I ❤ Anime

Happy New Year 2017

http://www.uplooder.net/img/image/66/7a848969ea5685f87bd74f18edd7cff8/2017-02-28-891019.png

مینا سان کنیچیوا ^^ (سلام به همه)

سلام به همه ی رفقای عزیزم ( قدیم و جدید، هیچ فرقی بینشون نیست)

سال خروستون مبارک باشه ! قوقولی قوقو D:

یک سال دیگه گذشت! به همین قدر هم از عمر ما کم شد

ولی به تجربه مون اضافه !

یک سال گذشت! به اندازه یک سال دیگه بزرگ شدم و یه اوتاکو موندم

حتی علاقه ام به انیمه ها باز هم بیشتر شد

باید بگم امسال سال خیلی خیلی عجیبی بود برام! پر از لبخند و اخم ... پر از خنده و گریه

پر از خرخونی و استرس ... پر از دوستی!

کلا نمیدونم چرا اما امسال ساله خیلی عجیبی بود!

با آدمای جدیدی آشنا شدم . پای صحبت هاشون نشستم و به حرفاشون گوش کردم

با هم دیگه مشکلات زیادی رو حل کردیم! با هم گریه کردیم ، با هم خندیدیم

با هم دعوا کردیم و بعد دوستیامونو محکم تر کردیم .

همه شون آدمای عجیبی اند کاملا عجیب !

اینجا میخوام مخاطب دار با یه سری آدما به حرفم :

به آیسان : جدا نمیدونم چی باید بهت بگم . خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که تشکر کنم ازت به خاطر حمایت هات ^^

به سوزومه : رفیق ممنونم ک هستی ! جدا از حضورت ممنونم . ما فریک های به تمام معنایی هستیم^^

به هاکو : ی وخ حاله منو نپرسی ها :| دلم واست خیلی تنگ شده ^^

به تزوکا : قرار بود بریم جام مهمونمون کنی که نشد ! ایشالله ساله جدید! دلم برات خیلی تنگ شده ^^

به تاکا چان : رفیق اوتاکوی گلم . از خدا ممنونم که امسال با هم همکلاسی بودیم . داشتن ی رفیق اوتاکو که مثل خودت دیوونه ی انیمه هاست نعمت بزرگیه! لذت وقتایی که با هم در مورد انیمه ها حرف میزدیم و انشالله خواهیم زد رو هیچ وقت فراموش نمیکنم^^

دوست های امسالم :

به آی چان : خوشحالم ک امسال باهات آشنا شدم . آدم فوق العاده ای هستی اما اشتباه منو تکرار نکن . با دور بودن از عزیزانت نمیتونی ازشون محافظت کنی ^^

به جهان : سنپای آی لاو یو ... داداش دمت گرم ! خیلی رفیق بامرامی هستی . هم بامرام هم با وفا هم باصفا . دمت جیز!

به عارف : فقط اینو بدون که تنها نیستی! همیشه برات هستم همین . هیچ وقت پشتتو خالی نمی کنم هرگز!

به نرگس : خیلی آدم عجیبی هستی! اون اتفاقات هم ک افتاد و خلاصه اون قضایا اما خداوکیلی آدم پایه ای هستی. همیشه بخند.

دوست های اینترنتی ام :

به شو چان : شو چان من تا تو رو دارم غم ندارم :دی هر وقت بهت فکر میکنم نیشم تا بناگوش باز میشه اینقدر که آدم باحال و پایه و البته درس خونی (:|) هستی ... :)

به کورو نکو : رفیق قبول داری که این آخر سالی نبودی؟ خب نامرد دلم واست تنگ شد و نگرانت شدم :| اما میخوام ازت تشکر کنم

اوتاکوی فوق العاده ای هستی ... :)

به میس فاطمه : آریگاتو رفیق عزیز . از بیان ممنونم که باعث شد اینجا پیدات کنم همیشه شاد باش ... :)

به رسویدا : دمتتتتتتتتتتتتتتتتت گرم ! لذت خاصی داره که ی اوتاکو با یه اوتاکوی دیگه در مورد انیمه ها حرف بزنه . ممنون که این لذت رو از من دریغ نکردی ... :)

به 파티마 ^^ : حیف که من زیاد تو کار فیلم ها و سریالای کره ای نیستم

 وگرنه بلاگت نظر بارون بود! اما در کل ممنون. خیلی خیلی ممنون ... :)



این سال گذشت ... خب ! بعضی ها وارد زندگیم شدند و بعضی ها هم خارج شدند

به هرکی بدی شد حلال کنید به هرکی خوبی شد انشالله باز هم میشه

از همه ممنون ک بودید

مینا سان ... دُمُو آریگاتو

نویسنده ی گرامی ... لطفا بلاگتونو باز کنید !

وعییی من تازه نت گیر آوردم گفتم یه سر بزنم ^^ پساپس عیدت مبارک ^^

عید تو هم مبارک رسویدا چان^^
سال نو شما هم مبااااااارککککککک ^_^
سال فوق العاده ای رو براتون آرزو مندم^^
:)
مرسی...
ب خودت افتخار کن!
افتخار میکنم! 
یوهاااااااااارو!!!!!!
سال نو رو بهت خیلی خیلی تبریک میگم
انشاالله یه سال عالی رو درکنار خانواده محترمتون داشته باشید و سالتون سرشار از نگاه خدا باشه
عاه اره من اخر سالی نبودم...اما امسال رو قول میدم باشم D:
یه وب جدید میزنم و کلیم برنامه واسش ریختم 3:
و در ضمن کلی انیمه دیدم که باید درموردشون باهم صحبت کنیم!!!!
پس به زودی برمیگردم ><
کورو چان!!! رفیق شفیق چقدر‌ دلم واست تنگ شده بود!
انشالله سال نو شما و خانواده ی عزیز هم پر از شادی باشه^^
حتما وقتی وب زدی آدرسشو بده
چشم! شما باش ،در مورد هر انیمه ای ک خواستی با هم میحرفیم!
منتظرت هستم^^
یه جوری حرف میزنی که انگار میخوای همه را ترک کنی.در ضمن ممنونم به خاطر نظرت اگه این سال بدی بهت کردم حقت بود سال بعدیم ادامه داره خیالت تخت.
داشتن همچین دوست اوتاکویی هم برای من خیلی خوبه امیدوارم تاآخر عمرمم باهات دوست بمونم.در ضمن هنوز قولم سرجاشه اگه گینتاما را تا عید تموم نکنی همشا اسپویل میکنم برات قوووووووووووووووول
خخخخ.... هستم باکاسوگی جان! قرار هم نیست کسی رو ترک کنم😁
بعله:| من حرفی ندارم ... خخخخ
من ک اذیتی ندیدم رفیق ... شما اگه بدی ای دیدی ببخش^^
منم همین طور! زنده باد اوتاکو! زنده باد انیمه! حال میکنم ک رفیقی مثل تو دارم😉
من سعیمو میکنم انگوئینگش کنم ولی اگه نشد ......!خودم میدونم بعد عید قراره به رگبار ببندیم!
آکه ماشته اومدتو.از بچها هیچ خبری ندارم تو داری؟ هی با هیشکی ارتباط ندارم 
اومدتو گزایماس
بچه های امسال یا پارسال؟
موقع تحویل سال ب همه شون پیام دادم
فقط با خودتو و اون چهار تا در ارتباطم
کنیچیوا
چوسونگامنیدا 😣
منم دلم برات تنگ شده ولی تو همش نمیای جام

ی چیزی: کسی کلمه ژاپنی دیگه بهم یاد نمیده 😢
هاکو! بالاخره شما ی سرس ب ما زدی
هر وخ خاسم بیام ی مشکلی بود ... گمناسای
خب میتونی خودت راهنمای ژاپنی بگیری!
سلام دل ماهم برات تنگ شده، انشاالله تو سال جدید افتخار میدین میریم جام
سلام!
حتما حتما! بستنی پریمای دابل چاکلت هم میخوام😀
دیگه اگه خواستیم بریم سعی کن بیا

راستی خانه هواااااااااانس
یا خداااا
هاکو! تو هنوز یادته اونو !
اتفاقا چند بار تو مدرسه با هاکو خوردیم، جاتم خالی کردیم......😁😁😁
چشم حتما
نوش جان . منم زیاد نوش جان کردم:دی
اکماشیته اومه دتوو گزاایماااسو😊🌸یعنی سال نو مبارک.سال قبل واقعا سخت بود امیدوارم امسال سال خوبی بشه!دکوراسیون اینجا آبی شده!کسی دقت نکرد؟شایدم چشا من ابی میبینه😅
بله بله میدانم ک میشه سال نو مبارک😁
انشالله ک حتما سال‌ بسیاااااار خوبی خواهد بود^^
نه واقعا آبیه😀
پس چی؟؟؟
فکر کردی حافظه کوالا مثل ماهیه؟؟؟
خب باید بریم :دی 
بعد از عید من اماده هستم
حالا بزار همون جام رو بریم!
پس چی؟؟؟
فکر کردی حافظه کوالا مثل ماهیه؟؟؟
خب باید بریم :دی 
بعد از عید من اماده هستم
خودت گفتی ی روز بعد جام میریم خانه هوانس
😐 زرشک!
من غلط کردم هاکو چان . شما نشنیده بگیر
سلام به شماواون دوستاتون که نامشونوبردیدتوپست خوشکلتون
عیدتون هم مبارررررررک باشه
خروساتون همش توسال قوقولی قوقول بخونند
وشادزندگی کنید
سال95برای من سال زیادخوبی نبودازیه جهتی وازیه جهتی هم خوب نه ولی بدک نبود:)))
آفرین که دلسوزدوست جونیاتی:)
درود!
انشالله سال جدید برای شما،‌خانواده و دوستانتون هم حتما سال خیلی خیلی عاااالی ای خواهد بود
عید شما هم مبارک باشه^^
۹۵ برای منم ی سری اتفاقاتی افتاد که تا حالا تجربه شون نکرده بودم. هم خوب هم بد اما خدا رو شکر میکنم بابت فرصت های دوباره ای ک بهم داد و معجزه هایی ک نشونم داد:)
دوست جونی هامم رو هم خیلی دوس دارم و از همه شون ممنونم بابت حمایت هاشون^^

یه سوال نرم افزاری هست کلمه های ژاپنی را به انگلیسی یا برعکس بنویسه؟
احتمالا باید باشه
من که از سایت گوگل‌ترجمه استفاده میکنم اما یادم میاد قبلنا ی راهی میدونستم ک میشد کیبورد رو‌ ژاپنی کرد . یعنی تو به انگیلیسی مینوشتی hello بعد خودش واست ب ژاپنی مینویسه کنیچیوا
میرم میگردم برات
گامباری ریه باکا آنیکی.کامویی همون جوری که فکر میکردم عمل کرد
تاکا من دارم میمیرم! الان سه روزه گینتاما ندیدم قشنگ دارم خشک میشم
زرشک، شوید، باقالی...
من همه اش را شنیدم
ای خدا😐
:دی
خانه هوانس یادت نره
من ک چیزی‌یادم نمیاد😁
وااااااااااااااااااااای واقعا خوش حالم کردی منم توش بودم خخخخخخخخ منظورم همون میکا:-) هستش اریگاتو گزایماس اونه چانn_n
خخخخ دوی داشیماشته
خخخ.اوضاع من بدتره سوراچی گفته که گینتاما را میخواد تموم کنه تازه اخرین مانگاشم داده بیرون
شوخی میکنی! نههههههههههه
گینتوکیییییی
سَلآم عَزیزَم
وبتـ زیبـاس
خوشحآل میشَمـ بهمـ سریـ بزَنیـ و دآستآنَمُ بخونیـ
+عیدتـ مُبآرکــ
سلام
حتما. وقتی سیستم درست و حسابی بهم رسید حتما سر میزنم
کنباوا سنسه :))
آریگاتوووووووووو اوزایماشتا ^__^
منم خیییییلی خییییییلی خوشحالم که بهترین سنسه ی دنیا رو پیدا کردم ^__^
یوهارو!
دوی داشیماشته
😊
🙏😍❤
هپی نیو یرز:دی
آریگاتو^^
آناتا مو!
دومو دومو :دی
راسی وب جدیدمم سر بزن سنپای *0*
اوکی^^
سلاااامم اجیی
خوبی؟؟
اجی عیدت مبارک 
ببخشید زودتر نیومدمم وبت 
من دیگه تا اخر سال فک کنم نتونمم بیام وب ولی هیچی معلوم نیس شاید اومدممم شاید...
عزیزدلممم ممنون ک منو جزو دوستای خودت میدونی 
منم خیلییییی ازت ممنونمم
امیدوارمم بعد از اینکه برگشتممم بازم دوستای خوبی براهم باشیممم
من تو رو همیشه یکی از دوستای خیلییییی خوبمم تو بلاگ میدونممم 
دوستت دارممم 
خدافظ عزیزدلممم 
سلام. خوبم تو خوبی؟ چرا تو بلاگت گفتند که دیگه نمیای؟ حالت خوبه؟ اتفاقی ک برات نیوفتاده؟ مطمعن باش وقتی برگردی هم جزو دوستام هستی
سلامم آجی
خوبی؟؟
من هم خوبم گلی !
نه عزیزم اتفاق چیه؟؟
ممنونن از لطفت عزیزمی
فقط بخاطر درسا و امتحانا نمیتونم بیام وب 
قربانت 

سلام
خب پس موفق باشی عزیزم^^
ههههه خو بیا تو کار سریالهای کره ای!
خیلییییییییییی خوبهه!
پیشنهاد میکنم بیای تو کارشون!
میخوام از هم کلاسی هام سریال بگیرم.
سلوووم گلی!
فدااااااات 
سریال w two worlds رو‌بگیر حتماااااااااا 
عکساش تو وبم هس!




سلام
باشه اگه داشتند حتما^^
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۱۹:۰۳ MÈÏ KÃŃĚKÎ Qûèèñ Øf Đæřk Šhãđøwś
با تاخیر 
سال نوتون مبارک
امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید (((:
و همیشه انیمه های قشنگگگگ ببینید(:
و همیشه یه اوتاکو بمونین!(((:
این خیلی مهمه(((:
سلام سال نو شما هم مبارک باشه
انشالله همیشه شما هم سالم و شاد و موفق باشید ^^
شما هم همینطور ... بله صد البته
??? Slm Rayan jan in yni chi👇
파티마 ^^ 
سلام رادان 
اسم یکی از دوستامه به کره ای
توی گوگل ترنسلیت ک میزنم میاره Fatima
پس احتمالا میشه فاطمه به فارسی

دانته چان(اسم قدیمیتون:دی)نمیدونید من ایسان رو کجا پیدا کنم؟
میشناسمش:دی
میشه لطفا تو وب خودم جواب بدین؟:)
:دی
:|
مرسی لطف خیلی خیلی بزرگی کردی:دی
خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan