I ❤ Anime

ترجمه + دانلود آهنگ Signal (انیمه 91Days )

کنیچیوا ^w^

دوستان امروز واستون معنی آهنگ Signal ، اوپنینگ انیمه 91 روز رو گذاشتم .

TK رو میشناسید؟ آهنگ Unravel رو خونده که میشه اوپنینگ فصل اول انیمه توکیو غول !

صداش رو خیلی دوست دارم ! جزو معدود کساییه که معنای کامل به صداش معتاد شدم :|


http://www.uplooder.net/img/image/94/3b14e9c066aafc5c9f6f9de0fb5e79ee/Cover1.jpg

برای خواندن معنی و دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

نام آهنگ : Signal (OPENING)

هنرمند : TK

دانلود آهنگ ==» Click
 

 

 

 

Kanjou ni tsukeru namae wa jiyuu da ne
Hora  kawarihateta
Kesenai boku no tsumi no hikigane ga tokete shimaisou de
Chidarake ni natta ano hi no imi wa  naku naru hazu mo nai yo ne?
Nikushimi ga kiete shimattara  kimi wo korosenai kara

Kako wo mitashiteiru tsumi ga tsukutta boku de aru tame ni
Eiensei no NAIFU de kioku no Signal  kizamareteru no ni
Itami sae keshisatte shimau kizuna no Spiral
Mayoikonda boku wa boku ni kiekakureteiku

Boku wa kodoku sa  douka sono mama de
Kimi ga warau tabi ni  naku naru hazu mo nai no ni
Kizu kara me wo sorasanai you ni
Nikushimi yo soba ni ite  kimi wo koroshitai kara

Kako wo mitashiteiru tsumi ga tsukutta boku de aru tame ni
Eiensei no NAIFU de kioku no Signal  kizamareteru no ni
Itami sae keshisatte shimau kizuna no Spiral
Mayoikonda boku wa boku ni kiekakureteiku

Rei ga mugen  rei ga mugen  rei ga mugen  rei ga mugen

 

****************************************************************************
 

Named emotions are so free

احساسات نامبرده بسیار آزادند
Look, they've changed completely.

ببین، آنها کاملا دگرگون شدند
With the trigger of my sins seemingly about to melt away

با ماشه ی گناهانم که به نظرمیاید در حال ذوب شدن است 
There's no way the meaning of those blood-

هیچ راهی نیست که بشود معنای آن

covered days will go away, is there?

روزهای پوشیده با خون از بین برود، مگرنه ؟
If my hate disappears, I can't kill you

اگر نفرتم ناپدید شود نمیتوانم تو را بکشم

I created sins filled with the past, in order to remain as myself

من گناهانی پرشده از گذشته را ساخته م تا بتوانم" خودم "باقی بمانم
Even though a signal is carved into my memories with an eternal knife,

حتی با اینکه سیگنالی با یک چاقوی ابدی در خاطراتم حک شده است
Wandering lost, I disappear into myself

چون بیخانمانی گمگشته، در درون خودم ناپدید میشوم
In a spiral of bonds that erases even pain

در چرخشی از ریسمان هایی که حتی درد را نیز پاک میکنند

I'm lonely. Somehow, this way

من تنها هستم. یک جوری ، این راه
Even though there's no way these wounds will disappear as you laugh,

حتی با اینکه هیچ راهی نیست که این زخمها در حالی که تو به آنها میخندی ناپدید شوند
I won't turn my eyes away from them

من چشم از آنها بر نمیدارم

O hate, stay by my side- because I want to kill you

آه نفرت ، همراه من بمان – زیرا که میخواهم تو را بکشم

I created sins filled with the past, in order to remain as myself

من گناهانی پرشده از گذشته را ساخته م تا بتوانم خودم باقی بمانم
Even though a signal is carved into my memories with an eternal knife,

حتی با اینکه سیگنالی با یک چاقوی ابدی در خاطراتم حک شده است
Wandering lost, I disappear into myself

چون بیخانمانی گمگشته، من در درون خودم ناپدید میشوم
In a spiral of bonds that erases even pain

در چرخشی از ریسمان هایی که حتی درد را نیز پاک میکنند

Zero is infinite, zero is infinite, zero is infinite, zero is infinite---

پوچی بی پایان است، پوچی بی پایان است، پوچی بی پایان است، پوچی بی پایان است---

http://www.uplooder.net/img/image/51/ba6d32d5b39dd6d46da47a448439bdfa/2[%28007123%292016-11-25-19-11-55].JPG

 

 

بعدا گوش میدم و نظر میدم سنسه ^^
میگم انیمه ی قشنگیه؟
باشه^^
ممنون میشم
اگه ژانر مافیایی دوست داری آره قشنگه اما ی موضوعی ... پایان فوق العاده گنگی داشت! به احتمال 99.9% باید فصل دو هم داشته باشه چون اسمش 91 روزه و توی انیمه فقط 13 روز نشون داده شد. اما به نظرم نبین !
نبین تا فصل دومش هم بیاد بعد ببین. اگه انیمه مافیایی خوب میخوای معرفی کنم : سگ های ولگرد بانگو رو ببین
ماله همین امساله. فصل دومش هم همین پاییز اومد خودم هم همین امروز فصل دومشو تموم کردم و فکر کنم خوشت بیاد!
اگه خواسی دان کنی بگو پست دانلودشو بزارم
اما سمت 91 روز نرو وگرنه مثله من دچار شکی مغذی میشی!
اوه اوه پس بهتره 91 روزو نبینم چون به اندازه ی کافی از دست توکیو غول کشیدم😣😣
اگه زحمتی نیست پست دانلودشو بزار.مرسی😊
اره ... توکیو غول رو هم هرچه سریع تر باید فصل سه شو بسازند وگرنه طرفداراش کم میشند. 
باشه حتما😆
گوش دادم خیییییییلی باحال بود ^^
عاااااشق این خواننده هه شدم بیشتر ازش آهنگ بزار ^^
البته لدفا :))
اهنگ توکیو غولم خونده اما به غیر از اینا چند تا اهنگ دیگه هم خونده 
توی پ.ن های پستای بعدی میزارم😆
راستی
ممنون. بابت اینکه میای و نظر میزاری😄
آریگاتو^^
خواهش میکنم.وبتو خعلی دوست دارم واسه همون ^^
تازشم باااااید بیام چون میخوام اوتاکو بشم ^^
کی بهتر از تو سنسه؟ ^^
خیلی خوبه ک میخوای اوتاکو بشی^^
اوتاکو شدن بهم خیلی کمک کرد😊
سعی میکنم کمکت کنم 🙋
هر سوالی بود بپرس😊
هاممممم میگم معنی دقیق اوتاکو چیه؟؟من همیشه فکر میکردم به طرفدارای انیمه میگن اوتاکو
اوتاکو ب معنای کلی به معنی علاقه شدید داشتن به یک چیزه . این واژه توسط طرفدارای انیمه ها انتخاب شد چون نشون دهنده علاقه فوق العاده عمیقه 😊
آهان بعله ^^
من بیشتر دوست دارم ژاپنی یاد بگیرم ^^
برای همین لدفا بیشتر باهام ژاپنی حرف بزنین و معنیش رو هم کنارش بنویسین ^^
آریگاتو سنسه ^^

+میگم روزی یه سوال بسه نه؟کم کم یاد میگیرم و اوتاکو میشم ^^
هر چی بیشتر‌ انیمه ببینی ژاپنیت هم بهتر میشه
واکاتا کا ؟ (واکاتا کا یعنی فهمیدی یا متوجه شدی؟)
اااا .. راستی
کا در زبان ژاپنی جملات رو پرسشی میکنه . مثله ایا خودمون .
مثلا :
آناتاوا‌ نیهون وا سوکی دس کا؟
آیا شما ژاپن را دوست دارید ؟ 
اینطوری ... 😊
اره چرا ک ن
هر سوالی بود بپرس‌
اگه جوابشو بدونم میگم اگر نه هم میپرسم یا سرچ میکنم و میگم 😇
مرســـــــــی ^^
چه سنسه ی خوبی هستین شماااااااا ^^
دوستون دارم دانته سنسه ^^
دوی‌داشیماشته (قابلی نداشت)
دومو (ممنون)
بکومو اناتا و سوکی دس(من هم شما رو دوس دارم)😆
91 روزم قشنگ بود^^ 
ولی اخرش موندم چرا کاراکتر مورد علاقم ترکید  =.=
تو بخش نظراتی که تو تک انیما بچه ها داده بودن گفته شده بود 91 روز یعنی 3 ماه و یعنی از اون زمان که نامه به دست پسره میفته تا زمانی که میمیره 3 ماه جیشه و از این نظرا =.=
ولی خودمم نمیدونم چطور شد :(
آنجلو حقش نبود اینطوری بشه :(
اگه انیمه اش تموم شده باشه میرم شکایت میکنم😡
منم این خواننده رو دوست دارم ><
درواقع عاشقشم فکر کنم اپینگ انیمه روانگذرم کار خودش باشه **
Psycho pass رو میگم ><
اره تی کی فوق العادع اس
پس باید‌ انیمه شو ببینم!
انیمه فوق العاده ایه تهش اینقدر شیک تموم شد که خشکم زد


:|
تهش شیک تموم شد ؟! نه خدا وکیلی !!!
خب البته آره ... خیلی شیک و مجلسی نابود کرد همه رو :|
احساس « وای چهار ساعت و بیست دقیقه ام به فنا رفت » یا احساس « خب بقیه اش ؟! بقیه اش کو ؟ » بهتون دست نداد ؟!
خب پس منم نمیبینمش تا فصل دومش بیاد چون توکیو غول...
راستی منم میخوام اوتاکو بشم سنسه 

شما اگه خیلی بی تابی و نیمتونی تا اومدن فصل سومش صبر کنی میتونی مانگای فصل سومشو بخونی.
خب خوشحال میشم ک ی نفر دیگه به جمع اوتاکو ها اضافه بشه
سوالی بود در خدمتم
سلام جمعه این هفته آزمون داری؟
سلام . نه
احتمالا میتونم بیام جام
چه عجب....
حالا ببینم چی میشه
خبرشو بهت میدم
😐😐😐😐😐😐
جانم ؟!
خب هماهنگی نیاز دارم :دی
به من گفتی جااااانم؟؟؟؟؟!!!!
راحت باش، هماهنگی بفرما
پ ن پ ! 
به فوجی گفتم جانم ؟! 😐
هماهنگی ها واسه پنجشنبه است ... 😀
😂😂😂😂
باش، پس خبر بده
اوکی^^
انیمه که رمانس باشه معرفی میکنی بی زحمت؟
ao haru ride
Kami Sama Hajimemashita
Kaichou wa Maid-Sama
تشکر
دوی داشیماشته(قابلی نداشت)
Lovely complex رو دیدین¿
خیر
Ao haru ride ، فقط 12 قسمته؟
فصل 2 نداره؟
بله . تک فصلیه
چندتا از بهترین انیمه هایی رو ک دیدین پیشنهاد کنین بیزحمت :||||
   
اون 3تا خوب بودن :))))
بهترین و خاطره انگیز ترین انیمه ی عمرم
Final Fantasy VII :Advent Children
بعدش اینا
Angel Beats
One Piece
Tokyo Ghoul
Gintama
Ghost Hunt
Uta no prince sama
HunterXHunter
و در کل اینا هم خیلی عالیند
Another
Attack on Titan
Bungou stray dogs
D.Gray-Man
Kuroko No Basket
Haikyuu!!
Seven Deadly Sins
مرسییی ^-^
دوی داشیماشته
سلام' یک سوال تو انیمه بوسه ایزدی اون قسمتی که ناکامی گم میشه و توموعه پیداش میکنه و موهاش بلنده مال کدوم فصل و کدوم قسمت ؟ فکر کنم مال فصل اما قسمتش رو نمیدونم
سلام' یک سوال تو انیمه بوسه ایزدی اون قسمتی که ناکامی گم میشه و توموعه پیداش میکنه و موهاش بلنده مال کدوم فصل و کدوم قسمت ؟ فکر کنم مال فصل اما قسمتش رو نمیدونم
سلام' یک سوال تو انیمه بوسه ایزدی اون قسمتی که ناکامی گم میشه و توموعه پیداش میکنه و موهاش بلنده مال کدوم فصل و کدوم قسمت ؟ فکر کنم مال فصل اما قسمتش رو نمیدونم
سلام
قسمت 4 فصل دو
ممنونم
اهنگ های حالبی می خونه خوانندش
خواهش 
کیتاجیما تورو معرکه است
لینگ توسایت سیگور حرف نداره
این اوپنینگ هم عالیییی بود.ممنون ^^
خواهش میکنم 
واقعا صدای تی کی رو دوس دارم
صدای باحال و خاصی داره 
آریگاتووو
موافقم !
اولین بار که صداشو توی unravel توکیو غول شنیدم با خودم گفتم صداش عجیبه !
به خودم که اومدم دیدم کل آهنگو حفظ شدم و عاااااشق صداش شدم !
معرکه اس صداش !

این همون خواننده ی تیتراژ اول فصل 1 توکیو غوله
بله
معروف ب تی کی

دوی داشیماشته  نیس   دو ایتاشی ماشته هست

آریگاتو^^

من اولین بار کع صداشو تو unravel شنیدم فک کردم زنه😄

صدای تی کی یونیک هست اما زنونه نیست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan