I ❤ Anime

معرفی + دانلود انیمه To the Forest of Firefly Light

 

من طلسم شدم . خدای کوهستان منو طلسم کرده که اگه انسانی بهم دست بزنه ناپدید بشم

 

_ ناپدید بشی ؟ ناپدید شدن یعنی چی ؟

ناپدید شدن ... یعنی از بین رفتن . یعنی ... .

 

به سوی جنگل کرم های شب تاب (Hotarubi no Mori e) انیمه ای با ژانر های ماورا< طبیعی است. این انیمه تک قسمتی وقت خیلی کمی رو ازتون میگیره و مطمعن باشید ارزش حداقل یکبار دیدن رو داره. خلاصه نمیکنمش چون کوتاهه. خودتون تجربه اش کنید. :)

 

برای دانلود به ادامه مطلب برید .


 

» دانلود نسخه 720 «

رمز فایل فشرده : www.download.ir

  دانلود زیرنویس

 

منبع  کیفیت 720 : https://download.ir
 
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۰۳ 💖 miss fatemeh 💖
حتما امشب دانلودش میکنم ^__^
خیلی ممنون ^^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۲۰ 💖 miss fatemeh 💖
میگم رایان چان...از انیمه ی free! آپ کردی؟
اگه کردی میشه لینکشو بدی برم ببینم؟خیلی دوسش دارم :)
نه شرمنده . آپ نکردم چون معمولا از انیمه هایی آپ میکنم ک دیده باشمشون ... فری رو ندیدم ک !
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۲۴ 💖 miss fatemeh 💖
خب پس حتــــــما بینش
اینقدرررررر قشنگ و خنده داره که نگو ^^
باشه ... امتحانا ک تموم شد سعیمو میکنم ^^
ممنون بابت معرفیش
آریگاتو ^^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۲۵ 💖 miss fatemeh 💖
میشه یه خواهشی کنم؟
بفرمایید...!
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۲۹ 💖 miss fatemeh 💖
میشه هروقت وقت داشتین انیمه ی این دختر رو معرفی کنین؟خیلی از خودش خوشم میاد میخوام انیمه شو ببینم.اسمش کورومی توکیساکی (Kurumi Tokisaki) هستش
http://s8.picofile.com/file/8279780700/tumblr_nca4rx41x21tttufyo1_500.png
های ^^ کاشکوماریماشتا فاطمه چان ^_&
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۳۲ 💖 miss fatemeh 💖
آریگاتو اوزایماشتا رایان سنپای ^^
سنپای ؟! نانده ؟!
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۳۶ 💖 miss fatemeh 💖
سیمازه :)
رایان چان ^^
سیمازه یعنی چی ؟ O_o
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۳۸ 💖 miss fatemeh 💖
متاسفم ^^
آها ... منظورت از سیمازه ، سومیماسن هست !

شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۳۹ 💖 miss fatemeh 💖
یه اعترافی بکنم؟!
من هیچوقت فرق بین کون-چان-سان-سنپای رو نفهمیدم!
هر کدومشون برای سن ، مقدار نزدیک بودن به شخص ، احترام گذاشتن و ... به کار میرن
مثلا به ارشدا و سال بالایی ها میگیم سنپای
دوستای نزدیکمون و یا کسانی که دوسشون داریم رو با چان میگیم
کون یکم خودمونی و سان با احترام بیشتره
ساما هم ک دیگه واسه کسایی ک خیلی مقامشون زیاده به کار میره
اما حقیقتش خودم هم نمیدونم چطوری برای جنسیت ب کار میرند.
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۴۰ 💖 miss fatemeh 💖
ولی آخه توی فری اینطوری شنیدم :(
لابد اشتباه بوده....هههههه!
معمولا اینقدر تند میگند ک آدم اشتباه میکنه
درستش سومیماسِن هستش
واسه خلاصه سومانه هم میگیم
رسمیش هم سومیماسن دِشتا هستش
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۴۶ 💖 miss fatemeh 💖
آریگاتوووووووووو ^^
خب الان شما چند سالته که من بدونم کدومو به کار ببرم :)
شما هر کدومو به کار ببری ما راضی ایم ^^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۴۸ 💖 miss fatemeh 💖
آهان یعنی نمیخوااین بگین چند سالتونه؟!
اگه جسارتی شد شرمندما -_^
عیه ... بتسونی ^^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۵۸ 💖 miss fatemeh 💖
ها؟؟؟
من زیاد ژاپنی بلد نیستم.تازه واردم!
عیه یعنی نه
بتسونی یعنی مهم نیست یا اصلا اتفاقی نیفتاده ^^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۷:۰۳ 💖 miss fatemeh 💖
های رایان چان ^^
^^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۷:۰۸ 💖 miss fatemeh 💖
خدانگهدار به ژاپنی چی میشه؟
سایونارا
اتفاقا منم الان باید برم
خوشحال شدم ک امروز به بلاگم اومدی^^
سایونارا فاطمه چان ^^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۷:۱۵ 💖 miss fatemeh 💖
های های ^^
آریگاتو اوزایماشتا ^^
سایونارا رایان چان ^^
سایونارا
I DO LOVE IT...
4EVER!
Thank you
I love it tooooooooo (:)
ر....رایان؟؟؟؟
اسمتو عوض کردی؟؟؟؟؟
نیاااااااااااااااااااا ><
حالا باید بهت چ بگویم؟ رایان....دونو؟
ایه ایه ایه....دامدایو....
رایان ساما.... عهههههه @-@

های ... رایان!
واتاشی سونو ناماعه و سوکیو ! 
رایان داگه مو ایو کورو چان
رایان ساما وا چتو هازوکاشی .... :|
وااااااااااااااااااااااای این انیمه....این انیمه....
خیلی قشنگ و غم انگیزه ....
من واقعا خیلی سر این ناراحت شدم حتی اشکمم  دراومد T^T
خودم تا حالا احساس دختره رو تجربه نکردم ولی خیلی دلم سوخت براش و واقعا درکش کردم
یعنی اینقدر تاثیر گذار بود ><
وااااااای گییییییین :(((((
حیف شد ک ....
گییییییییییییییییییییییییییین :(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ههههه رایان چان اینو!
************************************************************************************g
استغفرالله .... :|
ازداین جور چیزا اصلا خوشم نمیاد ...
اسم رایان رو دوست دارم ^^
بت میگم ری چان *8*
!!!! ری چان دوست !!!
وای عزیزم نگووووووو ><
گییییین مخصوصا اون قسمت که به دختره با اشتیاق گفت حالا میتونم بغلت کنم واییییییییییییی
اینقدر فحش اون بچهه دادم :|
البته بازم هرکاری کنیم داستان غم انگیز میشد:(
مثلا دختره پیر میشد و نمیتونست هیچوقت گرمای اغوش عشقش رو حس کنه؟
یه لحظه مرگ دختره هر دو باهم میمردن؟
اصن هرکاری کنیم این اشک باید بریزه
واسه همین میگم فوق العاده بود

منم همینطور ولی این یکی جنبه ی طنز داشت :))
سومیماسن رایان سنپای😢
عیه ... ناده مو نای دس
ناده مو نای دس یعنی چی؟؟
چیزی نیست
به نظر انیمه ی قشنگی میاد
اما حیف که تحت فشار امتحانات هستم....
اینو دیدی :دی
وایسا ببینم
این همون انیمه ای نیست که یه بار تو مدرسه برامون گذاشتی؟
آری آری
به عکسش دقت نکرده بودم، بعد یه دفعه یادم اومد
خخخخخخ
رایااان.... 
اینو دیدم.. 
میدونی که من کلن اشکم در نمیاد.. 
ولی بذار اعتراف کنم که این اولین انیمه ای بود واسش گریه کردم.. اونم دو سه تا قطرههه.. باورم نمیشه.. 
لعنتی.. 
واو !
من واسه این انیمه زاااار زدم ... زار !
انیمه مححححشریه ...
تک بینظیر
عاااالی بود جدا لذت بردم 
ساده و زیبا و پر مفهوم
بیگ لایک
ممنون بابت نظر
کنیچیوا!(*-*)\
آریگاتو از اینکه این انیمه رو گذاشتید، کلی دنبالش بودم(T_T)
*احساس غریبی بین نظرات کردن@-@*
کنیچیوا ^^
خواهش میکنم
چرا ؟ احساس غریبی نکنید ! وبلاگ خودتونه D:
سلام میشه چندتا انیمه جالب و عاشقانه معرفی کنید تو اینترنت هرچس سرچ میکنم قدیمین چیزای جدید کم پیدا میشه آریگاتو گزایماس😄
سلام
Akagami no Shirayuki hime
Akatsuki no Yona
Charlotte
Hyouka
Kaichou wa Maid-Sama
Kami Sama Hajimemashita
Mahotsukai no Yome
Uta_no_Prince-sama

اول اینو بگم حق کسی که ندیده به گردنم نیفته (Xخطر اسپویلX)

خب

چرا این انیمه اینقدر غم انگیز بود؟T^Tآخه چراااا!!!! ToT

خیللییییی برای هوتارو ناراحت شدم گین در هر صورت هرگز نمیتونست کسی رو لمس کنه و تا ابد تنها میموند ولی با این پایان میشه گفت گین یه جورایی نجات پیدا میکنه و قبل از اونکه مرگ هوتارو رو ببینه و دوباره تنها بشه میتونه اونو در آغوش بگیره ولی هوتارو باید با مرگ عشقش چی کار کنه آخه طفلکیT^Tمن برای گین انقدر گریه کردم که صدام درنمیومدT^T

چقدر انیمه تامل برانگیزی بود با اینکه پایان خیلییی غم انگیزی داشت ولی به غیر از اینم دیگه چطوری میتونست بهتر تموم بشه؟

سنپای! بخاطر معرفی این انیمه هونتونی آریگااااتووو کوروا هونتوووووو سوباراشی دسونهt-t

بابت پرحرفیمم گومن^^

 

این انیمه تقدیمی بود از سازنده اش به دوستش(یا عشقش! دقیق یادم نمیاد) که از سرطان فوت کرده!
خیلی انیمه اشو دوس دارم...و خیلی خیلی زیاد باهاش گریه کردم

Ramze file chie

وات د
مگه رمز داره ؟

این انیمه قسمت دوم نداره؟

T^T

خیر :(

پسورد فایل زیپ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

سلام. لینک دانلود زیرنویس رو یکبار دیگه چک کنید. درستش کردم

خود فایل فیلم زیپ هست ☹️

رمزشو به پست اضافه کردم

کنیچیوا ادمین جان^^

هونتونییییی اریگاتو گزایماس♡~♡

سوگهههههههه خیلیییییییییی قشنگ بود.. خیلی عرررر زدم سرش >~<

کنیچیوا پریا 
دو ایتاشیماشته:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan