I ❤ Anime

از بازی ها یاد گرفتم ...

عکس زیر یکی از قشنگ ترین عکس هاییه که توی عمرم دیدم.نمیدونم کی این عکس رو درست کرده اما هر کسی هست دمش گرم...از نارسیس هم ممنونم که این عکسو بهم داد ^_^


سلام عزیزممم لاااایک ممنون مطالبت عاااااالییییه !
خیلییییییییییی عاااااالیییی!😃😃😃
خیلییییییییییی خوبهه ک از بازیااااا چیزای مثبتشو یاد بگیریم!
خواهش^^
اوهوم . خیلی خوبه😆
آجی الان خوب شد؟؟
تعداد مطالب صفحه اول ده تا شد 
خوبه؟؟
الان میام میبینم
ایول چه خوووب بود

^^
اوهوم! خودم خیلی دوسش دارم‌ 😊

وای عااااااااالی بود ^^
^^
آریگاتو
سلام، دیروز آزمون چطور بود؟
سلام آزمون ندادم . برنامه ام کلا تغیر‌ کرد و الان پشیمونم ک چرا نرفتم جام!
😐😐😐😐!!!
باور‌ کن خودم هم پشیمونم 😤
😐😐😐😐😐😐!!!!!
خودم میدونم. اینطوری نیگام نکن😶
واقعا نمیدونم چی باید بهت بگم....
فقط میدونم خیلی عصبانیم.....😕
😧گمناسای😥😞😔😭
سعی میکنم.....اما نمیدونم بتونم ببخشم یانه
یا خدا !
سرت ب جایی خورده ؟😕
عالی یود
ممنون
من گیمر نیستم  ولی  واچ داگز و اسساسین کرید و gta و  بتمن رو بازی کردم..... و از اسسین خیلی چیزای بیشتری یاد گرفتم ... مخصوصا ezio collection!
منم در اون حدی ک اوتاکو ام گیمر نیستم اما گیم هم ی تیکه خیلی مهم از زندگیمه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan