I ❤ Anime

تصاویر بازی World of Warcraft

یو مینا ^^

تادایما .... ^_&

امروز (شب :دی ) براتون تصاویر بازی WoW رو میزارم که خیلی خیلی معروفه و بازی فوق العاده ایه . یه فیلم هم همین امسال واسش درست کردند که ترکوند بسکه قشنگ بود ^^

تصاویر این پست تقدیم به همه گیمر ها و طرفداران این بازی ...

برید ادامه مطلب .

روی تصاویر کلیک کنید تا با اندازه اصلی دریافتشون کنید



http://img04.deviantart.net/e8da/i/2013/043/e/1/exanime_render_by_mercenary98-d5ur532.png


























من هنوز قصد دارم فیلمشو ببینم😁
بشین ببین ... خیلی قشنگه ^^
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۱:۰۶ 💖 miss fatemeh 💖
من نه فیلمشو دیدم نه بازیش کردم!
ههه... خب 
کاریش نمیشه کرد 
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۱:۱۱ 💖 miss fatemeh 💖
میگم رایان چان...تو اینو قبول داری؟
http://s8.picofile.com/file/8280508168/14659326_9791_l.jpg
Kids داریم تا kids
و انیمه داریم تا انیمه
بعضی انیمه ها واسه آدمای ۴۰ ساله هم خوب نیست چ برسه ب بچه ها
اما بعضی انیمه ها نه..‌. بدرد همه سنین میخوره .
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۲:۲۰ 💖 miss fatemeh 💖
آریگاتو ^^
دومو ^^
به نظر میاد بازیش قشنگ باشه
آره. خیلی ...
فوق العاده جذابه
 ته وارکرفت چی شد:/
فایلی ک بهم داده بودی تو تلویزیون زیرنویس فارسی نمیگرفت تو گوشی و سیستم صدای AC3 پشتیبانی نمیکرد...
خعلی باحال بود ولی تهش چی شد:/ صلح نکردن انگار یا صلح کردن؟!:/
صلح !!!؟؟
انسان ها و ارک ها دشمن قسم خورده اند !!!
نه صلح نکردند برای مدتی جنگشون متوقف میشه تا فیلم دو :دی
فیلم دومش ب احتمال زیاد باید در مورد ترال باشه . همون بچه ارکه ک توی اب بود.
باورم نمیشه دیدیش !!!! یاهووووو
خوبه که صلح نکردن:)
اهان...
عاقا من به لیست انتظارم بازم فیلم اضافه شد:/
باورت بشه:)
(الان دارم انگری بردز میبینم😂)
😑اخه انگیری بردز ؟
اوهوم:)
خوشحال میشم باحاش:)
(سعی میکنم خودمو لز فکر شرلوک بیارم بیرون😭)
به سعیت ادامه بده ^^
1.عه!قالب بلاگه من!!!:))
2.شرلوک4 عالیه.... عاااااااالللللللییییییییی اینقدر شکه میشی... اینقدر شکه میشی که وقتی تموم شد میخای جیییییییییغ بزنیییییییییییییییی!!!!!!:((((
عالی بودددددددد:(((((((
مگه دان کردی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغ
عااااااارررررررههههههههه!!!
بچه خوبی بودم درس خوندم دان کردم...
فوق...ال...عاده عس!!!!!!!
ببین تهش میخاستم جییییییییغ بزنم...
دوشو فقط ی ربع اولشو دیدم:(
جییییییییییییغ !
منم میخوام !!! :((((
wow رو که بازی نکردم  ولی dota & dota2 رو بازی کردم 
وارکرفت مپ انیمه  ایی هم زیاد داره یکی از مپ های مورد علاقه من مپ Bleach VS  One Piece هست که به همه  طرفدار های بلیچ  و وان پیس توصیه میکنم 
قضیه وارکرفت مپ رو نفهمیدم
وارکرفت چ ربطی ب وان پیس و بلیچ داره !?
ینی دنیاهاشون با هم یکی میشه !?
منظور من ورد وارکرفت نیست(جانای)
بازی وارکرفت مپ (نقشه)  های زیادی داره (البته اگه بازی کرده باشی) مپ هاییی که  برای مثال : جای اینکه از شخصیت های خود وارکرفت بتونی hero (champion انتخاب کنی میتونی hero خودت رو از شخصیت های انیمه ایی مثل لوفی یا ایچیگو یا سانجی یا کاپتان  زاراکی (مورد علاقه م) انتخاب کنی و لول level هاشون هم قدرت هاییه که تو  انیمه دارن 
مثلا قدرت آخر ایچیگو تبدیل به هالو ایچیگو میشه!
مپ هاش رو میشه دانلود کرد:دی
هونتونی ؟ نمیدونستم !
لینک دانلودشونو داری ؟
واهای ... تو هم زاراکی رو دوس داری ؟! منم دوووست
نه متاسفانه لینک دانلود ندارم gomen 
  ولی بگردی هست تو اینترنت
بتسونی دایجوبو !
آریگاتو
آخ جون گودزیلا ^_^ بازیه محشری به نظر میاد...فیلمشم...نمیدونم دیدم یا نه!!! کاراکترا آشنان!!!o_O بی نهاییییییت مرسییییییییییی رایانا*-*
!!!!
گودزیلا !? 
هیولاها ، گودزیلاها ... توش گودزیلا داره دیگه ... نتعجب از حرفام من نرمال نیستم ...
خخخ ... عاخه میخوام بگم اون گودزیلا نیست ... اژدهاست :)

نخند بم پسر بد ، خب حالا همون اژدها دیگه ^_^
D:
Ok
معلومه اینجا تبدیل به مکانی برا مخ زنی شده :D
وات ؟ :|
چرا ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan