I ❤ Anime

تصاویر انیمه Gintama

مینا سان ^^

دای جو بو دس کا ؟! ^^

واتاشی وا دای جو بو دس

دارم ی انیمه خیلی باحال به اسم گینتاما میبینم که یکی از همکلاسی های اوتاکوم بهم معرفی کرد

حدودا 300 قسمته و من تازه قسمت 50 ام اما دارم از دیدنش لذت میبرم ^^

لینک دانلود نمیتونم بزارم چون 300 قسمته :|

خواستید دانلود کنید برید سایت animecheck.club

البته همه ازش خوششون نمیاد با این حال امتیاز بالایی داره و تا اونجایی که من شنیدم امتیازش حتی از وان پیس هم بیشتره

برید ادامه و تصاویر رو ببینید :)

برای دانلود عکسا روشون کلیک کنید

سایونارا ... ^_^

بعدا نوشت : سه تا عکس جدید اضافه شد

خلاصه داستان : داستان در مورد پسری به اسم "ساکاتا گینتوکیه" که توی مغازه ی یوروزویا (مغازه ای که هر کاری رو برای مردم انجام میده . از پیدا کردن حیوون خونگی گرفته تا نجات دادن کشور! ) کار میکنه. گینتوکی دو تا رفیق دیگه به اسم شینپاچی و کاگورا هم داره که توی کارای یوروزویا کمکش میکنند. سرزمینی که اونها توش زندگی میکنند اسمش اِدوئه و در گذشته کشور سامورایی ها شناخته شده بوده اما بعدا توسط فضایی هایی به نام آمانتو که موجوداتی بیگانه هستند تصرف میشه. این انیمه شاید در نگاه اول کمدی به نظر بیاد که البته هست اما در گذشته ساکاتا گینتوکی چیز هایی مخفیه که فقط یک راه برای فهمیدنشون وجود داره ! همراه شدن با این انیمه و تماشای اون. گینتوکی ، کاتسورا و تاکاسوگی از بچگی با هم دوست و همرزم بودند و این به زمانی برمیگرده که گینتوکی به اسم " شیطان سفید " بین سامورایی ها شناخته میشد . اما چ اتفاقاتی میفته ک راه این سه دوست از هم جدا و حتی اونها رو در مقابل هم قرار میده؟  این انیمه فوق العاده رو از دست ندید دوستان اوتاکویی ^^






























http://bayanbox.ir/view/5354094683258011170/gintama-modotte-by-nuriko-kun.jpg







سلام
عالی بود
- نوستالزیک-
من شما رو دنبال میکنم ، خوشحال میشم شما هم
سلام ممنون...
ینی واسه شما نوستالژیک بود ؟!
باشه
کنیچیوا ^^
اوخی چه نازه ^^
حیف من حال ندارم 300 قسمت ببینم :/
جیغ پسر مو سفید دوست ^^
کنیچیوا واسه صبح بکار میره رفیق :دی
اگه در زمان عصر و شب بخوای سلام کنی میگی کنباوا  ^^
من حالا دارم ولی موقعیت ندارم :( درس و مقشو :دی ...
مو سفیده کاراکتر اصلی انیمه اس اسمش ساکاتا گینتوکیه :دی
عه وا :|
مرسی اطلاع دادی :دی
کنباوا ^^

+رفتم عکساشو دیدم
همین یکی خوشگل بود
http://s3.picofile.com/file/8287512076/31bf661fb8a098bd59bd18fdf4ad92c5.jpg
بقیش زشت بود :|
ای وای !
اونی ک بغلشه ساداهاروئه اسمش
خب از چ سایتی عکس میگیری ؟
من معمولا جلوی سرچ های انیمه ایم کلمه Deviantart یا Zerochan رو مینویسم چون این سایتا عکسای قشنگ دارند
اگه هم بخوام گیف بگیرم جلوی سرچم مینویسم Amino app
اکثر اوقات خیلی خوب جواب میده
البته به غیر از وقتایی ک فقط عکسای سایت pinterst رو میاره :(
بعدا نوشت :
نه اشتباه شد ... ساداهارو نیست
ساداهارو سگه !
این گربه است گمناسای
من فقط زدم Sakata gintoki
خب الان اینطوری ک گفتم امتحان کن
الان زدم Sakata gintoki Deviantart
عکسا خوشگل شد :))
آری دویانت آرت عکسای خیلی قشنگی داره
الان زدم Sakata gintoki Zerochan
عالی شد *_*
خخخخ
البته همیشه هم جواب نمیده
گاهی از یه سایتایی به اسم media  یا we heart it  میاره که عکسای قشنگی دارند اما فیلترند
من توی سایت نمیرم
از همون صفحه ی گوگل میبینم
خب آره منم همینطور
ولی عکسا رو از سایتای مختلف جمع میکنه دیگه و بعضی سایتا هم فیلترند
فاطمه چان مرسی به وبم سر میزنی ^^
هونتونی آریگاتو^^
واییییییییییی الهی من فدای تو بشم سنسه !!!
الان زدم Misaki mei Zerochan
چیقدر عکساش جیگره *_______*
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی پیشنهادتت فوق العاده بوووووووووووود ^______^
دور از جونت!
خخخخ ... این تجربه چندین سال توی نت دنبال عکس انیمه ای گشتن و گالری انیمه ای جمع کردنه
هر اوتاکویی این تکنیک ها رو نمیدونه :دی
دوی داشیماشته :)
وای عالیه عالیه عالیه ^____^

وبت عشقه !! چرا سر نزنم؟؟ ^___^
خخخخ ... چقدر ذوق کردی!
مرسی . وب تو هم همینطور 
در کل ممنون ک هستی😉
خواهش میکنم...همچنین :)))
از شدت ذوق زد به سرم :|
سرچ کردم:
Jack Frost Zerochan
:|
خخخخخ.... کاش زودتر بهت گفته بودم !
ناگیسا و همه ی بچه های فیری رو هم سرچ کردم
حرف ندارههههههه ^_____^

تو نمیدونی من بی جنبم نباید یهو همچین شوک بزرگی بهم بدی؟ :|
عکسای پست فری هم ک توی وب خودم گذاشتم از زرو چان و دویانت ارته 
خخخخ ... به فکر‌ اینترنتتون هم باش😀
خوش بختانه یا بدبختانه نامحدوده :|
وایییی
ایول .... چ خوب
خوش‌بحالت
چه دوست خوبی هستی تو :)
به رفقای مدرسم که میگن فحشم میدن بعد میگن خوش به حالت :|
معلومه خیلی از نتشون رنج میبرند !
اما کلا مثله من نباش . من با خودم گفتم برم دو سه تا عکس برا پس زمینه گوشیم از گینتاما بگیرم ی دفعه خودمو در‌حال پست زدن یافتم 😀
نت نامحدود باشه یا نباشه زیاده روی نباید کرد 😀
یکم دیر گفتی !!خخخخخخخ

خب دیگه من باید برم
سایونارا سنســـــــه ^____^
ههه
اوکی
سایونارا😊
های رایان چان
اره انیمه خیلی دوست داشتنی ایه و من قسمت 193 م
در ضمن زرفدار های خاص خودشو داره من یکیش
بابت عکس ها هم ممنونم خیلی زیبا و خاطره انگیز بودن ^_^
کنباوا
شما هم میبینید ! چ خوب .. من تازه شروعش کردم
منم جزو طرفداراشم ...
قابلی نداشت
خلاصشو میذاری؟ ^_^
+باز خوبه یه همکلاسی اوتاکو داری ،
من تمام اطرافیانم از جمله همکلاسیام تا میتونن منو انیمه هارو تخریب میکنن!
منو با "بچه" و "بیکار" و "دیوونه"و... صدا زدن،انیمه هارو با "برنامه کودک" صدازدن و پنداشتن :|
بدبختا نمیدونن نصف اون کارتونای بچگیشون که عاشقشونن انیمن =)))
من با کسایی‌که نمیدونند انیمه چیه کنار نمیام واسه همین اطرافیانم رو علاقه مند به انیمه میکنم . این دوستم هم خیلی دوست خفن و باحالیه . کلا اوتاکو ها عالیند 😀باشه خلاصشو میزارم
ایشالله تو هم چند تا رفیق اوتاکو بیابی
سلام. چقدرشا دیدی؟ میکشمت اگه آرکه را ندیده باشی
باران !؟ :دی
قسمت هفتادو خورده ایم :دی
ارک رو هم دیدم کلی هم ذوق کردم!
یه خبر خوش دو قسمت از اوای نانتسو نو تایزا را پیدا کردم برو به ذوق 
آریگاتو آمه چان . (امه : باران )‌:دی
کاملا با نظر 2تا مونده به آخر ( رسویدا) موافقم وضعییت منم همونجوریه 
البته  من تونستم یکی از دوستامو انیمه باز کنم!
اها پست راستی: بهتربن انیمه کمدی که حتی قسمت های جدی اش هم خیییلی باحالن
من تا حالا خیلی ها رو انیمه باز کردم اما بعد از اینکه ازشون دور شدم انیمه رو ول کردن !

قسمت های جدی گینتاما مخصووصا مبارزه هاشو خیلی دوس دارم
من عااااااااااااااااشق این انیمه م...ارتباطی ک با نقش اصلی این انیمه پیدا کردم تو هیچ انیمه دیگه ای نبوده..گینتوکی محشرررره
^^
انیمه خیلی جالبیه ... اگه صحنه ها +18 کمتر بود و یکم جدیتر بود بهتر بود اما سکانس ها جنگیش و مبارزه اش واقعا محشره 
سلام برشما :) من یه فن گینتامایی هستم میزان علاقم به این انیمه نرمال نیست کلا. چنلی دارم که همه چی از گینتاما داره...

اگه تو ام گینتامایی هستی حتما یه سر بزن. ما کلا تب و تبلیغات نداریم اصلا. دوستان همه با معرفی ما به همدیگه جمع شدن. شمام اگه گروه انیمه ای دوستای فن انیمه بین دارین مارو بهشون معرفی کیند ممنون میشم. مطالبی ک میذاریم همه و همه فقط راجب گینتامان:
فن ارتای فان و حرفه ای
فیکشن های بلند و کوتاه
ویدیو amv و فان 
فک(حقایق)
گیف(همه نوع)
ساندترک گینتاما و گاهی بعضی انیمه ها اما کم
فن ارتای فارسی نویس شده و ترجمه شده
بیوگرافی کامل
دیالوگ ها به فارسی یا ترجمه
نظرسنجی و اخبار گینتاما
شیپ سوگورا (سوگو و کاگورا)
و کلی چیزای دیگ... همه از گینتاما و میتونید توی لیست هشتگ ها پیدا کنید.
این آی دی خودم: @ZoeMorinuta
اینم چنل: @Gintama_ir_Fans
راستی گینتاما سری جدید رو خودم مشترکا با انیم لیست زیرنویس میزنم و همراه با لینک دانلود انیمه با کیفیتای مختلف میذاریم چنل.  و این ک مانگا گینتامام توسط خودم داره ترجمه میشه و اون قسمتایشم ک شده توی چنل با ذکر منبع گذاشتیم...مارو به گینتامایا معرفی کن عزیزم... همین متنو میتونین به اشتراک بذاری
سلام دوست عزیز . من هم فن گینتاما هستم اما متاسفانه تلگرام ندارم   
مانگای گینتاما هنوز فکر کنم هنوز تموم نشده تو سایت کرونکو یه خبری منتشر کردن 

به نسخه ی خام فصل ۶۹۸ مانگای گینتاما رسیدیم و همگی گفتند خداحافظ گینتوکی اما چند دقیقه بعدش خبر اومد که قراره در نسخه ی زمستانی Jump GIGA رسما مانگای استاد  hideaki sorachi به پایان برسه!! من خودمم دقیق متوجه نشدم قضیه از چه قراره ولی شما منتظر اخبار بیشتر بمونید!!(این خبری بود که در سایت کرونکو منتشر شده بود)

و اینکه من زیرنویس قسمت 11 بخش دوم ارک پایانی انیمه گینتاما را از سایت مای انیمه گرفته بودم وقتی این قسمتو نگاه کردم و نزدیک به اخرای زیرنویس بود که نوشته بود
 (خشتک بدرید که مانگای گینتاما هنوز تموم نمیشه و ادامه داره ... نمیدونم از سوراچی تشکر کنم یا در کونی بهش بزنم سادیست بدبخت ) حالا نمیدونم انیمه اش ادامه پیدا میکنه یا نه




ینی عشق است و پیام مترجم :/
مرسی بابت خبر رسانی ^^
عکسا عالی بودن عزیزم مرسییییییی*-* چه داستان باحالی^_^ رایانا یک عدد سوال داشتم؟ هر قسمت یه انیمه به طور میانگبن چند دقیقه است؟'-'
خواهش میشه
20 دقیقه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan