I ❤ Anime

تصاویر متحرک انیمه Black Butler (انیمه Black Butler)

کنیچیوا ^^

مینا سان ... دای جوبو کا ؟!

امروز براتون تصاویر متحرک انیمه خادم سیاه رو گذاشتم

امیدوارم خوشتون بیاد ... ^w^

 


 

 

 

 

 

http://uupload.ir/files/6s8r_screenshot_۲۰۱۷-۰۲-۱۴-۱۶-۰۳-۰۵.png

😅😶
اوه اوه ! ماله توکیو غوله ..... ماسکه کانکی 😬😭
نمیدونم چرا عاشق این پستم !!
خخخخخ
شاید از این انیمه خوشت میاد
تو علاقه بی اندازه من به خادم سیاه که هیچ شکی نیست !!3 >
صد در صد
کنیچیوا! 
وبلاگتون واقعا  قشنگه. تصاویر متحرک این پست قشنگ بودن.
من از خادم سیاه خیلی خوشم میاد. هر سه فصلش قشنگ بود منتظر فصل چهارمشم. ایول
کنیچیوا^^
ممنون . قابل شما رو نداشت
منم همین طور . البته اگه بخواند ادامه شو بسازند
میخوان بسازند
تریلر فصل چهارم اومده
ب اسم کتاب. آتلانتیس 
نه بابا !!!! ایول
الهی همیشه خوش خبر باشی
اگه ی روز‌ دیدمت یادت باشه ی جعبه شیرینی مهمون من ! دمت گرم
ایول چ خبر خوبی
وای . سباستینننننننن 😍
منم از دوستم شنیدم، خیلی خوشحال شدم (((:
قرار بود بهمن بیاد، نیومد ولی
من عاشق آندرتیکر و سیل و سباستینم(((:
دقیقا ... آندر تیکر ( آدریان) و سباستین عالی اند
راستی  لطفا عنوان لینک رو از Quee yelena Avedisian 
به lonely violinist. تغییر بدین
متشکرم 
چشم . حتما
من همون الینا هستم گفتم یک اسم دیگه داشته باشم:-) راستی یک سوال شما خوندن و نوشتن ژاپنی بلدید؟ من نوشتنشو به اتمام رسوندم باید خوندنشو یاد بگیرم 
نه ... خوندن و نوشتن کره ای بلدم . اسپیکینگ ژاپنیم خوبه اما نوشتن و خوندن بلد نیستم . شما از کجا نوشتن رو یاد گرفتید ؟ کلاس رفتید یا خودتون یادگرفتید؟
توی این انیمه چه شخصیت هایی رو دوست دارین؟ من سباستین ' الویس' اندرتیکر و ویلیام رو دوست دارم کلا از شخصیت های سادیسم دار مثل الویس و ویلیام خیلی خوشم میاد خخخخ
من سباستین و اندرتیکر رو دوس دارم
ای. وای شرمنده منظورم از ویلیام گریل بود قاطی کردم یک لحظه گومناسای.... من از سباستین' الویس' اندرتیکر و گریل خوشم میاد شخصیت های سادیسمی مثل گریل و الویس خیلی جذبم کردن هههههه گومناسای مجدد 
بتسونی ... آیامارانایده کوداسای . دایجوبو دسو

من نوشتن ژاپنی رو با کمک چند تا برنامه یاد گرفتم حروف های ژاپنی تقریبا خیلی هست . حروف های کانجی هم همون حروف های ژاپنی هستن اما ساده تر و خلاصه تر نوشته میشن ..... ژاپنی ها حروف های اصلی و کانجی رو باهم قاطی مینویسن برای  همین  باید هر دو حروف رو بلد باشیم اما اول باید معنی هاشو بفهمیم تا وقتی تونستیم بخونیم معنیش هم بلد باشیم هر سوالی داشتین در خدمتم ^_^ 
الان بین کانجی، هیراگانا و کاتاکانا کدومو باید یاد بگیرم ؟ :/
کانجی کاربردش بیشتره هیراگانا رو باید اول بلد باشی بعدا کانجی. رو باید یاد بگیری بعدشم کاتاکانا الان من فعلا دارم کانجی یاد میگیرم T︵T سخت و طولانی هست اما دوست داشتنی برای اوتاکویی ها خیلی شیرین 
من برای یاد گرفتن کره ای کلاس رفتم . کلا 40 تا حرف بیشتر نداشتن . عرض دو جلسه کل حروف رو یاد گرفتم . هم خوندن هم نوشتن . شاید برای ژاپنی هم کلاس برم
من وقت نمیکنم کلاس برم چون بیشتر کلاس های ورزشی میرم سعی میکنم تو خونه کار کنم برای خودم راستی گروه **vexent ** رو میشناسین؟ یک گروه معروف در ژاپن هستن که متال میخونن کارشون حرف نداره 
نه ... اگه بحث راک و متال باشه فقط انگلیسی گوش میدم . گروه های مورد علاقه ام هم لینکین پارک و متالیکا و اسکلتند .
اگه بحث پاپ باشه فقط پاپ کره ای گوش میدم ...
خواننده مورد علاقه ژاپنیم TK هست . ( کیتاجیما تورو ) آهنگ اپنینگ و تم اصلی توکیو غول رو خونده . اپنینگ انیمه 91 روز رو هم خونده
من فقط از موسیقی های ژاپنی و انگلیسی متال و راک خوشم میاد اما میدونی من گروه خاصی رو دوست ندارم. کلا هر اهنگ راک و متال و ژاپنی رو دوست دارم اما توی گروه های ژاپنی vexent فوق العاده بود اسم اعضای گروهش رو میگم  
Mako
Toka
Mirai 
Levi 
Jajaaaaaa:-P 
.......... هووومممم 
بعدا ی سرچی تو نت میزنم تا باهاشون بیشتر آشنا شم
مرسی رایانا*-* اون کاراکتری که چشم بند داره کیه؟
شیل فانتوم هایو
کاراکتر اصلی انیمه اس
خیلی باحاله خوشم میاد ازش*-* بی نهااااااااایت سپاس ازت سنپای جونم*-*
خواهش میشه آرامم

ای کاش میشد دانلود کرد😭😭😭😭خیلی قشنگه

من میخواااااامممممم 😭😭🤕🤕

خود انیمه رو میشه از سایت انیمه لیست دانلود کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan