I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری هفتم)

کنیچیوا &_^
دای جوبو کا ؟ مینا ؟
و امروز ... سری 7 عکس نوشته های انیمه ای رو واستون گذاشتم .

مثله همیشه همراه با ترجمه شون ^^
لطفا نظر یادتون نره ... 💙

http://www.uplooder.net/img/image/14/a7a32ba3e9a6d37e5afc079e668382f9/anime-quote--165-by-anime-quotes-d724nhy.jpg
تنها چیزی که اجازه داریم انجام بدیم اینه که باور داشته باشیم که از انتخابی که کردیم پشیمون نخواهیم شد.


http://www.uplooder.net/img/image/31/24beb43b99429d9b08354c656ba55611/a05feb57a2a9a7d29d83e45cafae3745666063fb-hq.jpg

بعضی از آدما شبیه ابر اند . وقتی که برند (ابر ها کنار برند) یک روز زیبا خواهد بود


http://www.uplooder.net/img/image/46/d003b8d69b4bcc95baf6a33543f863c9/97b646169c7fdfdb2e4c18f0b1fc938a89eddcca-hq.jpg

گاهی وقتا سوالات پیچیده اند و جواب ها ساده


http://www.uplooder.net/img/image/57/1fdc9213ab0fea5a7ceef5f0bbd915c3/7452289-f496.jpg

دنیا کامل نیست، اما اون برای ما اینجاست و بیشترین تلاششو میکنه. واسه همینه که خیلی زیباست.


http://www.uplooder.net/img/image/78/6f0d01693210bcdbc96c5d1459cf4959/anime-quote--27-by-anime-quotes-d6w1wsl.jpg

تو به من اعتماد کردی، پس من هم به تو اعتماد میکنم. این معنای دوستیه، مگه نه . ؟


http://www.uplooder.net/img/image/27/1bbc831316e91890f357399c261b622c/anime-quote--38-by-anime-quotes-d6w1yar.jpg

خیلی احساس درد آوریه که بخوای از چیزی متنفر بشی که به عشق ورزیدن بهش عادت کردی.


http://www.uplooder.net/img/image/7/2f19cb72db93b82d1fb5bdb7d2872556/anime-quote--117-by-anime-quotes-d6xzvmw.png

تو به عنوان یک داستان وارد زندگی من شدی و به عنوان یک افسانه ازش خارج شدی.


http://www.uplooder.net/img/image/51/d9e7bdcab98fd6aa028731e400eb0a4d/anime-quote--232-by-anime-quotes-d763pt6.jpg

لحظه ای که شجاعت اینو پیدا کنی که بخوای واسه یک نفر حتی زندگیت رو هم بدی... لحظه ایه که عشق رو درک کردی.


http://www.uplooder.net/img/image/59/f0d9251a111d8502107461e69fde5e20/anime-quote--379-by-anime-quotes-d98wd4i.jpg

گاهی مردم خوب، انتخاب های بدی میکنند. این به این معنا نیست که اونها بد مردمی اند. این به معنای اینه که اونها انسان اند.


http://www.uplooder.net/img/image/60/a88ea41218f4432f43ca65c19f471c8e/tumblr-nnsw48N6Sj1rj5ebpo1-500.png

حتی اگه همه چیزی دردناک و سخته، مردم باید شکر گذار باشند که هنوز زنده اند.

 


مثل همیشه عالی بودن...
^^
سفارش شما بود دیگه ^^
خوشحالم خوشت اومد ...
آریگاااااااتو.....
دوی داشیماشته تزوکا
وای...
وااااایییی!
فردا:(
خخخخخخ
من تقریبا خوشحالم :دی
شما درسی به نام رسانه دارین؟
توی برنامه مون نوشته اما کتابشو ندارم
چرا شاد؟
فردا خودت پیدا بشو...
من نیام دنبالت بگردم:))
امر دیگه باشه قربان ؟
ب من چ ... من از در ک اومدم تو داد میزنم سوزومهههههههههه
شنبه ۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۲ فرید صیدانلو
همشون عالی 
مرسی 
تشکر قابلی نداشت
'-'
میشود لطف بفرمایید و ب خود زحمت بدهید و وقت گران بهای خود رو بزارید و لینک اون عکس رو برام بفرستید یا باید ب زور متوسل شو؟:/
ببین دفعه چندمه دارم میگم!😡😠😒
عه سوزومه !
مگه یادت رفت رفیق ؟!
من فقط جمعه های و پنج شنبه ها میتونم پای لپ تاپ بشینم 
الانم ک با گوشی اومدم و عکسی ازش روی گوشی ندارم ....

بعله...
من بودم ک با گوشی ی عالم والپیپر سباستین گرفتم؟

سوزومه . فرزندم ... قربون اون حافظت بشم که جملات کانورسیشن های منو هم یادت میمونه تا ب موقع ازم سوتی بگیری ، گالری های تصاویر اوتاکوییم رو لپ تاپه
جمعه واست می فرستم دیگه . ازیت نکن :دی
باعشه فردا حضوری حسابامونو صاف میکنم😒


عاقا من کلی نشستم فاز درس خوندن گرفتن و فیزیک قورت دادم..برنامه کلاسییمون تغییر کرده بعد شادی قرار بود بفرسته نفرستاد...
ب جای فیزیک شیمی داریممممم😭😭😭😭😭😭
بیخودی فیزیک خوندممممم😭😭😭😭😭
شیمی سر کلاس خاب بودم😭😭😭😭
عای عم بدبخت😭😭😭😭
خداوند شفایت بدهد :\ فقط همینو واسه گفتن دارم
عخی...
امروز 4زنگه ای:))
عخی!!!
دیگ امروز نشینی درس بخونی ها!!!ی کم استراحت کن...
عکس هم میتونی بدی بهم!😅
زنگ اخر خیلی بد بود ... دبیر گفت چون نه خودش کتاب داره نه بقیه کلاس ازاد هر کاری خواستید بکنید . بچه ها هم دو سه گروه شدند نشستند ب حرف زدن . منم ک مثل همیشه ، ته کلاس ، سر روی میز ، خوابم گرفت.ای کاش زنگ اخر ریاضی میداشتیم 
سلام
چه خبر؟ مدرسه خوش میگذره؟؟؟
سلام . خوبم
تو چطوری ؟ تا اینجا ک بدک نبوده
راستی گفتی کدوم دوستت توی کلاس منه ؟
ی نظری بده...
ادرس وبمو ب life-nevesht تغییر بدم؟
اری خوب است
تغیر بده
منم بد نیستم
وجیهه بهروز
اها اوکی :دی

اسم آموزشگاه کلاس زبانت چی بود؟ تو کودوم خیابونه؟
عزیز خب من اینو اینجا نمیتونم بگم ک !
بهت اس میدم
خخخخخ
ممنون، ش نداشتم جواب بدم
خواهش میکنم :دی
شما خسته ای ک پست نمیزاری؟؟؟
عخی...
خیر . خسته نیستم!
فقط چیزی برای پست کردن ندارم
بعله بعله...
خوبه:)
راحت باش😅😉
:دی
یادم نمیاد موضوع سر چی بوده ولی باشه راحتم:دی
نچ...
من ک باهات قهر بودم چرا اومدم نظر دادم؟:/
خدا بده شفا :/
انیمه یعنی بزرگترین درس زندگی❤
سو دس ... (همینطوره)
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۳۴ 💖 miss fatemeh 💖
خیلی هم عالـــــی ^^
عکس نوشته خیلی دوست دارم ^^
خوشحالم ک خوشتون اومد ^^

گاهی وقتا سوالات پیچیده ن و جوابا ساده...!

LIKE

عالین فقط اگر میشه عکس نوشته از پایان جهان بیشتر بزارید

سلام
تشکر حتما
عکس سومی ال حرف خودش بوده (بماند که از ریخت و قیافه ی همه ی انیمه اش بدم میاد)
بله روی خود عکس هم نوشته که ماله ال هست
عه چرا ؟

آریگاتو *-*

دو ایتاشیماشته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan