I ❤ Anime

نگاه متفاوت ما اوتاکو ها ^w^

http://www.uplooder.net/img/image/100/538ce491733b4675297eed1fe1dd9196/Picture5.png

پ.ن 1 : کاراکتر ها از انیمه" هایکیو !! "هستند ^^

پ.ن 2 : رفتم توی کلاس میبینم بچه درس خون های کلاس (Book Worm!) دارند آبغوره میگیرند ! رفتم به یکیشون میگم همشهری چی شده ؟! جواب نداد . ازش پرسیدم امتحانتو بد دادی ؟ آروم سرشو تکون داد و گفت آره . بهش گفتم نترس . همدردیم! ازش میپرسم حالا چند شدی؟! جوری زد زیر گریه گفتم اوه اوه لابد درسو افتاده ! بعد دو ساعت دلداری و طوری نیست من بد تر شدم و پیش میاد و فرصت جبران هست، یکم آروم شده ازش میپرسم حالا مرامی چند شدی ؟ سرشو آروم آورده نزدیک گوشم میگه :

19.5

قیافه من :|

با یک چرخش 360 درجه برگشتم و رو به دوستان (اوتاکو کلن)خودم گفتم :


http://www.uplooder.net/img/image/60/e4f60b3956ff2b33e207a472ec96a148/He-can-fierce-when-your-enemies-come-knocking.gif

 

 

من پخش زمین شدم یعنی D:
مخصوصا با اون گیفه D:
خخخخخ
آخه خیلی میره رو مخم ملت واسه 0.5 نمره ! :|
زیاد نرو تو خیالات:)))برا آینده ت ضرر داره
خیالات !؟
به جاش باید برم تو واقعیت؟
:دیییی 
عالی بود
^^
D:
:))))))))))))))))))

Diffrent limits babe!!!
Yep!
There is a hug different between mine & yours:D
کتاب عربی عااااالیییییی بود:))))))
خخخخخ
سرکلاس‌ اینقدر ذوق کردم وقتی دیدمشون!😆
جالب بود...
کارنامتونا دادن؟
سلام 
آره
سلام
امتحانارا خوب داده بودی؟؟؟
عمومی ها رو عالیه 
از چهار تا تخصصی 
یکش عالی (عالی هام یعنی ۲۰)
یکیش متوسط
اون دوتای دیگه رو هم حرفشو نزن !
لعنت به ضریب ! معدلمو بدون ضریب حساب کردم اینقدر بالا شد . تو امتحانا رو خوب دادی؟ معدل و نمیپرسم پس لطفا نپرس . هاکو چطور بود؟
ما که هنوز بهمون کارنامه ندادن احتمالا فردا یا شنبه میدن، اما نمره هامونا گفتن، نسبت به کلاس بد نبود، بعضی امتحانارو من بهتر دادم، بعضیاشو هاکو،دوتاشم مثل هم شدیم ولی درکل بد نبود
اوکی
معدلت بالا شد باید جام مهمونمون کنی هااا!!!😉
عاخه عربی؟:دی
الان من کتاب عربی میبینم خندم میگیرره:)))
خخخخ... خب هر کس ی نگاهی داره😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* بالا نیست؟ هست؟😁
ِ****** *** *****
به به ... کی بریم جام؟!😁😀
منو میترسونی؟؟؟؟؟😐
باشه بریم
هفته ی دیگه
خخخ ... اوه اوه تزوکا جوگیر میشود؛
😁😁باور کن جدی میگم
به غیر از این هفته که هاکو نیست هر وقت خواستین بیاین تا بریم...
اها اوکی .... تا ببینیم زنده هستیم یا نه!
کارنامه هاکو چطور شد؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** **
**** **
اوه اوه ... پس هم جام هم شیرینی!
به به !
چ دلی از عزا دربیاریم هفته دیگه!
یا ابوالفضل...
D:
سلام دانته چان^^
خیلی باحال بود=))
ایریس!!!
سلام ... سالمی؟!
مرسی
گیف باحالی بود(((((:
یکی از همکلاسی های من 19.75 هم بشه ناراحت میشه |||:
خب خداروشکر‌ هم کلاسی من نیست!
قشنگ بود خخ لایک ... از عربی زیاد خوشم نمیاد ... همچنین ادبیات ... چون تو هر دو ضعیفم پوففف باید خر بزنم تا بالای نوزده بگیرم ... متاسفانه تو هر رشته ایی هست اه ... هیچ وقت نمیشه ازش فرار کرد پوففف
XD من از عربی خوشم نمیاد اما نمره هام ازش خوبه 
ولی عاشق ادبیاتم ... ^^
آره از این درسا فرار نمیشه کرد 
خخخ- هل اٌنت تحفظ العربیة جیداً؟
جمله اسمیه بود یا فعلیه؟
جار و مجرور را مشخص کنید
دی
:دی
خخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan