دوم انیمه اسرافیل پایانی :
Two Souls Toward The Truth

 

Download
حجم: 11.8 مگابایت
 
دانلود اندینگ فصل دوم انیمه اسرافیل پایانی :
Orarion
 
Download
حجم: 9.6 مگابایت

 

اوپنینگ فصل دو :

I was always dreaming with my hopes about to be destroyed
من همیشه خیال میکردم که  امیدهایم نابود میشوند
We crossed over time and intersected, each of us with our own kindness
ما از زمان عبور کردیم  و  هر کدام از ما با مهربانی خودش قطع شد
When I casually look up at the sky, I picture your smiling face
معمولا هنگامی که به آسمان نگاه میکنم ، چهره ی خندان تو را تصور میکنم
Ever since that day, we’ve been seeing different worlds
از آن روز به بعد ، ما دنیای های متفاوتی را میدیدیم
Those memories of mine know that believing in one another with our
آن خاطراتم میدانند که باور کردنِ دیگری با
hearts overflowing
قلب های سرشارمان
Is such a simple thing to do
کار ساده ای است
I just follow the unknown hidden in light and darkness
من فقط ناشناخته ی مخفی را در روشنایی و تاریکی دنبال میکنم
Two thoughts shine: “I want to protect you.”
دو اندیشه میدرخشد " میخواهم از تو محافظت کنم "
I embraced the bonds between us I felt in my heart
من احساس کردم در که در قلبم ، در آغوش میکشم بند های بینمان را
Now’s the time to stand up,
الان وقتش است تا بلند شوی
I’ll cut through the sadness
من ناراحتی را به دو نیم میکنم
Two souls go…toward the truth!
دو روح می روند .... به دنبال حقیقت !
I’m searching for that smiling face, these feelings will guide us to the
من دارم دنبال اون چهره ی خندان میگردم ، این احساسات ما را راهنمایی خواهند کرد به سمت
truth with strength
حقیقت همراه با قدرت
 
 

اندینگ فصل دو :

Goodbye, our prayer…
بدرود  عبادتگر ما...
Goodbye, our world…
بدرود دنیای ما...
The moon tumbles into the dawn,
ماه به سوی صبح دم میلغزد
Obscured by its powerful glare
پنهان شده توسط تابش خیره کننده ی قدرتمندش
Our thoughts conclude as emotions,
اندیشه هایمان نتیجه ای از عواطفمان است
Unable to connect anyone’s hearts together
عاجز از ایجاد ارتباط با قلب یکدیگر
Goodbye, our prayer…
بدرود ، عبادتگر ما...
Goodbye, our world…
بدرود ، دنیای ما...
A distant prayer…
یک عبادتگر دور ...
If the peace that we believed in was a lie,
اگر صلحی که به آن باور داشتیم یک دروغ است
I’ll dress up even my heart,
من خود را میپوشانم حتی قلبم را
and clothe myself in an inspiring flame
و به خود لباسی از شعله ای الهام بخش میپوشانم
Destroying the garden we created
نابود میکنم باغ هایی را که با هم ساختیم
even if the sword you hold is double-edged
حتی اگر شمشیری که تو داری دو لبه است
Fight until you lose everything, trickster
بجنگ تا وقتی که همه چیزت را از دست بدهی ، حقه باز

 

 

 

سلام.مرسی خیلی خوب بود.شعر اول که مال تیتراژ ابتدایی انیمه اس بیشتر به نظر میاد از زبان یو چان باشه و شعر دوم،بیشتر به نظر میاد از زبان میکا باشه.
چ نکته جالبی! تا حالا ب این موضوع فکر نکرده بودم.اما راست میگی...ی جورایی همینطوره^_^
جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۰:۵۷ zahra(♥میونا چان♥)
سلاممم
من یه وب انیمه ای دارم
خوشحال میشم به وب من سر بزنی و با تبادل لینک هم موافقم
بعدشم تبادل نظر و بازدید به وب هم
به وب خودم جواب بده
لینک شدید دوست عزیز^_^
من این انیمه، اولین انیمه ای هست که دیدم خیلی دوشتش دالم*-*
میکااااااا دوشتت
چ خوب ک با ی انیمه عالی مثله سراف شروع کردید !!!
میشه لینک دانلود آهنگ هاهم بزاری یا اسمشون ‌‌😍😉
گذاشتم
خب اینجا نیست که میشه لینکو بدی البته اوپنینگ
اوپنینگ و اندینگ فصل یک رو گذاشتم ک
منظورم اوپنینگ فصل دومش
ندارمش 
باید دانلودش کنم
سلام. میشه معنی اوپنینگ و اندینگ سگ های ولگرد بانگو رو هم بزارید... من در به در دارم دنبالش میگردم پیدا نمیکنم!!!!! خواهههههههههششششششش!!!!
سلام الان وسط امتحانات ترمم هستم 
سفارش قبول نمیکنم
سفارشتونو بهمن بهم بگید 
سنپاااااای... اوپنینگ و اندینگ فصل یک خراب میباشدش... چه کنم؟؟ میتونم یه ماه صبر کنم
همممم ... عصر اگ نشستم پای لپ تاپ بهش رسیدگی میکنم :)
دستت اریگاتو.. سنپای یه انیمه که هم کمدی باشه هم باحال یه چیزی تو مایه های بانگو و سرومپ بهم معرفی میکنی.. که طولانی هم نباشه.. 
هممم ... تو ژانر بانگو و سرومپ ... والا نیمیدونم اخه اینا خیلی تک و یونیک اند اما کلا انیمه قشنگ اگ میخوای اینا رو سراغ دارم
تپش قلب فرشته
چارلوت
باراکامون
دنیای اودون پوکو
اها زیاد دختر مختر هم توش نباشه.. یعنی دختر توش کم باشه.. ببین من کلاس ترور یا همون کلاس آدمکشی رو دیدم، دو قسمت بیشتر نتونستم ببینم، چون جذبم نکرد.. الان اینایی که میگی اینجورین؟ 
ببخشیدا باز من پررو بازی درآوردم.. ولی خب از کنجکاویه زیاده دیگه، احتیاج به راهنمایی دارم
خخخخ ... اوکی کلاس درس ترور انیمه عام پسندی نیست
ب غیر از بعضی قسمتاش خیلی ب دل من نشست مخصوصا فصل دومش !
هممممم ، بشین دنیای اودون پوکو رو ببین ،
خودمم ی انیمه دارم میبینم از دم کاراکتراش پسرن ینی دریغ از ی کاراکتر دختر !
تمومش میکنم اگ مشکلی نداشت بهت میگم اونو ببینی
بعدشم صبر کن ببینم ! 
چرا وسط امتحانا داری پیشنهاد انیمه میگیری ؟
کد گیلاس چطوره؟؟؟.. ژانراش رو نمیدونم.. فقط از بچه های نماشا تعریفشو شنیدم
منم تعریفشو زیاد شنیدم اما ندیدم هنوز !
جواب منو بده !
چرا وسط امتحانا افتادی دنبال انیمه ؟
سه تا دیگه مونده... 
فردا انشا داریم.. پس فردا املا... شنبه هم اجتماعی.. 
تو به این میگی وسط امتحانات؟؟.. الان بشینم انشا بخونم.. من چیزی که بهتر از همه بلد بیدم خیال بافی و رویا پردازی و داستان نویسی اصن خودم تو توهم زندگی میکنم.. 
فقط باید اجتماعی بخونم.. 
حالا تو جواب منو بده.. منظورت از عام پسند چی بود؟؟؟. من یکیو میشناسم -از دوستانم نیست- که میگه اتک آن تایتانو دوس ندارم چون گرافیکش تعریفی نداره.. 
فک کن... یعنیا.. من عاشق شخصیتای اتک آن تایتانم چون واقعگرایانه تره.. 
حالا اصن نمیدونم اتک آن تایتان چه ربطی داره به قضیه؟؟ 
آیین ... فرزندم ... اروم باش !
حالا چرا سنپایو میزنی ???? خخخخ
خب باشه ! 
اوکی ... فهمیدم ! بشین انیمه بیین 
نمیدونم والا چ ربطی داره !
وسط امتحان دارم انیمه میبینم چون وقت امتحان بیکارترم.. بعضی از روزا تعطیلیم.. اما دوباره بریم مدرسه در هفته فقط دو روز تعطیلیم که اون دو روز هم باید درسای هفته رو مرور کنیم.. در نتیجه وقت واسه تلف کردن، اونم زمانیکه امتحان علوم و ریاضیو دادی و بیکار شدی.، خودت باشی چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟ 
اااااننننییییییمممممههههه میبینی... ااا از زندگی لذت ببر.. البته تو چیزی نمونده به کنکورت یکی دوسال دیگه..   فعلا از زندگی لذت نبر بنشین درسهایت را خوب بخوان سنپای عزیزم.. من کلی وقت دارم..البته نه زیاد.. ولی خب من ده روزه هبچ انیمه ندیدم.. باید اکسیژن بهم برسه یا نه.. 
قانع شدی یا به طومار نوشتنم ادامه بدم.. 
نه عزیز قانع شدم !
اما بنده هم وضعم تعریفی نداره
20 قسمت بلیچ دیدم
13 قسمت دراگون مید
13 قسمت یوری ان ایس
الانم دارم دراماتیکال مردر و باراکامون رو با هم میبینم :دی
اها اها.. اسمه اینم شنیدم.. یوری آن آیس.. چه جوریاس؟ 
هممممم ... پیشنهادش نمیکنم !
ینی قشنگ بود خیلی هم هیجانی میشد اما خب نمیدونم چرا ژانرش یکم شیشه خورده قاطیش بود
شیشه خورده؟؟؟..تو مایه های اسرافیل پایانیه؟؟؟
چی ؟ یوری آن آیس ؟
شباهت از چ لحاظ منظورته ؟
شباهت از لحاظ شیشه خوردگی..یعنی چی شیشه خورده؟
همممم
یکم چیزی قاطیش بود که اگه نبود جای شَک ایجاد نمیشد
مگه سراف شیشه خورده داشت؟
اسرافیل به نظرم یه کم بچگونه بود..ابجی فسقلیم باهام میشست میدید..البته بعضی از قسمتاش خیلی فوق العاده بود..اما همش نه...بعد من اهنگای فصل اولو شخصیتاشو بیشتر از داستانه انیمش دوس دارم..
ببین امروز دوستم بهم یه فلش داد..توش یور نیم و دراماتیکال نمیدونم چی چیرو ریخته..دوستم تو پوشه ی دراماتیکال یه پوشه دیگه درست کرده که پوشه خالیه اما اسمش اینه: اینم قشنگه ببین به جانه خودم این یائویی نیست انیمشو دوس دارم شایدم خوشت نیاد ولی ریختم دیگه فردا نیای منو نزنی
همین...منم نشستم دو دیقه ی شروع شدنشو دیدم..حوصله نکردم..فردا هم میرم باهاش یه صحبت اساسی کنم..
یه انیمه ی دیگه بود الان حضور ذهن ندارم اسمشو..میخواستم بگی کدوم به دردبخور تره همونو ببینم
دراماتیکال مردر یائویی نیست.
اما یه OVA داره و یه بازی که یائوییه !
اما خود انیمه اش نه !
چه تصادفی همین الان قسمت آخرشو تموم کردم ! نزدیک بود گریه ام بگیره !
بازیه DMMD (همون دراماتیکال مردر ) جزو 10 بازی برتر یائوییه ! OVA اش هم برخلاف انیمه یائوییه اما انیمه اش نه !
از داستانش خوشم اومد فقط زیاد اوج نداشت !
اما روال داستان و ارتباط کاراکتر ها ، صداگذاری و طراحی هاشو خیلی دوست داشتم !
خیلی خوشگند کاراکتراش !
از همین الان بگم اگه خواستی ببینیش به نویز و رن نگاه چپ نکنی که رفتند تو لیست کاراکترای مورد علاقه من :دی
اوه اوه !
یور نیم که فوق العاده است !
یور نیم و Koe no katachi رو حتما ببین فقط دستمال کاغذی کنارت باشه البته اگه مثه من با انیمه ها زیاد گریه میکنی !

من یور نیم رو دیدم..خیلی دوس داشتم..فلسفی بود اینش که اون میره جای اونو و از این قضایا..چون یور نیم تعریفشو از بایسمون شنیدیم کنجکاو شدیم ببینیم..یوتا...خخ
منو یاد بچگیام انداخت..تلویزیون از اینجور انیمه ها پخش میکرد..منم بچه بودم خیلی اون ماهی قرمزه که ادم میشدو دوس داشتم..فک کنم علاقم از اونجا شرو شد..
فک نکنم با انیمه ای یا فیلمی گریه کرده باشم..ولی زیاد میرم تو حسش..با عاشقان ماه فقط گریه کردم اونم فقط یه قسمت..اها قسمت اخرتایتان هم نمیدونم چرا داشت گریم میگرفت..با اونجایی که مثلن هیده تو قسمت اخر رو پای کانکی مرده به قوله خودش...البته من هنوز خیلی از انیمه هارو ندیدم...ااای حسه بدی داره...

هه هه ! 
دم یوتا گرم
وای ماهی قرمزه منظورت پونیو ئه !!
از کارای بینظیر استاد هایائو میازاکیه پونیو !
البته استاد همه کاراشون بینظیره !
من با انیمه های استاد بزرگ شدم !
وای نه ! من اینقدری که اخر انیمه angle beats گریه کردم که تمام انرژیم صرف شد . بهترین انیمه تک فصلی عمرم هم همین انجل بیتسه !
واسه دنیای اودون پوکو ، یور نیم ، کوئه نو کاتاچی ، سکانس مرگ کیرا ، وای من با انیمه های خیلی گریه میکنم و خیلی میخندم !
مثلا موقع دیدن سگ های ولگرد بونگو ، قسمت اولش اینقدر خندیدم ک سرم درد گرفت !
نبض فرشته رو هم میرم بببینم..
سنپای یه سوال..اگه بخوام یه سایت درست کنم , باید چیکار کنم؟
با نشانی هایی مثله .IR  COM.  NET.
والا تا حالا سایت درست نکردم
سرچ کن تو نت درست کردن سایت
اوپنینگ فصل اول از زبون یو به میکا بود . و اندینگ فصل اول از زبون میکا خ
خطاب به یو بود
بله
من با اولین انیمه هایی که شروع کردم اثر های استاد هایاعو میازاکی بود من با انیمه های این استاد بزرگ شدم و انیمه پایان جهان و انیمه هنر شمشیر زنی آنلاین و انیمه مبصر کلاس ما پیشخدمته و اکامه گا کیل  و شوالیه خوناشام  خوشم میاد لطفا انیمه های فوق العاده ای اگه میشناسین به من معرفی کنید ممنونم
شروع من هم با کار های استاد هایائو میازاکی بود
انیمه تپش قلب فرشته
چارلوت
سگ های ولگرد بانگو
سرومپ
یونا دختری در سپیده دم 
فعلا اینا رو یادمه
سلام 
واقعا بابت این که آهنگ ها و ترجمه هاشون رو گذاشتید ممنونم 😊😊😊(هاریگادو گزایماس) 

آخه معمولا آهنگ های تیتراژ های انیمه ها مربوط به موضوع خود انیمه ست 
(من عاشق این صفت شونم 😍😍❤❤❤💓💖)
چون آهنگاش هم قشنگ بود دوست داشتم داشته باشم شون در هر صورت ممنون بابت تلاش بسیارتون 😊😊😊
سلام
مرسی قابلی نداشت :)
ممنون که کامنت میزارید ^^
سلام ببخشید میشه انیمه هایی به من پیشنهاد کنید که مثل انیمه پایان جهان باشه؟
از اینکه آهنگ پایان جهان را گذاشتید ممنون.فقط یک مشکلی هست اینکه نمی تونم دانلودشون بکنم.فکر می کنم مشکلی داشته باشند.
سلام از اینجا دانلودش کنید http://www.takanime.coffee/?s=seraph
 این انیمه داستان یونیکی داره اما من انیمه های Servamp و Noragami رو بهتون پیشنهاد میکنم . گرچه داستان های متفاوتی نسبت به اسرافیل پایانی دارند اما فکر میکنم خوشتون بیاد
واقعا ترجمه هات خوبن!!!!!
آریگاتو
سلام ممنون بابت زحماتتون♡♡
یک سول فقط من انقد میرم تو فاز داستانا یا بقیه هم این جورین؟!
والا یه طوری میرم که تا یک سال هی نگاش میکنم
بعد میرم سراغ انمیه بعدی
دلم برا میکا میسوزه 😭😭
شما راه حلی ندارین؟
سلام خواهش میکنم ...
خخخ . عیبی نداره معلومه فن خیلی خیلی پروپا قرصی از این انیمه هستی
ممنون بابت جواب میشه انیمه قشنگ معرفی کنید معروف باشه لطفا :)
چه ژانر هایی دوست داری !?
معمولا همه ژانری نگاه میکنم تقریبا مثل این باشع *_*
هممم این ژانری باشه ... 
Zetsuen no tempest اخر زمانیه اما درام توش قاطیه

مثل همین باشه :)
ممنون ^^ خیلی خوبه 😙☺☺
خواهش مرسی بابت کامنت
من نتونستم دانلود کنم روی دانلود که میزنم میگه خطا این فایل خراب است اکه میشه لطفا دوباره لینک ها رو چک کنید به من کمک کنید من این آهنگا رو خیلی دوست دارم لطفا
امشب براتون دوباره اپلود میشه
ترجمه‌هات خیلی خوب بود. 
سوال بی ربطی اما میدونید مانگا پایان جهان رو کجا می تونم پیدا کنم؟
تشکر
اممم نه متاسفانه 
خودم مانگاشو نخوندم
ممنونم درست شد
خواهش میکنم
ممنونم درست شد 
اندینگ چیه؟
آهنگی ک پایان هر قسمت پخش میشه
مگ ممکنه کسی انیمرو ببینه بعد ادامشو از مانگا ادامه نده خیلی انیمه ها هسن فقط نصفشون اومده ادامشون مانگاس و پایان جهانم واقعن موندم فصل ٣شو چرا نساختن من مانگاشو خوندم فصل سومش از یکو دو بهتره مانگاشو بیشتر دوست داشتم حتمن مانگاشم بخونید
مگ ممکنه کسی انیمرو ببینه بعد ادامشو از مانگا ادامه نده خیلی انیمه ها هسن فقط نصفشون اومده ادامشون مانگاس و پایان جهانم واقعن موندم فصل ٣شو چرا نساختن من مانگاشو خوندم فصل سومش از یکو دو بهتره مانگاشو بیشتر دوست داشتم حتمن مانگاشم بخونید
واقعا دلم میخواد بخونمش

دستتون درد نکنه عالی بود

خواهش میکنم ^^
ممنون بابت کامنت

این انیمه فوق العاده اس 

واقعا قشنگه !

کلا سبک انیمه های یائویی فوق العاده ان ! :)

البته نظر من اینه ...

واقعا ممنونم از اینکه اوپنینگ و اندینگ رو با ترجمه گذاشتی 

ولی بهتر میشد اگ متن کاملش رو میزاشتی ...

بازم مرس 

 

وات د ...
ببینید!
اگه طرفدار این مدل انیمه ها هستید، اوکی ! نظر شخصی شما به بنده ربطی نداره. اما خواهش میکنم، خواهش میکنم، ازتون خواهش میکنم از خودتون برای یه انیمه ژانر تعریف نکنید!
ژانر های این انیمه اکشن ، ماجراجویی و دارک فانتزیه... اگه به حرف من اعتماد ندارید، سایت هایی معتبر مثل ویکیپدیا یا https://owarinoseraph.fandom.com/wiki/Owari_no_Seraph که سایت آفیشال فندوم این انیمه هست رو چک کنید. فقط بخاطر اینکه فندوم یه انیمه شروع به شیپ کردن دو کاراکتر میکنند، معنیش این نیست که ژانر انیمه باید طبق علایقشون تغیر کنه.
اخرین اسرافیل رو بخاطر چیزی که هست دوسش داشته باشیم :)

تشکر بابت کامنت.
اگر وقت داشتم کاملشون میکنم

محشررررر

:) 
تشکر بابت کامنت

دستتون بابت ترجمه درد نکنه  عالی بود من به دلیل علاقه شدیدم نسبت به انیمه اسرافیل پایانی دو ساله هر انیمه ای رو تموم میکنم هی میرم انیمه اسرافیل پایانی رو از اول شروع میکنم . 

یعنی نمیتون ازش دل بکنم .

میتونین یه چند تا انیمه شبیه به اسرافیل پایانی معرفی کنید ؟

 

 

خواهش میکنم.
صفحه اول وبلاگم یه پست هست به نام 8 انیمه شبیه توکیو غول.
انیمه هایی که توی اون لیست هستن رو پیشنهاد میکنم

سلام.

عالی بود ممنون.

میخواستمچندتا انیمه توی مایه های سرومپ پایان جهان توکیو غول سگ های ولگرد بانگو معرفی کنین. 

من آدم خیلی خیلی خیلی سخت پسندیم و ازبین این هم  انیمه فقط اینا به دلم نشسته میشه چندتا توی این ژانرها معرفی کنین هرچی میگردم چیرای زیادیبه دلم نمی شینن

سلام. خواهش میکنم.
انیمه Attack on titan رو پیشنهاد میکنم.
توصیه میکنم بخش "انیمه چی ببینم" که بالای وبلاگ هست رو چک کنید چون خیلی ها این سوال رو پرسیدن، شاید انیمه هایی که اونجا توصیه شده به دلتون نشست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan