I ❤ Anime

بیوگرافی Hisoka

کنیچیوا !

خب اینم از بیوگرافی هیسوکا D:

این بیوگرافی رو هم خودم ترجمه کردم پس لطفا نظرتون رو راجب بهش بهم بگید.

Hisoka

http://www.uplooder.net/img/image/16/8fb1cf19c756da6c264fdf5ecf47ddd3/hisoka-by-sbddbz-d6ar4t1.png




هیسوکا یک جادوگر و یک قاتل سریالی است. هیسوکا مکار، بازیگوش و بسیار خود شیفته و مغرور

است. او همیشه بر طبق خواسته های خودش رفتار میکند.هیسوکا همیشه حقه های جادویی

خودش را با خشونت ترکیب میکند و...

Hisoka


[تصویر:  latest?cb=20120330215031]
نام به انگیلیسی: Hisoka
نام به ژاپنی: ヒソカ
نام به فارسی: هیسوکا
اولین حضور در مانگا: در فصل5
اولین حضور در انیمه:
قسمت 6(1999)
قسمت 3 (2011)
جنسیت:مرد
سن: 28
تولد: June 6
قد:187 سانتی متر
وزن:91 کیلوگرم
رنگ مو: قرمز/ فشن
رنگ چشم:
آبی (1999)
زرد (2011)
گروه خونی:B
وابستگی های قبلی: فانتوم تروپ(Phantom Troupe)
شغل:  شکارچی Hunter
شغل قبلی: عضو شماره ی 4 فانتوم تروپ (شغل سابق)
نوع نِن: تبدیل کننده
توانایی ها:
عشق کِشی (Bungee Gum)
بافت سورپرایز : دروغ های سست (Texture Surprise)
امتیاز کاراکتر:9.05

هیسوکا یک جادوگر و یک قاتل سریالی است. هیسوکا مکار، بازیگوش و بسیار خود شیفته و مغرور
است. او همیشه بر طبق خواسته های خودش رفتار میکند.هیسوکا همیشه حقه های جادویی خودش را با خشونت ترکیب میکند و در مبارزه هایش قدرت و ارزش حریف را در نظر میگیرد.وی با مبارزه با کسانی که قوی و با مهارت هستند میل جنسی خود را برطرف میکند طوری که انگار علاقه ی زیادی برای نبرد با کسانی که قوی هستند را دارد. هیسوکا از گون و دوستانش خوشش میاید .او در هنگامی که آزمون هانتر را طی میکرد با آنان آشنا شد هر چند که هیسوکا از اول  یک کاراکتر ضد قهرمان ، به علت وابستگی اش به کشتار شناخته شد، اما وی در طول داستان هم به عنوان دشمن و هم به عنوان دوست گون ایفای نقش کرد.

ظاهر:

ظاهر هیسوکا شبیه به یک جادوگر یا دلقک است.او قد بلند دارد و دارای پوست روشن است و باب روز لباس میپوشد. لباس وی معمولا با علامت های کارت های پاسور در جلو و عقب تزئین شده است و این علامت ها بسته به داستان هر قسمت تغیر میکنند. هیسوکا معمولا بر روی گونه ی راستش یک ستاره و روی گونه ی چپش یک قطره ی اشک و یا برعکس نقاشی میکند .او در قسمت جزیره ی طمع یک انگشتر سبز رنگ در انگشت وسط و در قسمت سیزدهمین انتخابات رئیس انجمن هانتر یک جفت گوشواره ی طلایی به شکل قلب در گوش داشت.




شخصیت:


هیسوکا به عنوان یک آدم کاملا خود خواه،خود پسند و خود باور به تصویر کشیده شده است. او هر کاری که خوش حالش کند را در مسیرش انجام میدهد. وی اشتهای سیر نشدنی ای در ریختن خون مبارزان قوی در نبرد دارد و از رنج دادن و به هم زدن آرامش روحی آنان لذت میبرد.هیسوکا به افراد قوی اجازه میدهد تا زنده بمانند و قوی تر شوند تا وی بتواند با کشتن آنان برای خودش افتخار کسب کند. وی وقتی که شخصیت جدیدی را ملاقات میکند که پتانسیل مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک حریف قدرتمند در آینده را دارد، بسیار هیجان زده میشود. او به هیچ کس اجازه نمیدهد که حریفش را قبل از او بکشد زیرا هیسوکا همیشه قبل از کشتن دشمنان ماهرش صبر میکند تا آنان قویتر شوند و ارزش کشتن را داشته باشند. هیسوکا حتی به قهرمانان یا رغیبانش کمک میکند تا آنان قوی تر شوند و از این کار لذت میبرد.وی فقط کسانی را میکشد که در راهش قرار گرفته اند یا شایسته ی کشتن هیستند.هیسوکا هیچ اهمیتی به گذشته اش نمیدهد بلکه فقط به فکر چیز های جالب در حال و آینده اش است.هیسوکا فقط به این اهمیت میدهد که یک سرگرمی خوب داشته باشد ، حالا چه شامل کشتار مردم بشود و چه نشود. هیسوکا عادت بدی دارد و آن هم فرار از جلسات گروه فانتوم تروپ است.هیسوکا در طول انیمه  لباس های زنانه  هم میپوشد مثل کفش پاشنه بلند زنانه،انواع زیور آلات و ... که باعث میشود تماشاگر گاهی به جنسیت واقعی این کاراکتر مشکوک شود.
گذشته ی هیسوکا هیچ وقت در انیمه ی هانتر x هانتر مورد بحث قرار نگرفت و اطلاعات خیلی کمی از گذشته ی وی در دسترس است زیرا وی از گذشته اش خوشش نمیاید. نام تکنیک های هیسوکا معمولا از روی خوراکی های مورد علاقه اش در بچگی نشات گرفته است. مثلا نام تکنیک "Bungee Gum "(عشق کشی)از روی آدامس مورد علاقه ی وی در بچگی و نام تکینک" Texture Surprise" از روی شکلات های مورد عالاقه ی هیسوکا که در بچگی از آنها خوشش میامده برگرفته شده است.

قدرت ها و توانایی ها :

قدرت زیاد:
هیسوکا بسیار قوی است. وی از نظر قدرت فیزیکی در فانتوم تروپ جایگاه سوم را دارد و جزو 13 کاربر نِن قدرتمند در کل سریال است. وی میتواند یک بلوک سنگی را فقط با یک لگد خورد کند.

سرعت و عکس العمل پیشرفته:
یکی از ارکان مهم سبک مبارزه ی هیسوکا سرعت اوست. وی میتواند مبارزه اش را بدون حرکت از مکانی که اسیتاده است ادامه دهد. وی میتواند لشکری از هانتر های حرفه ای را، قبل از اینکه تلاشی برای درخواست کمک کنند نابود کند و میتواند اشیایی را که با سرعت گلوله به وی پرتاپ میشود را بگیرد یا جاخالی دهد. وی با ترکیب سرعت و بانجی گامش میتواند چنان سریع ناپدید شود که هیچ کس نتواند او را دنبال کند.

چابکی فوق العاده:
هیسوکا آنقدر سریع است که میتواند از هر موقعیتی حمله کند.

استقامت فوق العاده:
هیسوکا هیچ وقت بعد از نبرد هایش خسته نمیشد. حتی بعد از فعالیت های زیاد فیزیکی باز هم بر روی هاله اش کنترل داشت و از نظر روانی در موقعیت خوبی بود.

مقاومت زیاد در برابر درد:
هیسوکا طوری است که انگار درد نمیتواند به او نفوذ کند. وی حتی اگر دست هایش یکی پس از دیگری جدا شوند انگار برایش هیچ اتفاقی نیفتاده است. حتی اگر صدمه دیدن باز هم ادامه پیدا کند هیچ چیز نمیتواند از سرعت او کم کند یا او را ناتوان کند.مقاومت فرا انسانی وی و بی توجهی ای که به جان خودش دارد و علاقه ی محضی که به مبارزه دارد وی را غیر قابل توقف میکند.

هماهنگی بالا:
هماهنگی وی میتواند به عنوان هسته ی هر دو قدرت حمله و دفاعی وی باشد. به لطف این هماهنگی وی میتواند با هر نوع جنگیدنی خود را وقف دهد و از هر گونه تهدیدی که ممکن است با ان برخورد کند اجتناب کند. وی یک ارباب بینظر در استفاده کردن از کارت ها به عنوان سلاح است. کارت ها سلاح اولیه ی وی هستند و هیسوکا آنها را به آسانی و با سرعت و دقت مرگباری پرتاب میکند. وقتی که وی کارت های بازی را با قدرت نِن خودش ترکیب میکند، آنان از مرگبار ترین سلاح ها به حساب میایند.

درک فوق العاده :
هیسوکا اثبات کرد که نه تنها میتواند حضور افراد بلکه مکانی که افراد پنهان شده اند را هم تشخصی دهد حتی اگر آن فراد از زتسو استفاده بکنند. هیسوکا وقتی که مدت زیادی کسی را نمیکشد پتانسیل بیشتری برای کشتار پیدا میکند و وقتی که وارد جو کشنده اش میشود میتواند هر چیزی را پنهان شده است یا نزدیک میشود را حس کند. هیسوکا میتواند با یک نگاه به شخص ، مقدار پتانسیل وی را بفهمد.

استراتژی عالی:
هیسوکا مشاهده گر بسیار خوبی است و میتواند با یک نگاه به سادگی مقدار قدرت و پتانسیل حریفش را تشخیص بدهد. هیسوکا حتی میتواند بگوید که حریفش به چه چیزی فکر میکند و حرکت بعدی او چه چیزی خواهد بود. وی میتواند قبل از حمله نقشه ای بکشد و خودش را برای حرکت بعدی حریفش آماده کند. این توانایی باعث پیروزی وی در بسیاری از نبرد ها شده است. وی همیشه حیله های غیر قابل تصوری دارد که میتواند حریفش را در یک ثانیه از بین ببرد. به علاوه، هیسوکا میتواند با ترکیب مهارت ها و نبوغ خود تله هایی برای حریفانش به وجود بیاورد تا آنها را به دام بیاندازد و معمولا هیچ وقت نقشه هایش اشتباه نمیکنند. خلاصه ، استراتژی های فوق العاده ی وی او را تبدیل به حریفی خطرناک و غیرقابل پیش بینی میکند.

عقل و هوش عالی:
هیسوکا مسلما یکی از باهوش ترین کاراکتر ها است. وی توانست متوجه قدرت دابل کاسترو بشود و به حقه های وی پی ببرد در صورتی که حتی کیلوا هم که یکی از کاراکترهای باهوش در سریال است متوجه نشد. وی قادر است فقط با نگاه کردن نتیجه گیری کند و این سطح بالای هوشی وی را نشان میدهد. به علاوه رفتار دوستانه ی هیسوکا در ارزیابی قدرت ها و توانایی های مردم دیگر قابل مشاهده است.وی میتواند به محض ملاقات یک شخص او را از 100 امتیاز دهی کند. وی حتی برای خودش گروه بندی ای برای گروه های نِن به وجود آورده است که میتواند از طریق رفتار دیگران گروه آنها را تشخیص دهد گرچه همان طور که خود هیسوکا گفت ، روش های داوری وی بین افراد همیشه درست نیستند. وی آرامش خود را در طول مبارزه حفظ میکند و به ندرت اجازه میدهد که حریفانش از او بهتر شوند.

استاد مبارزه با دست:
هر چند که وی نشان نمیدهد اما در مبارزه ی غیر مسلحانه بسیار ماهر است با وجود اینکه هنر های رزمی را نمیداند. بهترین مثال مبارزه  ی هیسوکا و شخصی مثل کاسترو که یک استاد رزمی کار بود است. وقتی که هیسوکا توانست دابل او را تشخیص بدهد حتی بعد از آن ، هیسوکا شروع کرد که با صحبت کردن در مورد ضعف های کاسترو او را زجر دهد و آرامش روحی او را به راحتی و حتی بدون نگاه کردن به حریفش هم به هم بزند. چیزی که هیسوکا را بسیار کشنده میکند ترکیب قدرت فیزیکی ماورا انسانی و سبک غیر قابل پیش بینی مبارزه اش میباشد.

استاد متخصص اسلحه:
هیسوکا از کارت های بازی پاسور به عنوان تیغه های تیز استفاده میکند که میتواند با آنها دشمنانش را با سرعت و دقت زیادش تکه تکه کند. این کارت ها در دستان وی بسیار کشنده اند . هیسوکا وقتی واقعا قصد کشتن شخصی را دارد از آنها استفاده میکند.

نقل قول ها:


(به ایلومی)"این یک جوکه! تو داری هالت رو با دور ریختنش میکشی...درسته؟"

"کشتن آلوکا و مورد تنفر کیلوا قرار گرفتن جالب تره یا آلوکا رو زنده بزارم و گون رو نجات بدم و دشمن ایلومی بشم؟" انتخاب...انتخاااااااااااب...

"این چشم ها،اون نگاه کردن،اون روحیه ...من نمیتونم صبر کنم ~  تا بکشمت ~ "

(به ماچی)"شاید من خودم رو زخمی کردم تا بتونم کارهای جادویی تو روببینم"

(به ماچی)"تو از من خواستی تا بیام،اگه قولم رو میشکستم دیگه نمیتونستم اون بخیه های نِن رو ببینم"

(به ماچی)"تو انتخاب میکنی که من ببرم یا کرولو زنده بمونه؟"

او یک برد کامل رو میخواست،مگه نه گون؟"


[تصویر:  latest?cb=20150717133203]
حسش نبود بخونم -_-
فقط سرتیترا رو خوندم + این چرا قدرتاش اینقدر شبیه کیلوائه؟ -____-
خخخخ
میدونم طولانیه😁 نه ! قدرت کیلوا با قدرت هیسوکا خیلی فرق داره اما خب از ی لحاظ هایی هم حرفت درسته ... مثلا از نظر هوشی و استقامت هر جفتشون جزو کاراکترای برتر انیمه اند
الان غیرتی بشم؟ -__-
یعنی چی اصن؟ -__-
هیشکی حق نداره شبیه کیلوا باشه -__-
یا خدا !
ینی در این حد ؟!!!!
خب باس انیمه شو ببینی تا فرقشونو بتونی بگی :دی
من این شکلی عاشق میشم :))))
الان همین حسو نسبت به ناگیسا و ایجی و کانکی و بقیه دارم :))))
خخخخخخخخ
ترسناک/جذاب/ترسناک/جذاب.....بیشتر ترسناک
!!! جدی ترسناکه !
واسه من که نیستXD
محبوب  تربن  کاراکتر برای من   تو انیمه هانتر و هانتر بعد از  God of speed  کیلوا زولدیک!!
واهاهای هر دو شون محشرن
عجب دشمنی بود واسه گون
که البته مجبورش کرد قوی تر بشه
من کل هانترو فقط بخاطر هیسوکا دیدم😑لعنتی خیلی بده شخصیت خفنی مث هسیوکا نقش اصلی نی بد یکی مث گون نقش اصلیه 
یکی از بهترین supervillain هائیه ک دیدم...
واقعا بهتر میشد اگه نقشش تو انیمه بیشتر میشد
سلااااااااااااااااااااااااممممممم رایانمممم خوبی رفیق ؟ قالب جدید یه عااااااااااااللللمه هپیییییییی ^_^
سلااااااااااااااااااااام آرام :) خوبم
تو چطوری ؟ مرررررررسی
میگم آرام از یاسی خبر نداری ؟
فدات بشم عزیزم ، ممنون ... یاسی ؟ خب یاسین گف که داره کاراشو جمو جور میکنه یه چند روز دیگه میاد احتمالن ...
اها ! اوکی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ******  **** ***** ***
توصیه میکنم پست اول وبلاگ که قوانین رو نوشته یک بار بخونید.
توهین ممنوع
من برای اینکه ﺍ ز ایلومی بدش میاد ازش خوشم نمیاد 
البته هیسوکا هیچوقت عضو واقعی گنه ریودان نبود (به انگلیسی فانتوم ترپ میشه که از ابداعات زیرنویس انگلیسیشه :||||| ) ، و در واقع همشونو گول زده بود ، این یارو اینقدر قویه که بعد ها توی مانگا (که حتی هنوزم ادامه داره ) با ذخیره ی نن تو بدنش بعد از اینکه میمیره خودشو زنده میکنه !
خخ XD
دوست عزیز یه خطر اسپویلی میزدی !
من برای اینکه ﺍ ز ایلومی بدش میاد ازش خوشم نمیاد 
هیسوکا از ایلومی بدش میاد ؟
هه ...

تا اونجا ک هیسوکا توش بود انیمه ش قشنگ بود بعدش ی مشت مورچه اورد توش مسخره شد :/ البت تو مانگاش باز اومد :|

! به نظر من کیمرا انت بهترین آرکش بود
هیسوکا یکی از خفن ترین کاراکتراییه که دیدم ولی هیچدوقت به حد کیلوا نمیرسه
^^ بنظرم هر دوشون خفنن
راستش هیسوکا خیلی باحاله ازش خوشم میاد
تشکر بابت کامنت

کاراکتر مورد علاقم😍😍

اصلا به چه حقی این بشر انقد کیمیا پسنده😭😭

 

^^XD

آقا من ب این انیمه علاقه مند شدم مرسی فقط چیزها اگه میشه در معرفی های باریتون آزین گیرا بیشتر بزارید لاااوووووو

هانتر انیمه فوق العاده ایه!
معرفی های چی؟

از هیسوکا خوشم میاد...جذابه اخه.     من تا اخر انیمه رو ندیدم کسی میدونه ک هیسوکا زنده میشه توی انیمه یا نه؟

زنده میشه؟ مگه مرده؟
مرد؟ وای ... من یادم نمیاد:|

هوووم...اخه بعضی میگن توی انیمه میمیره ◎_◎

توی انیمه نه والا! تا جایی که من یادمه زنده بود

یه سوال دیگه...هیسوکا بعد از توی اون بازیه دیگه توی انیمه نمیاد؟؟

بازیه منظورتون همون بود که رفتن توی یه جزیره؟ بعد از اون آرک، آرک مورچه های کیمرا میاد و
بعد از اون اگه درست یادم باشه آرک خواهر کیلوا شروع شد و فکر کنم هیسوکا رو دیگه زیاد نشون نداد.
من خیلی وقت پیش دیدمش اینطور با جزئیات یادم نیست :(

اهان...چه بد...بدون هیسوکا ک هانت دیدن حال نمیده...خداروشکر ک نمرده

ممنون بابت باس گویی ;^)

اما آرک های فوق العاده ای داره مخصوصا آخراش!

خواهش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خطر اسپویل.

** ****** **** **** ** *** ******** *** *** ***** ******* ******** **** ***** ***** ** ***** **** **** 

** **** **** ** ******* **** ** ** ****** **** *** ** *** ***** * ****** *** **** * ****** *** ***** **

ممنون که هشدار دادید XD
خطر از بیخ گوشم رد شد

سلام سایت خیلی خوبی دارید 😇

فقط من یه سوال داشتم 

انیمه هانتر X هانتر چند قسمت داره ؟

و چند فصله ممنون میشم بهم بگید 🥰 

سلام. 
ممنونم
این انیمه دو ورژن داره. من ورژن ریمیکش رو دیدم که 148 قسمته

من انیمه رو فقط به عشق هیسوکا میبینم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan