I ❤ Anime

کاراکتر های صداگذاری شده توسط Yuki Kaji

Yuki Kaji

یوکی کاجی

 


https://www.uplooder.net/img/image/79/de70a7ce4d9d642ca3c3b4020de70640/yuki-kaji-20.9.jpg

 تولد : 3 سپتامبر 1985

محل تولد : توکیو ، ژاپن

 

دوستان ؛ اگه کاراکتری رو دیدید که در لیست پایین قرار نداره بهم بگید تا اضافه اش کنم .

 

SHOWS

Servamp



Kuro / Sleepy Ash

 

 

VIDEO GAMES

SHORTS

 

کل کاراکتر هایی که دوبله کرده همینن؟ یا بیشتر؟ خیلی دوبله گر دوست داشتنی ای هست نظر شما چیه؟ 
من این لیست رو از ی سایت پیدا کردم ک تازه کورو هم توش نبود . اینو تو ویکیپدیا نوشته بود که یوکی کاجی دوبلور کوروئه 
این همه طومار نوشتم و نظر دادم در موردش دیگه ... :/
خخخخخخ باشه ممنون بابت زحمتت همینم عالبیییییی بود واقعاn_n 
:)
خخخخخخ باشه ممنون بابت زحمتت همینم عالبیییییی بود واقعاn_n 
چه حوصله ای داشتی باکا آنیکی فردا کلا نیستی؟من هفت و نیم کلاسم شروع میشه
داماره باکاسوگی
لیستشو ک من جمع نکردم . از سایت مخصوص دوبلور های انیمه ای گرفتم
نه کنسل شد کلا
( گردن شکستن به تکنیک هات اضافه شده نه ؟! )
اُیول:| عجب پشتکاری:))
یه کپی پیست بود و یه ی اینتر واسه هر کودومشون ! 
کار سختی نبود XD :D
نه داداچ تو رو نمیگم که :/
این بنده خدا رو میگم که این همه دوبله کرده!
بعله :|
😐برو بابا تکنینک نبود آیچان و عارف هم به همین صورت باهاشون برخورد شد 
باکای نازنازی مرد باش باو
باکااااا سوووگیییییی ... با آی چان و عارف من چیکار کردییییییی :((
اولا باکا خودتی دوما شما اون تکنیک رو روی کامویی هم پیاده کنی گردنش پخش آسفالت میشه :/
کامویی میخواست قوی بشه و شد خودتا با اون مقایسه نکن اگ تو اون بودی باید با ی لبخند خیلی زیبا مشت تقدیمم میکردی
ههه ... بعله ... وسط سالن ... شانس کپک زده ی منم صاف فرهمند کبیر از جلو روم در میومد هر چی ابرو داشتم میریخت ... نه داداش ما اهل اینکارا نیستیم ... 
😂 هنوزم دیر نشده یه مشت طلبت
باااااااااکاااااااااااااااااا ... :/

سلام یه سوال داشتم این اطلاعات رو از کدوم سایت میگیرین?????
سلام
http://www.behindthevoiceactors.com
دمتون گرم:-) جزو معدود وبلاگ هایه که تا نت گیر میارم بهش سر میزنم!!! 
خواهش میکنم. خوشحالم ک بلاگم مورد پسندتون قرار گرفته
شرمنده من تو سایتی که معرفی کردید رفتم ولی خیلی شلم شوربا بود منم اینگیلیسیم افتضاحه...میشه خواهش کنم بهم بگید کجا درمورد دوبلر های ژاپنی اطلاعات داده???!!!!!
وارد سایت ک میشید بالای صفحه جایی برای سرچ داره . شما یا میتونید اسم کاراکتر رو ب انگلیسی یا یا اسم دوبلر رو ب انگلیسی بنویسید و سرچ کنید بعد براتون لیستشو میاره
واکاریماشتا اریگاتو کسایماس!!!!!
* گزایماس
دوی داشیماشته
اریگاتو گوزایماس خیلى خوب بود من انیمه هاش را دیدم ولى نمى دانستم کى لوقفه کرده 
دوی داشیماشته :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan