I ❤ Anime

معرفی انیمه Fukigen na Mononokean

http://uupload.ir/files/nxic_186710.jpg

 

 

انیمه مونونوکه آنِ عبوس (The Morose Mononokean) یک انیمه پایان یافته با ژانر کمدی، شونن و ماوراء طبیعی است . داستان این انیمه در مورد دنیای ارواح و انسان هاست. هنگامی که روحی سفید و پشمالو، پسری به نام آشیا را تسخیر میکند و وی را در دردسرهای زیادی میاندازد، آشیا تصمیم میگیرد که از ارباب چای خانه مونونوکه آن، که آبِنو نام دارد کمک بگیرد. اما آبِنو در قبال پاک سازی آن روح از جسم آشیا از او درخواست مقدار زیادی پول میکند اما آشیا که فقط یک دانش آموز دبیرستانی است توانایی پرداخت هزینه به این زیادی را ندارد و ناچار میشود برای آبِنو کار کند.

 

اگه بخوام مقایسه کنم باید بگیم یه چیزی توی مایه های انیمه Kami Sama Hajimemashita هستش اما یکی از تفاوت هاش اینه که ژانرش عاشقانه نیست.

ژانرش عاشقانه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
عاقا...
من که نمیبینم...
اصلا انیمه فقط باید عاشقانه باشه
:|
خیر
عاشقانه نیست
اما به نظرم ببین
مطمئنم خوشت میاد
آخه ی کاراکتر داره دقیقا شبیه خودته :))
خخخخخ
یه فکری میکنم...
عخی..کدوم کاراکترش؟
خب بشین ببین تا بگم کدوم کاراکترش :دی
اوه اوه اون طلاییه چه خوشگله...
اون مال من..

هوی...داماره
آبِنو ماله خودمه
دستت بوخوره بهش نابودت میکنم :|

ببین اون طلاییه کپی منه..
اون مو سورمه ایه شبیه توعه..
باس برم ببینمش حتما..
توی عکسا یکی هست ک موهاش نقره ایه و چشماش آبیه
اون حتی از لحاظ اخلاق هم خودته :دی
ببین... دارم هشدار میدم
نزدیک آبنو بشی با بمب هسته ای رو سرت فرود میام :|
عمرا بزارم این یکی رو تو برداری..
ابنو مال خومهههههههههههههههههههههههه
ببین
کو ماله تو
آبنو تیکه ای از وجود من شده
بفهم
من زود تر پیداش کردم :دی
پس ابنو اربابه...
دیگه عمرا بهت بدمش..
غلط کردی
عجب غلطی کردم اینو بهت معرفی کردم
آبنو ماله منهههههههههههههههههههههههههههه
حیف ک فردا نمیای
وگرنه بلایی سرت میوردم ک...
اونی که گفتی موهاش نقرایه..
اصلا یکی بیاد اونو بگیره..
اون دیگه چه جیگریه...
یا الله ادم با این دوتا چشماش چه چیزایی که نمیبینه...
اون لامصب صداشم خیلی خفنه
اما فقط آبنو
خیلی دوسش دارم
خب..اگه یه درصد هم احتمال داشت که بیام..با این تهدیدی که تو کردی عمرا نمیام
نه داداش شوخی کردم
واست تخفیف میدم با بمب خوشه ای میام :دی
نه...هرچی فکر میکنم میبینم نباید بزارم این یکی رو تو برداری...
:|
آخه چرا افتادی روی دنده لج ؟؟؟ میگم ماله منههههههههههههههههههه
ببین داداش..بیا انتخاب کن..
ابنو یا جنسیس؟؟؟
هرکودمو که خواستی بردار..
منم اون یکی رو بر میدارم
تو غلط میکنی!
مقایسه دو کاراکتر از انیمه مختلف نداریم
هم تو هم خواهر گرام علاقه خاصی به بازی با اسم جنسیس دارید نه!؟
میدونید منم روش حساسم :|
راستی قسمت 4 فاینال فانتزی برادری اومد
به پستش اضافه کردم
نقل قول:
اخه چرا افتادی روی دنده لج؟؟؟
چون دلم میخواد..
چون ابنو رو دوست میداریم 😆😆
:|
کوروشتیارو
ایول اومده؟؟
در ضمن یه بار دیگه به داداش کوچیکترت بگی غلط کردی..میخورمت به احتمال زیاد..
دمت گرم که اظافه کردی..
ممنون
قابلی نداشت
من دیگه باید برم
خدافظ
راستی انتخاب نکردی ابنو یا جنسیس؟؟
اگه انتخاب نمیکنی که من ابنو رو بر میدارم
:|
داااااااااااااااااااااااامااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررهههههههههههه
شب بخیر داداش..
و در ضمن..ابنو مال خودم شد ..😆😆😆😆😆
نه خیییییییییییییییییییییییرم :دی
به نظرم داستانش جالبه...
100%
گفتی نظر نمیدم منم اومدم اونقدر نظر بدم تا بگی برو بیرون :-! :دی
خخخخخخ ... گفتم نظر بدید نه مردم آزاری کنید :دی
عاقااااااااااا 
چرا میگی نبینم؟؟؟؟؟؟؟
خب ... نه شوخی کردم
ببین
میبینمممممممممممممم :دی
آورین :دی
رفت تو لیست ^_^
چ خوب ! 
ĸon вanwa
?In aniмe arzeѕнe didan dare

اوهایو گزایماس
بستگی داره چ ژانری دوس داشته باشید. اعتراف میکنم شروع جذاب و داستان خوبی داره اما اصلا پایان خوبی نداشت. خیلی گنگ و بی مفهموم تمومش کردند.
توصیه نمیکنمش
arigaтoυ gozaiмaѕυ 

paѕ мiѕнe cнanтa aѕ aniмe ĸ gнa ѕнang мoareғi ĸonid
دوی داشیماشته
بله حتما فقط ای کاش میگفتی چ ژانری باشه
ژانر اکشن و کمدی و مافیایی: سگ های ولگرد بانگو
ترسناک: دیگری
ورزشی: هایکیو ، بسکتبال کوروکو
رومنس مدرسه ای : Ao hard ride
انیمه های طولانی: وان‌پیس، دی.گری-من
انیمه تک قسمتی : نام تو ، به سمت جنگل کرم های شب تاب
معمایی : دانگانرونپا ( اصلا توصیه نمیکنم)
ژانر ماورایی و رومنس: یونا دختری در سپیده دم سرخ
اگ ژانر مورد نظرتونو بهم بگید بیشتر میتونم کمکتون کنم
ѕυiмaѕen :)

ano roмance "мavaraye тaвiee   "acтion "ѕнoυjo  " draмa 

alвaтe ĸнodaм cнanтa  didaм valy dg  ^-^ neмidonaм cнi вeвinan 

?a..onaмae wa 
alвaтe ag мoѕнĸeli niѕт 
رومنس : Kaichou wa Maid-Sama - Kami Sama Hajimemashita - Uta no prince-sama
ماورای طبیعی :  Bungou stray dogs - Death Note -Seraph of the end - Ajin - Tokyo Ghoul - Kami Sama Hajimemashita - Natsume Yuujinchou - Code Breaker - Servamp
اکشن : - Code Breaker - Days 91 -  Bungou stray dogs - Servamp - Seven Deadly Sins - HunterXHunter - Ajin
میتونی رایان صدام کنی

нajiмeмaѕнiтe :)
мerci ĸ ĸoмaĸ ĸarin rayan_cнan 
Doidashimashte Ciel-chan ^^
یک چیز میگم دوکلمه کارت حرفففففففففففف ندددددددددددددددااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررههههههههههههههههههههههههههههههههه
خخخخخ
ممنون! 
حالا از چ لحاظ؟
ازهمه لجاظ ااونه چان عالی ای هستی تو این انیمه کیو دوست داری
آریگاتو گزایماس! 
آبنو رو دوس دارم
منکه فقط وفقط از اشیا خوشم اومده . 
ولی فقط آبنو
یک سوال اونه چان. توی قسمت5 این انیمه اشیا چرا اونجوری شد. بعدش اینکه چرا فقط همون لحظه این جوری شد چرا تو قسمت های دیگه این جوری نشد اگه تو قسمت های دیگه هم اشیا اینجوری میشدخیلی خیلی باحال میشد فقط تو قسمت5 اشیا ترسناک شد ووووویییییییییییییییی خیلی اون تیکه رو دوست داشتم
احتمالا باید ی قدرت خاصی داشته باشه ... شاید اگه فصل دوم داشته باشه علتشو بگه !
آره اون تیکه خیلی باحال بود
خدا کنه فصل دومش بیااااااااد من مشتاقمممممممممممم
اوهوم ! واتاشی مو !
کسی که یوکینه رو دوبله کرده اکثر شخصیت های مورد علاقمو دوبله کرده. اشیا هم همین دوبله کرده نه از صداش مشخص که خودش دوبله کرده وییییییییییییییی
صدای آشیا رو یادم نمیاد ولی فکر کنم صداپیشه هاشون یکی ان
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶ , ۱۲:۱۲ Elizabeth☠..♡ ♡..☠Aubrey
سلام..
به نظر انیمه جالبی میاد.
میشه با ژانر کمدی و ترسناک بیشتر معرفی کنید؟؟؟؟؟
ممنونمم
سلام
باشه حتما ^^
وووووووووههههههههه
این انیمه هم دیدم *0*
آبنو خیلی دوست داشتنیه T^T
اشیا هم خوب هستااااااا ولی آبنو دیگه....*^*
آبنو خیلی طراحی جذابی داره !
عالیه :)
ای بابا چرا هیچ کس اشیا دوست نداره فقط ابنو؟ من عاشق اشیا ام خیلی جیگره شخصیتش خیلی یاحال جیگرم هست 
نه ! آشیا هم طرفدار داره اما خب سلیقه ها فرق میکنه ...

آره آشیا هم خوشگله ^^
چرا چرا چرااااااا من من من من عاشقققق اشیام منم دوستش دارم ابنو هم عالیه اما اشیا یه چیز دیگست واقعا دوستش نداری؟ خیلی خوشگله که :-)  
Me and you;^) عزیز ... گفتم که هر کس سلیقه ای داره ... من خودم از شخصیت ، صدا و قیافه ی آبنو بیشتر خوشم اومد .
دانته سان نظر سنجی رو نزاشتی؟ 
الان میزارم
خب بله درسته اما من که اشیا رو دوست دارم  اما دلیل نمیشه بگم از ابنو بدم میاد ون طرفدار داره و دلم نمیخواد کسی رو ناراحت کنم 
شما مثل اینکه حالتون زیاد خوب نیست . نه جدا فکر کردی من متوجه نمیشم که نظر  Man AZ ashia badam miad رو خودت گذاشتی ؟ 
خود درگیری یا مشکل شخصیتی داری شما ؟ ی بار میگی از آشیا خوشم میاد بعد با یه اسم دیگه نظر میدی از آشیا بدم میاد ... 
پنهان نکن و خودتو به اون راه نزن که IP یت جلوی چشمامه . 
نظرای شما از این ب بعد تائید نمیشند. الکی‌ وقتتو برای تایپ‌ نظر هدر نده 
ملت رو هم احمق فرض نکن‌. 
اقا یه سوال برام پیش اومده همین الان یهویی اونم اینه که چجوری میشه که اول پست نوشتی این انیمه تموم شده ولی بعدش میگی هر هفته دنبالش میکنی ؟؟؟؟ واقعا برام سوال شده اگرمیشه زودتر جواب بدین یه خونواده رو از نگرانی در بیارین ممنون از شما 
هر چند وقت یکبار ، وقتی انیمه ای تموم میشه میام و توی پستش مینویسم تموم شده ، اما وقتی این انیمه انگوئینگ بوده من دنبالش میکردم و موقعی که تموم شده یادم رفته که بیام و این تیکه پستو پاک کنم . 
خانواده نگرانیش تموم شد ؟ 
filaye dl hazf shode :"((((
اوه شت :|
میشه لطفاً انیمه هایی در ژانر رومنس و عاشقانه بهم معرفی کنید ،البته خون آشامی هم بد نیست،ممنون
تقریبا اکثر انیمه ها توش رومنس داره !
ao haru ride و kamisama hajimemashita  قشنگن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan