I ❤ Anime

معرفی + دانلود فصل 1 و2 انیمه Ajin (به همراه زیر نویس فارسی)

یو ! هیساشی بوری دس ^^

 مینا ~ اوگِن کی دس کا ؟!

توی این پست براتون لینک دانلود انیمه آجین " Ajin " رو آوردم .

https://www.uplooder.net/img/image/36/edb3b4f66adc4a99a8cbecca4b2b48cc/357390movie.jpg

انیمه آجین (Ajin) یک انیمه پایان یافته با ژانر تخیلی ، اکشن ، ماوراطبیعی است که دو سیزن 13 قسمتی دارد. داستان این انیمه در مورد پیدایش یک تهدید جهانی در بین جوامع بشری است که آنرا آجین یا انسان پیشرفته مینامند . آجین در واقع انسانی یست که دارای موجودیت دیگری در درون خودش است که آنرا آجین مینامند . آجین به انسان میزبانش قدرت هایی میدهد و آنرا در برابر هر گونه آسیب فیزیکی آسیب ناپذیر میکند. در این انیمه پسری به اسم ناگایی کِی (Nagai Key) با آجین ها درگیر میشود و زندگی اش در یک چشم بهم زدن تغیر میکند !

برای دانلود به ادامه مطلب برید ~

دانلود فصل اول

فصل اول (کیفیت عالی 720p)  

 دانلود قسمت 01 از فصل اول: لینک مستقیم 

 دانلود قسمت 02 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 03 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 04 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 05 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 06 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 07 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 08 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 09 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 10 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 11 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 12 از فصل اول: لینک مستقیم

 دانلود قسمت 13 از فصل اول: لینک مستقیم

 زیرنویس فارسیلینک مستقیم

دانلود فصل دوم

فصل دوم (کیفیت عالی 720p)  

 دانلود قسمت 01 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 02 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 03 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 04 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 05 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 06 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 07 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 08 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 09 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 10 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 11 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy 

 دانلود قسمت 12 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 دانلود قسمت 13 از فصل دوم: لینک مستقیم |TrainBait | UploadBoy

 زیرنویس فارسیلینک مستقیم

منبع زیرنویس فصل دوم : تک انیمه
مثل اینکه خفنه -___- برم ببینمش
اره اکشنشو دوس دارم فقط شاید به نوع گرافیکش عادت نداشته باشی
من انیمه های محدود و انگشت شماری رو دیدم ک با این مدل گرافیک ساخته میشن
ویییی برم ببینم >"< >"< >"< >"< 
انیمه باحالیه البته تا جایی ک من دیدم . و هنوز کامل ندیدم
قسمت اولشو دان کن اگه از مدل طراحی و ایناش خوشت اومد ببین
چون گرافیک متفاوتی داره شاید خوشت نیاد
هوم .... اره از مدل طراحیش خوشم نیومد 
خیلی ها خوششون نمیاد ولی من دوس داشتم
تا طراحی شخصیتاشو دیدم گذاشتمش کنار  |:
بله . طراحیش هر مورد پسند هر سلیقه ای نیست
زیرنویس فصل دو کی میاد؟
جمعه براتون میزارم
ب نظرم خیلی عالیه حتی طراحیش و گرافیکش اونو خفن تر میکنه
ببخشید امروز زیر نویس فارسی فصل دوم رو میفرستید دیگه ممنون
بله گذاشتم
دستت درد نکنه واقعا انیمه خیلی خوبی هست اما یکم شبیه توکیو غول هست خیلی خیلی ممنون بابت انیمه خیلی باحاله

خواهش میکنم . قابلی نداشت 
بله محور اصلی داستانش یکم شبیه توکیو غوله
ببخشید قسمت ۱۱ و۱۲ فصل دوم  هر دو قسمت ۱۲ هستن قسمت ۱۱ نیست لطفا رسیدگی کنیید ممنون از زحمات شما
باشه . میگردم اگه سایت دیگه داشت براتون میزارم . اگه نداشت خودم براتون ساب باید بزنم . خواهش میکنم 
من وقتی زیرنویس فصل 2 رو میندازم توی KMP ، یه دفعه هنگ می کنه و از برنامه خارج می شه. تاحالا همچین مشکلی نداشتم. کسی می دونه مشکل از کجاست؟

سلام
این ارور توی برنامه های دیگه مثل vlc و کلاسیک پلیر هم براتون رخ میده !?
انیمه واقعا عالیه
!sounds good
Maybe I watch that in summer
^^
بسی هم عالی
فصل یک رو تموم کردم ... راستش رو بگم تا قسمتهای 7 ،8 دیگه میخواستم ول کنم چون داشت می رفت رو اعصاب اما ادامه دادم و واقعا هم خوب کاری کردم ... قسمتهای 11،12،13 در یک کلام عالی بودن.
نقدی بر انیمه(با اجازه ):
از همون ابتدا با شخصیت اصلی مشکل داشتم و به آرت انیمه هم عادت نداشتم... اما بعد از چند قسمت انیمه داستان مشخصی گرفت و شخصیت های بیشتری وارد شدن ، تغییر و تکامل شخصیت اصلی قابل تحسین بود و باید بگم بر خلاف خیلی ها شباهت های زیادی با توکیو غول توش پیدا نکردم. انیمه خیلی واقعی بود و آدم وقتی نگاهش میکرد احساس میکرد داره سریال نگاه می کنه .. تقریبا هیچ شخصیت منفی کاملی حداقل از نظر من نداشت ... به گونه ای که مخاطب هم میتونست طرفدار «ساتو » باشه هم طرفدار توساکی و هم حق رو به ناگای بده و این نکته قابل تحسینی در این انیمه بود ..... پستی بلندی های داستان و غافلگیری های تصمیم‌گیری های شخصیت اصلی هم از نقاط قوت انیمه بودن. هرچند پایان فصل اول و تصمیم پایانی شخصیت اصلی کاملا قابل پیشبینی بود.
(به شخصه از اینکه ناگای با ساتو دشمن شد ناراحت شدم «چون کاراکتر موردعلاقه ام ساتو بود» و خیلی بده که دو تا شخصیت که ازشون خوشت میاد باهم دشمن بشن«هرچند این اتفاق داخل انیمه برام زیاد اتفاق افتاده»)
پ. ن: یه عذرخواهی به رایان سنپای که انقدر نظرم طولانی شد.و یک تشکر بابت معرفی...
Sore ja.   itte kimaas
یو ^^
عه چه خوب
واو ... نقدت رو هم خوندم خیلی خوب بود.
من به طراحیش عادت داشتم چون تقریبا یه لول پایین تر از طراحی انیمه وکسیل بود
عذر خواهی لازم نیس . خوشحال شدم ک کامنت گذاشتی ^^
ماتا نه
ممنون بابت گذاشتن انیمه آجین.تاحالا انیمه ای با این گرافیک ندیده بودم ولی خیلی ازش خوشم اومد.ova هاش رو هم بذارید
خواهش میکنم
اگ شد حتما
یو هیساشی بوری
فصل دوم عالی بود لذت بردم:) پایانش هم خیلی خوب بود 
...و چقدر خوب بود این ساتو!!!!!
^^
انیمه بهت معرفی میکنم میری میبینی اونوقت خودم هنوز فصل دورو تموم نکردم ... خخخخ دمت گرم
فصل سوم این انیمه اومده میشه بزارین 
مرسی
ببخشید دیگه لینک دانلود توی این وب گذاشته نمیشه

سلام ببخشید فصل نداره؟
سلام 3 منظورته ؟

سلام و درود سوالی داشتم از خدمتتون من چند سال پیش فصل اولشو دیدم الان که اومدم فصل ۲ رو دانلود کنم گویا کنسل شده و نتفلیکس یه تاریخ احتمالی داده بود برای ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ برای ساخت فصل سوم که به اونم عمل نکردن موضوع چیه شما میدونید ؟ یعنی جوری ساخته شده که فصل ۲ اخرش توو خماری نمونیم؟

بعد یه سوال دیگه چندتا جا با اسم ajin demi human روبهرو شدم جریان این چیه؟

شرمنده این همه سوال شد😂

سلام من خودم فصل اول این انیمه رو دیدم و بعد دیگه پیگیرش نشدم.
ajin demi human اسم مانگا و سیزن دومشه

لینک زیر نویس کار نمیکنه میشه درستش کنین؟:(

لینک ها تصحیح شدن ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan