I ❤ Anime

تصاویر Osamu Dazai ( انیمه Bungo Stray Dogs )

هوساشی بوری مینا سان ^^ 😆

اوگِن کی دس کا ؟! ^^ 😉

امروز در خدمتونم با ....................... ؟!

گیف های دازای سان . از انیمه Bungo Stray Dogs (سگ های ولگرد بونگو) .

انیمه شو اگه ندیدید حتما ببینید .

کسی لینک دانلودشو خواست بهم بگه .

دازای کاراکتر مورد علاقه ام توی این انیمه ست .

اولین چیزی که منو به خودش جذب کرد علاقه فوق العاده دازای به خودکشی بود ! 😀

به ادامه مطلب برید .

کلا 10 تا گیفه .

نظر هم یادتون نره .

گیف ها از یه سری سایت ها بودند که ممکنه در آینده فیلتر بشند پس دونه دونه واستون آپلود کردم

خیلی طول کشید . اگه عکسا رو گرفتید و نظر ندادید اون دنیا میام سراغتون 😈

http://www.uplooder.net/img/image/59/5532349ca8e5ef322537cdca607b3794/tumblr-o5a83s23da1ra6mo9o3-540.gif

 

روی عکسا کلیک کنید و بعد ذخیره شون کنید (دخیره که کنید به اندازه اصلیشون یعنی بزرگ واستون ذخیره میشند)

 

دازای اوسامو دازای اوسامو

دازای اوسامو دازای اوسامو

دازای اوسامو دازای اوسامو

دازای اوسامو دازای اوسامو

دازای اوسامو

واقعا علاقه ی دازای به خودکشی  نظرتو جلب کرد؟؟؟؟
آره ... اخه اولین حضورش در انیمه هم وقتی بود که داشت خودکشی میکرد :دی
توی رودخونه خودشو داشت غرق میکرد :دی
تو دیگه خیلی روحیت خشونت طلبه بچه
نه ... آخه هیچوقت کاراکتری رو ندیده بودم ک اینقدر به خودکشی علاقه داشته باشه
تازه یه کتاه همراهش داشت به اسم "راهنمای کامل خودکشی"
خیلی باحاله :دی
انیمه ش اکشن هم هست ولی طنز هم هست ...
دیدی انیمه شو ؟
خخخخخخخ یادم باشه اگه همچین کتابی دیدم بخرم
نه ندیدم

:| بیکار :دی
اگه هاکو رو دیدی ازش بگیر . به منم هاکو داد انیمه شو
چند تا پست تو ی روز:|
دارم چارلوت میبینم...باحاله:))

پ.ن:اقای احمدیتون خعلی بد اخلاقه!:/
خب چ کنیم مهمان میخواهد بیاید داریم حداکثر استفاده را از زمان باقی مانده میبریم :دی
آفرین فرزندم ... ادامه بده ....
خخخخخخخخخخ... چرا  ؟!
میدونم اسمم رو اشتباه نوشتم ولی بی خی خی حوصله ندارم پرستش کنم راستی یک انیمه ترسناک هستش که فقط ۴ قسمت اسم انیمه اش هست مهمانی جنازه ها من میترسم برماست نگا کنم دارم میرم نگاه کنم بعد از دیدن هر ۴ قسمتش بهت میگم چه قدر ترسناک بود بریم که رفتیم lets go
خخخ چ جالب . موضوع نظرت با نظر مریم یکیه
اوکی
راستی این پسر انیمه ای تو کدوم انیمه است؟ اسم انیمه چیه؟
اسمش رو ک نوشتم! دازای اوسامو 
سگ های ولگرد بانگو
اهان ببخشید ممنونn_n
خواهش میکنم
کاوایی ^^
خودکشی ^^
میشه عاشق اینم بشم؟ ^^
+
لینک دانلود پیلیز خیییییلی وقته دلم یه انیمه ی اکشن میخواد ^^
لینک دانلودشو گذاشتم. تو صفحه های قبل بلاگمه
خخخخ... دازای طرفدار زیاد داره😉
شما هم اضاف شو
فصل سه میخوام =_______=
منم!
سنسه سنسه تادایمااااا ^^
سنسه سنسه دیدمش ^^
سنسه سنسه خعلی باحال بود ^^
سنسه سنسه دازای و آکوتاگاوا عشقای منن ^^
سنسه سنسه انیمش عــــــالـــــــــی بـــــــــود ^^
اوکایری^^
توام مثل من شدی !!! دقیییقا
عشق است و دازای و آکوتاگاوا ... البته از حق نگذریم چویا هم فوق العاده اس. هر دو فصلو دیدی؟
آره آره چویا رو یادم رفت اونم حـــــــــرف نداره ^^
چقدم به دازای میاد!
بلی هردوشو دیدم.دو قسمت آخر فصل دوم عالــــــی بود ^^
من فصل 3 میخوام *-*
چویا فوق العاده اس !!!
منم خیلی منتظزر فصل سومشم. انشالله یکی دو سال دیگه XD
یکی دو ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال؟؟؟؟؟ T__T
توی سکانس اول قسمت 11 فصل دوم،یه لحظه خیلی از دازای بدم اومد.اینقده دلم واسه آکوتاگاوا سوخت T__T
وای نگو ... اون تیکه ایشو میگی ک گوشی رو قطع کرد!؟
من این انیمه رو به یکی از همکلاسی هامم دادم . اونم خییییلی از دازای خوشش اومد اما بعد این ایپیزود اونم همین حسو پیدا کرد. واقعا خیلی ظالمانه بود...
اوهوم همونجا T__T
چقد فحشش دادم T__T
داشتم کم کم به آکوتاگاوا علاقه مند میشدم بعد از اون صحنه دیگه مطمئن شدم عاشقشم!
خخخخخخ ... خیلی دوس دارم بدونم علت اصلی رفتاز دازای با آکوتاگاوا چیه !
فک کنم بخاطر خشم بیش از حد آکوتاگاوا باشه.ولی مطمئن نیستم :|
میگم کیو هم بامزه بودا!دوسش داشتم
کیو؟
همون دختربچه که با عروسکش زمین رو نفرین کرد.یکی از چشماش ستاره بود اون یکی دایره.موهاشم دو رنگ بود
آها آره ... رفتم
از رئیس سازمان هم خوشم میاد. از اون ژاپنی های سنتیه
آره اونم خیلی باحال بود
میگم من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده!اون آخرای فصل دو،یادته آژانس میخواست با واحد عملیات ویژه همکاری کنه و ازشون کمک بگیره؟
من یادم نیست دقیقا چه کمکی کردن :|
اگه تو میدونی بی زحمت بهم بگو
والا یادم نیست... الان با گوشی ام میرم با سیستم چک میکنم و خبر میدم
چه خوشکل ایتن پسر انیمه 😻😻😻😻
آره عالیه !!! صداگذارشم ، صداگذار مورد علاقه ام MAMORU MIYANO ئه!
ببین شخصیت دازای کل بار کمدی انیمه رو به دوش میکشه....ولی حرصم میگیره وقتی میبینم به این اکوتاگاوا کم محلی میکنه...قشنگ تو اون لحظات میخام خفش کنم:-(:-(
عادیه ، منم و چن تا دیگه از دوستام هم همین احساسو داریم 
راستی یه سوال...من دوبلر اکوتاگاوا رو پیدا نمیکنم!!!!!تو همون سایته که گفته بودی هم گشتم نبود!!!!!میدونی دوبلرش کیه?????
دوبلور اکوتاگاوا همون دوبلور میکائیل اسرافیل پایانی و کوروکو از بسکت کوروکو هستش ....الان میرم دنبال اسمش 
بعدا نوشت : 

Kenshō Ono


ازین شخصیت خییلی خوشم میاد 
کلا انیمه باحالی بود
منم خیلی ازش خوشم میاد
عالی
سپاس
عاشق دازای هستم 
عشق منههههههه این پسر
عشققققققققققق💗💗💗💗💗
:)
خیلی مرسی رایان جان *-* علاقه به خودکشی!!!!!!!!!!!!o_O این همه چیز واسه علاقهمند شدن هست خووووو!!!!!!!!o_O عجباااااا... خاک تو سرم رایان تو چراO___O
من خودم از شخصیت و رفتارش خیلی خوشم میاد. اما علاقه اش به خودکشی برام جدید بود.
تا حالا توی هیچ کاراکتری ندیده بودم این رفتارو واسه همین خوشم اومد
خب پس ...در همین حد...خیالم راحت شد'-' آورین پسر خوب ^_^ آدمو نترسون خووووو°_°
ㅋㅋㅋㅋ
سلام تازه واردم ، عشقام دازای و چویا هستن
سلام تازه وارد ^^

انیمه ی خوبی هست

^^

منم عاشق دازای هستم و آکوتاگاوا و چویا 

راستی حالا که فصل ۳رو دیدی چویا کجاست الان خیلی نگرانشم

^^
چرا نگران ؟

چون اخرش رامپو گفت چویا تو رمانه گیر افتاده

اها ، مطمعنا میتونه از رمان بیاد بیرون

اما چون مانگا شو نخوندم نمیدونم بعدش آیا سالم میمونه یا نه

سالم میمونه

تو مانگا نشون نداد چیجوری بیرون اومد ولی اومد

منم دازای رو خیلی دوست دارم^^

بااجازه از گیف ها برداشتم=)

^^عشقه دازای
دوزو

سلام عکس ها خوب بود و کاش یکم بیشتر بزاری البته نظر شما هست

>< به سختی ازش عکس خوب پیدا میشه

وای دازای تو خیلی خوبی😍

فقط نمیر تو بمیری منم میمیرم جنتلمن من😢😍

سلام یک سوال درباره کاراکتر دازای……چرا عاشق خودکشیه؟

علتش که ربطی به انیمه داشته باشه رو نمیدونم
اما ممکنه به "دازای اوسامو" که یکی از نویسنده های معروف ژاپنی هست ربط داشته باشه.
این نویسنده متاسفانه خودکشی کرده و کاراکتر دازای هم که با ایده گرفتن از این نویسنده ساخته شده علاقه به خودکشی داره.

علت علاقه دازای به خودکشی درسته از شخصیت واقعیش برداشته شده اما در خود انیمه کاملا توجیهش کردن
(دیالوگ بین موری و دازای در فصل سه)موری پرسید چرا انقدر به خودکشی علاقه داری و دازای خیلی قانع کننده فرمود اصلا ارزش زندگی کردن چیه؟!
اینم به خاطر گذشته بی هدف و ناخوشایندشه که هربار یادش میفته خودش درعذابه (البته من که خودم حال میکنمXD)(مانگاش رو بخونید متوجه میشید)

مانگاش رو باید سر فرصت بشینم بخونم. 😅

و اینکه به نظرم خیلیم موضوع جذابیه و خیلیا سر همین روش کراشن
من خودم این انیمه رو فقط به خاطر دازای شروع کردم ببینم چون یه فکت راجب همین خودکشیش خونده بودم
ولی بعد متاسفانه رو یکی دیگه کراش زدم-_- پیش بینی نشده بود

خخخخخ ... رو کی کراش زدید؟

خیلی خوب بود دست شما درد نکنه

خواش میکنم
تشکر بابت کامنت

بسی کاوایی و عالی....خسته نباشی

البته میدونی انیمه سگ های ولگرد خیلی قشنگ بود اما یکوفت هایی یک اتفاق هایی توی انیمه اش می ا فتاد که من رو گیج میکرد و دیالوگ برخی از شخصیت ها مثل فیودور واقعا پیچیده بود و اصن نمی فهمیدم برخی از اتفاق ها چجوری پیش اومده و چی به چیه:///

سپاس ^^

جدی گیج کننده بود؟ همممم

واى من دازاى رو خیلى دوستn_n

واى من دازاى رو خیلى دوستn_n

شنبه ۱۹ مهر ۹۹ , ۲۲:۱۷ یاسوکو اوسامو

میبخشید نویسنده هم برا وبتون میپذیرید؟  اگه میپذیرید بنده به شدت داوطلب هستم

ممنون بابت پیشنهاد همکاری. اما نه 

من دارای دو خیلی دوست دارم آخه عاشق خودکشی 

منم به شخصه با این که عاشق زندگیم هستم و هیچ علاقه ای به خودکشی ندارم اما این حجم از علاقه ی دازای به خودکشی منو جذب کرد اصلا مسئله این نیست که خودکشی دوست داره مسئله اینه که یه چیزی رو انقدر شدید دوست داره

آخ آخ... عاره...جیساتسوباکای دوست داشتنی^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan