I ❤ Anime

والپیپر های انیمه دفترچه مرگ | Death Note Wallpaper

یو !
مینا سان گن کی دس کا ؟
امروز تصاویر انیمه معروف و فوق العاده زیبای دفترچه مرگ [Death Note] رو گذاشتم ...
انیمه ای که مطمئنا خیلی ها دیدندش و خودم به همه کسایی که این انیمه رو ندیدند توصیه میکنم که حتی اگه اوتاکو نیستید و یا اصلا انیمه دوست ندارید این انیمه رو ببینید چون این انیمه متفاوته ... !
معرفی این انیمه هم اینجاست . !کیک کن!
برای دریافت تصاویر به ادامه مطلب برید و روی هر عکس کلیک کنید تا ذخیره بشه ^^
خوش بگذره
جانا ...




















































عاشق تصویر اولللل شدمممممممم😂
و یکی مونده به اخر.....
ایول داداش چه تصاویری....🙌🙌
^^
آری ... تصویر اول جذابه ^^
وای..وای..من همشونو میخواممممممممممم
خخخخخ
خب همه شونو بگیر :دی
نت ندارمممممم..دارم ولی ضعیفه😢😠😠😠😠😠😠😠😠😠
اوکی وقتی قوی شد بگیر :دی
نیشتو میبنذی یا بیام ببندم؟؟؟؟؟؟😐😐😐
برادرم ... نزن !
بستمش :دی
البته به سختی .... :دی
😐😐😐😐😐
به سختی؟؟؟
خب..من به سختی برات ببندم یا به راحتی؟😆😆😆😆😆
حق انتخاب داری داداشم..راحت باش و انتخاب من😆😇😇
داداش خودم بستمش :|
عاقا منم قصد کردم اینو ببینم...
ولی فیلم داشتم+خسته بودم ندیدمش...
پس بشینم ببینم!
بشین ببین
اونایی که واست ریختم دوزبانه اند
هم انگیلیسی اند هم ژاپنی
به طور دیفالت باید انگیلیسی باشه اما اگه ژاپنی بود کلیک راست کن از قسمت audio
صداشو تغیر بده
اری انگلیسی بود!!!
مقسی:)
خواهش ^^
عاقا من ی چیزیه هی میخام بت بگم یادم میره...
گروه panic at tge disco رو میشناسی؟؟؟
اخرین البومشون death of a bachelor عه...
اهنگ هاشون عالیه ولی ی کم..خیلی خیلی کم میشکل داره ولی میشه نادیده گرفت😅
البته 2 تا موزیک ویدیو از لین البومشون گرفتم اونام بد بوده...
ولی عالیه اهنگ هاشون...ازوناس ک بدجور روح ادمو درگیر میکنه.
این البومشون از مهیج شروع میشه با غم گین تموم میشه...
تو جاده البومشون رو گوش میدادم بعد از اخرین اهنگشون یعنی impossible year قشنگ گریه ام گرفته بود با اینکه درست نمیفهمیدم چی میگفت...
خیلی هم افراد بلحالی داره گروهشون...
باز هم اطلاعات و اینا دارم ک بعد بهت میگم😅
دیدمت حتما بهت میدم این البومو😍
اوکی :دی
سلام، دیگه عکس نوشته نمیذاری؟
سلام....چرا میزارم
عکسی که تاس داره دوس داشتم ... مرسی رایانی عالی اند*-* راستی یه فیلمی هم هست به این نام " Death note" اون هیولا ترسناکه رو شونه هاش تیغ داره خیلی شبیهشهo_o بازم سپاس *-*
بعله ... اون رو نتفلیکس از روی همین انیمه ساخته و کلا داستانشو پیچونده ... اون موجوده هم به شینیگامیه (ینی خدای مرگ) اسمش ریوکه

من عآشقشم ولی نتونستم تآ آخرشو ببینم ولی خیلی جذآبع

با اینکه این انیمه هر چی به آخرش نزدیک شد (بنظر من) افت کرد اما پیشنهاد میکنم کامل ببینیدش!
جزو بهترین هاست

خیلی عالیه من تا اخرش دیدم مرسی که لطف کردی والپیپر هاشو گذاشتی من عکس انیمه های دیگه ای هم که گذاشتی دیدم 

خواهش میکنم
خوشحالم خوشتون اومد

عکساش خیلیییییییییییییی خفنه ایول حال کردم این انیمه بسیار خفنه من با اینکه دخترم ولی از این جور انیمه ها و عکسا خیلیییییییییییییی خوشم میاد دمتون گرم سازنده ها

^^ خوشحالم از عکسا خوشتون اومد
بله انیمه فوق العاده قشنگیه. 
جدا دمشون گرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan