I ❤ Anime

بیوگرافی Killua Zoldyck

اوهایو ^^

میخوام بیوگرافیه کاراکتر های مورد علاقه ام از هانتر x هانتر رو ترجمه کردم بزارم . اولیش کیلوا بعد هم میریم سراغ هیسوکا

در ادامه مطلب،براتون بیوگرافی کیلوا زولدیک رو گذاشتم...این بیوگرافی رو هم خودم ترجمه کردم.خوش حال میشم که بدونم نظرتون راجب بهش چیه^_^

Killua



کیلوا در خانواده ی آدمکشان مشهوری به اسم خانواده ی زولدیک به عنوان فرزند وسط به دنیا آمد.او از بدو تولد و از سن کم تسط بر تکنیک های زیادی در کشتن داشت و یکی از بهترین آدم کشانی بود که خانواده اش به جامعه ی قاتلان معرفی کرده بودند.او که از آدم کشی خسته شده بود ،به طور غیر منتظره ای علیه خانواده اش شورش کرد ،مادر و برادرش را زخمی کرد و ...



Killua Zoldyck
[تصویر:  latest?cb=20120115021804]
نام به انگیلیسی: Killua Zoldyck
نام به ژاپنی: キルア=ゾルディック
نام به فارسی:کیلوا زولدیک
اولین حضور در مانگا: در فصل 6
اولین حضور در انیمه:
قسمت 6(1999)
قسمت3(2011)
جنسیت:مرد
سن:
11 (در مانگا)
12 (در انیمه)
14 (در جریان انیمه)
تولد:
July 7(در مانگا,2011)
June 15)1999)
قد:158 سانتی متر
وزن:49 کیلوگرم
رنگ مو:نقره ای
رنگ چشم:آبی
گروه خونی:A
وابستگی های قبلی:خانواده ی زولدیک
شغل: شکارچی Hunter
شغل قبلی: قاتل
اعضای خانواده:
Zzigg Zoldyck : (نامشخص)
Maha Zoldyck : پدر پدر بزرگ
Zeno Zoldyck : پدر بزرگ
Silva Zoldyck : پدر
Kikyo Zoldyck : مادر
Illumi Zoldyck : برادر بزرگتر
Milluki Zoldyck : برادر بزرگتر
Alluka Zoldyck : خواهر کوچکتر
Kalluto Zoldyck : خواهر کوچکتر
نوع نِن:تغیر دهنده
توانایی ها: نخل صاعقه Lightning Palm (雷掌)
صاعقه Thunderbolt (落雷)
سرعت خدا Godspeed (神速)
امتیاز کاراکتر:8.64
کیلوا در خانواده ی آدمکشان مشهوری به اسم خانواده ی زولدیک به عنوان فرزند وسط به دنیا آمد.او از بدو تولد و از سن کم تسط بر تکنیک های زیادی در کشتن داشت و یکی از بهترین آدم کشانی بود که خانواده اش به جامعه ی قاتلان معرفی کرده بودند.او که از آدم کشی خسته شده بود ،به طور غیر منتظره ای علیه خانواده اش شورش کرد ،مادر و برادرش را زخمی کرد و فرار کرد تا به آزمون هانتر بپیوندد و از آن لذت ببرد.او با گون در فاز اول آزمون هانتر آشنا شد و آن دو تبدیل به بهترین دوستان برای یکدیگر شدند.

ظاهر :

کیلوا دارای موهای تیغ تیغی و نقره ای ،پوستی بسیار روشن و چشمانی آبی است.رنگ چشمان کیلوا بسته به موقعیت تغیر میکند.وقتی وی وارد حالت کشتار میشود چشمانش باریک و برنده میشود و به رنگ آبی تیره ای تغیر میکنند.کیلوا در آغاز انیمه بسیار لاغر و نحیف بود که اندام لاغر او ناشی از تمرین های بسیار سخت و شکنجه های زیادی که میشده است بود اما به مرور او عضلانی تر شد.چشمان وی در OVA به رنگ سبز بود.او همیشه اسکیت بردی سبز را با خود حمل میکرد .(در سریال 2011 رنگ اسکیت برد به زرد و قرمز تغیر کرد)
موهای وی بلند و به صورت آبشاری تا روی شانه هایش میرسدند.کیلوا معمولا لباس های گشادی میپوشید . لباس های اون معمولا شامل یک لباس آستین بلند و شلوارکی تیره میباشد.همچنین او لباسی کلاه دار با علامت تجاری آبی رنگی ،شلواری سیاه و کفش هایی خاکستری هم میپوشید.




شخصیت:

در ابتدا کیلوا مشابه گون معرفی شد اما وی در برخی چیزها متفاوت بود.وی دارای گونه های برآمده ،اخلاقی خوش و پر از ایده های موذیانه بود.او در بین بقیه ی کاراکتر ها سرعت بالایی در تفکر دارد.کیلوا دقت و مهارت بالایی در تجزیه و تحلیل موقعیت های مختلف را دارد.او به مهارت های خود اطمینان دارد و معمولا در مورد آنها متواضع است اما وقتی که از طرف شخصی مخصوصا گون،مورد تعارف یا توجه قرار میگیرد به سادگی خجالت زده میشود .کیلوا علاقه به خوراکی های شیرین دارد.یکی از خوراکی های مورد علاقه ی وی اسنک های شیرین شکلاتی میباشد.وقتی که وی در میدان بهشت بود 200 میلیون جنی برای اسنک های شکلاتی مورد علاقه اش پرداخت کرد.اما استعداد وی در کشتار و بی رحمی چهره ی دیگر وی را نشان میدهد،کشنده،متهاجم و تشنه به خون.او از بدر تولد شکنجه میشد .کیلوا حداکثر تحمل در برابر سم،الکتریسیته و درد را دارد. همچنین وی دارای قدرت و سرعت خارق العاده ایست که او را تبدیل به ماشین کشتار میکند.کیلوا قطعا کسی نیست که بشود مهارت هایش را سرسری گرفت.وفا داری و مهربانی طبیعی کیلوا با پیش زمینه ی کشتن وی در تناقض است.کیلوا برای کمک به دوستانش رنج زیادی میبرد و شکایتی نمیکند.او خودش را سپری میکند برای محافظت از دیگران و در این راه هیچ نگرانی ای برای سلامتی و یا حتی رندگی خود ندارد.
کیلوا توسط برادر بزرگترش ایلومی به عنوان یک قاتل پرورش داده میشود و تمام خصوصیات و تکینک های یک قاتل حرفه ای را از برادرش میاموزد.کیلوا از برادرش آموخته است که اگر در مبارزه ای حریفت از تو قویتر است هرگز مداخله نکند و تسلیم شود یا فرار کند.همچنین او آموخته است که برای ماموریت هایش نباید ریسک کند و این آموخته ها همواره با وی همراه هستند.در تمام مبارزه ها حتی اگر قدرت حریف کیلوا برابر یا کمتر از قدرتش باشد باز هم کیلوا نگران خواهد بود که حریفش چه توانایی هایی دارد و چه خواهد شد اگر حریفش قویتر باشد.این افکار وی را تحت فشار زیادی قرار میدادند زیرا گون که تنها دوست وی بود کاملا برعکس آموخته های کیلوا عمل میکرد.منطق کیلوا و گون در مبارزه کاملا متفاوت بود.کیلوا آموخته بود با حریف قویتر از خودش نجنگد اما گون همیشه در تلاش برای پیدا کردن حریف های قویتر و مبارزه با آنها بود.

قدرت ها و توانایی ها :

قدرت پیشرفته:کیلوا قدرت خود را در موارد زیادی نشان داده است . قبل از اینکه وی نِن را یاد بگیرد میتوانست دروازه ای به وزن 16 تن را باز کند و بعد از یادگیری نِن توانست دروازه ای به وزن 64 تن را هم باز کند. وی حتی میتواند تخته سنگ های به اندازه ی خودش را بلند کند و درختان عظیم را نصف کند.

عکس العمل های فوق العاده سریع:
کیلوا حتی بدون استفاده از نِن فوق العاده سریع است. وی آن قدر سریع حمله میکند که حریفانش ممکن است نصف شوند! هیچ کس تا زمانی که کیلوا یک حمله ی کشنده انجام ندهد نمیتواند کیلوا را در زمان حمله ببیند. وقتی که وی دوباره در تلاش برای قبول شدن در آزمون هانتر بود توانست با سرعت خیلی زیادی تمام تگ های مورد نظرش را جمع کند.

چابکی فوق العاده :
جنب و جوش عجیب کیلوا به وی اجازه میدهد که بتواند از هر موقعیتی حمله کند،به نقطه ی کور دشمن نزدیک شود و بر روی هر گونه سطحی بجنگد.
استقامت فوق العاده : کیلوا از لحاظ ذهنی و فیزیکی بسیار خستگی ناپذیر است. او میتواند در نبرد های طولانی، جلسات آموزشی و دویدن بدون خسته شدن مقاومت کند. وی به طور قابل ملاحظه ای میتواند 30 ساعت مداوم در NGL (اِن جی اِل ) بدود و با نیرو های دشمن مبارزه کند.

تحمل بسیار بالا :
وی بعد از ضربه ی ایموری هیچ گونه آسیبی ندید . کیلوا حتی ادعا میکند که از ضربه ای که هانزو به گردن گون زد و گون را شکست داد،به او میخورد او فقط یک خراش کوچک بر میداشت!

تحمل در برابر درد :
کیلوا میتواند درد های شدید فیزیکی را تحمل کند بدون اینکه در توانایی های فیزیکی و روحی اش اختلالی به وجود آید. او وقتی که برادرش میلوکی او را شلاق میزد خوابش برده بود! و حتی وقتی که او را با یک سیگار برگ سوزاندند تکلانی هم به خود نداد! وی حتی میتواند مفاصل خود را بدون درد از جا در بیاورد و دور در جایشان بیندازد.
  • تحمل در برابر الکتریسیته: به عنوان یک بچه،کیلوا آموزش داده شده بود که مقدار زیادی الکتریسته را تحمل کند. برادر بزرگتر کیلوا، میلوکی،او را با الکتریسیته آموزش و شکنجه میکرد. کیلوا با اینکه قدرت بالایی در تحمل الکتریسته دارد ، یک بار اعتراف کرد که درد ناشی از الکترسیته را احساس میکند. کیلوا میتواند با تقویت الکتریسیته تکنیک های هاتسو را انجام دهد. مقدار ولتاژی که میتواند کیلوا را از پا بیندازد نا معلوم است.
تحمل در برابر سم : به عنوان یک عضو خانواده ی زولدیک،کیلوا طوری آموزش داده شده بود که بتواند در برابر هر گونه سمی مقاومت کند. وی چندین بار این قدرت خود را به نمایش گذاشت. یک بار وقتی که تونپا به او آبمیوه ی سمی ای تعارف کرد ، کیلوا با کمال میل آبمیوه را نوشید. وقتی که وی در مبارزه ی با یکی از مورچه های کیمرا ، توسط یک پشه ی غول آسا گزیده شد هیچ نشانی از ضعف در برابر سم نشان نداد و آن پشه را کشت.

کنترل زیاد بر ماهیچه ها و مفاصل : کیلوا میتواند مفاصل خود را به سرعت از جای در بیاورد . این توانایی وی را قادر میسازد تا از بسیاری موقعیت ها فرار کند. به طور مثال کیلوا شانه ها، آرنج ها، مچ دست ها، و انگشتانش را هنگامی که توسط ماچی زندانی شده بود از جا در آورد تا بتواند فرار کند .
  • پنجه ها : یکی از توانایی های قاتلان توسط خانواده ی کیلوا به وی رسیده است که وی میتواند آناتومی دست و ناخن هایش را به شکل پنجه تغیر بدهد که بسیار برنده تر از چاقو است. کیلوا میتواند یک اندام را با پنجه هایش جدا کند، مثل سر و یا حتی میتواند سینه را بشکافد و قلب را هم از جای در بیاورد.
توانایی درمانگری : کیلوا میتواند صدمات و زخم ها را بسیار سریع تر از معمول بهبود ببخشد. کیلوا حتمی میتواند زخم های عفونی اش را در مدت کوتاهی درمان کند.

درک پیشرفته : کیلوا توانست حضور ملرون را حس کند با اینکه ملرون در مخفی کردن حضورش خیلی ماهر است.

استراتژی عالی :
کیلوا در ابداع تاکتیک های پیچیده بسیار ماهر است. فرار شبیه سازی شده ی دقیق و ارزیابی موقفیت آمیز هر کدام حتی در بین مبارزه. بیسکیت،مورال و ناکل ، همگی استراتژی کیلوا را به عنوان بهترین استراتژی قبول دارند .

سطح بالای هوشی: کیلوا دارای هوش زیادی است و در زمینه ی هر موضوعی آگاهی دارد. هوش وی با مهارت درک مستقیم و بینش استفاده شده است. توانایی های وی در استدلال یابی و مقایسه کردن، بسیار به اندک شخصیت های قدرتمند و باهوش جهان هانتر x هانتر نزدیک است . وی میتواند نبرد های بسیاری را انجام دهد اما باز هم خیلی واضح فکر کند. حتی هانتر های با تجربه هم، قبل از فرضیه سازی و حمله کردن به پیش بینی کیلوا اعتماد میکردند. کیلوا در فرضیه سازی و نتیجه گیری توانایی و مهارت زیادی دارد. برای مطابقت تمام این ظرفیت های فکری ، کیلوا همچنین بسیار سریع فکر میکند و تمام حالات ممکن را در نظر میگیرد .

استاد در مبارزه با دست: کیلوا به دلیل گذشته اش، یکی از ستیزه جو ترین جنگ جو ها در کل سریال است. وی میتواند با دشمنانی که از نظر فیزیکی قویتر و یا از نظر کنترل هاله بهتر از او هستند، بدون سلاحی مبارزه کند. نوع مبارزه ی وی ، طوری است که بیشترین مقدار صدمات را در کوتاه ترین زمان به حریف وارد کند و باعث بی هوشی یا مرگ سریع حریف بشود. وی میتواند با پاهای قدرتمندش ضربه ی مهلکی را به نقطه ی حساس حریف وارد کند.
  • مارِ بیدار: کیلوا دستانش را به راحتی و با سرعت فوق العاده ای مثل شلاق حرکت میدهد و هر چیز که به دستانش نزدیک شود را خورد میکند.

متخصص اسلحه: کیلوا معمولا ترجیح میدهد که با دست مبارزه کند و گاهی هم از یو یو هایش استفاده میکند. کیلوا میتواند هر چیزی را تبدیل به یک اسلحه ی مرگبار کند حتی اگر آشنایی ای با آن نداشته باشد. کیلوا در مبارزه اش با بوبوبو ، بوبوبو را با مشروب خیس کرد و بعد او را آتش زد و کیلوا چند سرباز مورچه های کیمرا را با اسلحه های خودشان کشت. کیلوا در استفاده کردن از سلاح های پرتابه ای هم ماهر است اما هیچ وقط در مبارزه از آن ها استفاده نکرد.
  • یو یو ها: کیلوا در قسمت بازی جزیره ی طمع، از دو یو یو خاص که از نوعی فلز سنگین ساخته شده بودند استفاده میکرد. هر کدام از یو یو ها وزنی معادل 50 کیلوگرم داشتند. کیلوا از یو یو ها در مبارزه های طولانی استفاده میکند تا هدف را به دام بیاندازد ، اجسام دور را بگیرد ، (به عنوان قلاب) ، و یا آنها را بچرخاند تا بتواند یک حمله ناگهانی انجام دهد. گاهی اوقات کیلوا از یکی از یویو ها به عنوان آینه استفاده میکند تا گوشه ها را ببیند. یویو های کیلوا میتوانند با تکنیک هاتسو کیلوا با هم یکی شوند. چابکی کیلوا به وی اجازه میدهد که از هر دو یویو به عنوان اسلحه استفاده کند و بعضی اوقات این توانایی، هانتر های حرفه ای را مثل "شوت" ،شگفت زده میکند. کیلوا علاقه ای به استفاده از یویو ها در مبارزه ندارد، بلکه وی از قدرت های خام خود استفاده میکند تا در مورد قدرت های حرفش هم ،در حد امکان ، اطلاعتی به دست آورد.
ارباب پنهان : کیلوا در مخفی شدن،جاسوسی کردن و نفوذ کردن بسیار ماهر است. حتی ملودی،که به علت قدرت شنوایی فوق العاده اش معروف هست،اعتراف کرد که به سختی میتواند صدای قدم های کیلوا را حتی زمانی که کیلوا در کنار وی داشت میدوید بشنود.
  • قدم های سایه:کیلوا وقتی که آموزش قاتل شدن میدید یاد گرفت که بودن به وجود آوردن هیچ گونه صدایی بدود یا راه برود.

  • اِکویِ ریتم: یکی از هنر های قاتلان است که باعث ایجاد چندین پس دید بعد از هر قدم میشود. با برداشتن قدم هایی با وزن و فاصله و سرعت یکسان شبح هایی از قدم ها به وجود میاید. با بهره گیری از تکنیک قدم های سایه کیلوا میتواند پس دید های بیشتری تولید کند و به گفته ی نِتِرو ، این یک ورژن پیشرفته ی بیصدا راه رفتن است.
متخصص در تعقیب: کیلوا ،نوبونوگا و ماچی را در حومه ی شهری دنبال کرد در حالی که آن دو نتوانستند کیلوا را شناسایی کند. (گرچه توانستند به وضوح حضور او را احساس کنند)

اسکیت باز ماهر : کیلوا در استفاده از اسکیتش بسیار ماهر است و میتواند به راحتی حرکات آکروباتیک با آن انجام دهد. حتی کیلوا یک بار یک خوک بزرگ را با اسکیتش کشت.

استاد بازی دارت: کیلوا وقتی که شش (یا هفت) ساله بوده است استاد بازی دارت بوده است. توانایی وی هنگام رودر رویی با خواهر و برادر اُرثو به دردش خورد و توانست با اطلاعاتی که از قوانین این بازی داشت ، بازی آن دو راتشخیص بدهدو آن دو را شکست بدهد.

نقل قول ها:

(به کوراپیکا)" اگه میخوای ،من میتونم اون رو برات بکشم.تو هیچ وقت کسی رو نکشتی.کشتی؟تو ترسیدی."

(به ایلومی)" هر چی داری رو کن. من تو رو توی بازی خودت شکست میدم."

(به خودش) "بر عکس! گون...این منم که از آشنایی با تو واقعا خوشبخت هستم."

(به گون)" گون،تو یک نور هستی ...گاهی اوقات اونقدر میدرخشی که من مجبور میشم نگاه نکنم..
.با این حال...آیا اشکالی نداره بازهم کنارت باشم؟"


(به گون)" گون.. .برای سی روزی که نمیتونی از نِن استفاده کنی ،من ازت مراقبت میکنم.مهم نیست که به چه قیمتی.بعد از اون ، باید خداحافظی کنم."

(به ایکالگو)"چون تو خیلی باحالی.اگه توی یک موقعیت دیگه ای با هم آشنا شده بودیم شاید میتونستیم با هم دوست بشیم."

(به پالم) "چون ما دوست هستیم،نیازی نیست از دوستات تشکر کنی..."

(به خودش) "من چیکار خواهم کرد وقتی همه چیز اشتباهه؟ آیا من به اندازه ی کافی قوی هستم تا در لحظه ای که گون بهم نیاز داره بهش کمک کنم؟وقتی گون بیش از هر وقت به من نیاز داره تا پشتش باشم...آیا من پشتش خواهم موند؟"

(به یوپی)"ببخشید،اما چیزی که قرار اتفاق بفته اینه که من قرار جوش بیارم..."


My Dear Kliiua!
ایول دادا ترجمه ات هم خوبه هاااااااااااا:)
من کم کم دارم به کیلوا علاقه مند میشم هاااااا:دی
البته علاقه که دارم بهش ولی داره میرسه به حد هیسوکا:دی
ممنون...شنیدم داری مانگا ترجمه میکنی...ترجمه ک کردی بده بخونم^_&(لطفا:دی)
سوزومه من عمرا نظرتو تائید کنم:دی
از جونم سیر نشدم ک......:@
نه من دست از کیلوا نمیکشم...خیلی داره خفن میشه
در حد لالیگا قوی شده...دیگه نمیتونم تحمل کنم....جییییییییییییییییییییییییییغ!
واسه ی اون مانگا هم من دارم مانگا هانتر میخونم بیکار هم هستم اگه خواستی بگو ترجمه کنم تو ادیت کن....

کیلوا شخصیت مورد علاقه من در بین کل انیمه ها است من عاشقشم و بی نهایت دوستش دارم؟
بین کل انیمه ها !!!
چ جالب
هه هه!
من با اسم متفاوت.. اون بالا:))))
خخخخ
داداچ خعلی جذبش شدم -_-
اصن همه چیش عین شخصیتاییه که من عاشقشونم ^^
هم اخلاقش،هم ظاهرشریالهم قدرتش، هم هوشش ^^
وااااای یکی منه بگیره :دی
خخخخخ ... فکر کنم باید هانتر ایکس هانتر و ببینی😁
سلام . امتحان فیزیک کنسل شد ببخشید شارژ ندارم جواب بدم داداش
سلام ! آه ... سوکا ! واکاتا
آریگاتویو^^
مرسی
^^
یکی از تنها دلایلی که من از هانتر خوشم اومد 
از کاراکتر  های  وحشتناک شاخ انیمه ای که تا حالا دیدم 
اخ اخ راس میگییییییی
به شاخ بودن کیلوا وقتی پیبردم که قلب اون یارو رو از قفسه سینه اش کشید بیرون
واااییی
حتی تو اولین چپتری هم که اومد شاخ اومد!!
اونجایی که اون آبمیوه هرو خورد  و هیچ کارش  نشد!
اخ اخ عارررههه
نگووووو دوباره دلم هانتر میخواد
ﻛیلوا  خیلی خفنه عاشقشم  بخوﺻوص قسمت4 که ﺑااسکیتشﺭفت هﻭااسکیتﺭوتو هوا کرفت
تشکر بابت کامنت
اوهایو                        ﻣیکم  تو  ﺩخترى یا نه 

کنباوا
چطور ؟
اوففف این پسر که عشق منهه
ولی ناموسا 12 ساله های دور و برمو میبینم از زندگی سیر میشم XDD
XD میفهمم

می خوام بدونم

همینطوری

XD

میگما این انیمه خیلی باحاله من که عاشق کیلوا هستم ولی خداییش کوراپیکا هم بامزه اس بخصوص خیلی مهربونه البته نه وقتی که عصبانی میشه

:) ممنون ک نظرتونو گفتید

اتو معنی xdچی میشه اخه من انگلیسی بلد نیستم

XD ایموجیه خنده اس

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

شخصیت مورد علاقم توی هانتر کوراپیکاست 

شخصیت دومم کیلواست خواهرم عاشق کیلواست من از الوکا خوشم میاد

>< منم الوکا رو خیلی دوست دارم

خیلی این انیمه خوبه شخصیت های مورد علاقه کیلوا و الوکو هست و کوراپیکا 🧡

من ععععععععععاشقه کلیوا و گن و لئوریو و کوراپیکا و هیسوکا و ااااالوکا و نانیکا  و پالم و جینگم خخخخخخخخخخیلی خوبن حححححححتما هانتر ایکی هانتر یا Hunter x Hunter رو ببینید 

راستی کیلوا خیلی بامزه اس و همشون

هانتر هانتر واقعا از بهترین انیمه هاست^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan