I ❤ Anime

ترجمه آهنگ Deal with (انیمه Servamp)

^^
کنیچیوا (سلام)
دای جو بو کا ؟! (خوبید ؟!)
ماتا تادایما ! (من دوباره اومدم !)
امروز معنی آهنگ اوپنینگ انیمه سرومپ (Sevamp) رو به سفارش کسی گذاشتم ^^
امیدوارم خوشتون بیاد
نظر فراموش نشه





 

Every time I want a deal...

هر گاه که میخواهم معامله کنم...

Listen to that struggling inner voice!

گوش فرا ده به آن صدای تقلای درونی !

The road forward is already decided: Stand up!

جاده ی روبرو یت دیگر انتخاب شده است : برخیز !

 Feel my pain, sorrow intermingling with reality

دردم را احساس کن . غم مخلوط میشود با واقعیت 

I learned the sins I crushed will still continue on!

من آموختم گناهانی را که نابوده کرده ام هنوز هم ادامه خواهند داشت !

Starving, spend the night hunger in a free-for-all

گرسنگی، گرسنگی شبانه ام را در زدوخورد های همگانی گذراندم

Part of the right- integrity flowing away

قسمتی از حق – کمال جریان میگیرد

Screaming the love in depth, and judgment is passed

در عمق، عشق را فریاد زدن، و قضاوت رفته است

Sort of the myth in life, connected to a mystery on the outside!

قسمتی از افسانه زندگی، متصل شده است به رازی در برون !

 Broken, I never heard of such a thing –

شکسته بودن، هرگز چیزی از آن نشنیده ام

I thought I had control over the darkness!

فکر کردم که بر تاریکی مسلط شده ام !

Vanishing, I never learned of such a thing....

محو شدن، هرگز چنین چیزی را نیاموختم...

Well go straight down now-

حال ما مستقیما پایین میرویم

 Deal?

قبوله؟

 Every time I got a chance,

هر وقت که شانسی پیدا میکنم

 Said to me in the mirror,

به خودم در آینه میگویم

"Won't you come over here?"

نمیخواهی بیایی این طرف ؟

 I was led along by a shadow of righteous light...

من همراه با حقانیت نور راهنمایی شده ام

 Every time I lost my fame,

هرگاه که شهرتم را از دست میدهم

 Talk to you in the daylight

در روشنایی روز با تو سخن میگویم

"What are you waiting for?"

منتظر چه هستی؟

The sins of light you bare will be erased;

گناهانِ نور تو فقط پاک خواهند شد

Toward that dream, be your own-

اطرف آن رویا، ماله خودت باش

Restart.

دوباره شروع کن

اینبار واقعا بابت ترجمه ممنون.
خواهش میکنم . قابلی نداشت 
اهنگاشون خیلی باحالو خوبه
اوهوم !!! با آهنگای ژاپنی حتی بیشتر از آهنگای انگیلیسی حال میکنم. 
اوه یکی از انیمه های موردعلاقم ^^
آپ قشنگی بود ^^
آریگاتو. اسم یکی از  بچه گربه هامو ب افتخار اسم شما گذاشتم کورو نکو(^_−)☆
سلام چطوری؟ با درس هاچیکار میکنی؟
سلام تزوکا ... میگذرونیم
تو چیکار میکنی؟
angel with a shotgun

 خیلی خوب بود:)
مدل اهنگشو ندوست...لیریکسشو دوست^^
من هر دوتاشو دوس داشتم...!
خییییلی تحت فشارم
این هفته هرروز امتحان داشتیم
پشیمون نیستی رفتی این رشته؟
نه واسه چی پشیمون ؟ ما هم هفته پر امتحانی پشت سر گذاشتیم .
بچه گربه داری؟؟؟؟؟؟ *0*
ای جـــــــــــــــــــــان *0*
واتاشی وا نِکو سوکیدسو *0*

هاااااای ヽ(^。^)丿
واتاشی مو !!! واتاشی مو نکو وا سوکی (☆^ー^☆)
معمولا چه زمانی آن میشی؟
اصلا زمان مشخصی ندارم . اگ بخوام پست بزارم یا سفارش داشته باشم پنج شنبه و جمعه. اما واسه تایید نظر سعی میکنم زود ب زود سر بزنم
سودسکا ^^
منم زمان مشخصی ندارم ><
درواقع هر وقت ، یکم حوصلم سر بره یا که بیکار بشم میام ><
ناروهودو !!! 
عکسشون قشنگه ^_^
اما خدایی فاز شلوار قرمزه چیه  ?! 
خخخخخ:-)
جک !!!
سلام رفیق . دلمان تنگ شده است برایتان
 :دی
خب این انیمه اش کلا اینطوریه ! رنگی رنگیه ....
خخخخ!
سلام دانته جان رفیق دل ما هم خیلی برایتان تنگ شده ^_^
:دی 
ن کاری ب رنگش نی آخه فازش از حرکتی ک زده چیه?! خخخخخخخ
بعدم قرمز ی رنگ خیلی قشنگه ^_^ اما این شخصیته انگار ی مقدار خنگول میزنه نه?!
 خدایی خنگ نمیزنه?!  :-)
ببین خودم هم هنوز ندیدم انیمه شو ولی باهات موافقم 
سلام دانته چان خوبی؟/(^∇^)
من از لیچان خوشم میاد:دی فکر کنم اسمشو اشتباهی نوشتم:دی ولی در کل انیمه باحالی بود:دی اپیزود سیزده نداره؟:دی
سلام اریس !!!! رفیق خوبی ؟ خیلی وقته خبری ازت نیست
راستی قسمت جدید فاینال فانتزی ۱۵ اومد! Kingsglave 
فوق العاده بود حتما ببین
والا من سرومپ روندیدم :دی
مشکل از نتمه دانته چان درست حسابی وصل نمیشه:دی
Kingsglaveرو تا وسطاش دیدم و دان کردم اما آخرشو نشون نداد باید بشینم دوباره دان کنم ممنون که گفتی^^
نظرت چی بود بنظرت خوب بود؟راستی نوکتیس میاد داخلش تا اونجایی که من دیدم نبودش که.
ایشالله زود تر نتت خوب شه !!! 
حتما کامل بشین ببین . نه ناکتیس نمیاد . با اینکه فاینال فانتزی xv کلا در مورد ناکتیسه اما این قسمتش داشت اتفاقاتی ک توی اینسامنیا میفته رو نشون میاداما اخر اخر اخرش وقتی ارم اسکور انیکس رو نشون میده واسه چند دقیقه کوتاه ناکتیس و پرومپتو و ایگنیس و گلادیلس رو نشون میده !!!! وقتی ناکتیس رو نشون داد اینقدر زوق کردم ک نگو !!! دیدی چقدر لونای kingsglave با لونای brotherhood متفاوته ؟ تازه لونای بازیش هم ک دیگه کلا ی جور دیگه اس!!! خخخخخ
ولی حتما بشین ببین کامل ک فوق العاده بود....
یوهارو *0*
دایجوبودسکا؟
آنو...آپ نمیکنی؟ ><
یا حسابی امتحان رو سرت ریخته ِ:|
نمونش خود من :|
+ نمیشه سربلند کنی و ببینی یروز توی هفته هیچ درسی نداشته باشی ><
تابستون کجایی ><
یوهارو کورو چان ... واتاشی وا دای جو بو . کیمی کا ؟ 

از امتحان متنفرمممممممم........آره امتحان خیلی رو سرم ریخته
ممنون ک ی خبر ازم گرفتی (^ω^)
واتاشی وا دایجوبو *^*
پوف منم همینطور :|

وظیفه بود! درواقع وظیفه یه اوتاکو اینه که از رفیق اوتاکوش خبر بگیره >< 

امروز ۲۲ ومه !!!
سه روز دیگه یعنی ۲۵ آذر روز جهانی اوتاکو هاست . میخوام حتما واسش ی پست بزارم ^^
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۲۳:۵۲ من منم تو تویی
بسیار عالی و مفید #-#
راستی اگه شب براتون مزاحمت ایجاد میکنم بگید.اخه من شبا معمولا بیدارم =-=
منم شب بیدارم
  کونیچیواااا سنپایییییی هیساشی بورییییییییی دسسس اوگن کی دسکاااا؟؟
هیساشی بوری می چان ... 
های گن کی دس
کیمی وا ?

سلام میگم من تعریف انیمه سرومپ رو زیاد شنیدم ولی چون انگار داخلش دختر نداره حوصلم نمیشه برم ببینم ببینم ؟ قشنگه؟

سلام
منکه خیلی از انیمه اش خوشم
هم فایت داشت هم پر از پسرای خوشگل بود... نمونه اش کورو><

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan