I ❤ Anime

تصاویر بازی Darksiders

بازی دارک سایدرز(Darksiders)یکی از بازی های معروف که معمولا بیشتر گیمر ها میشناسندش.براتون والپیپر های این بازی رو در ادامه مطب میزارم.

برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید

امیدوارم خوشتون بیاد.

ممنون بابت تصاویر...
ولی ..
یک: یکیش رو دوبار کزاشتی
ددپ: داداش کم بود....یکم بیشتر میزاشتی حال میکردیم..
گرچه...میخوام بازم بزنم پس گردنت..چون دپساله میخوای این بازی رو به من بدی..
و متاسفانه هنوز نتونستم بخرم.....
رو اعصابمه بدجوررررررررررر
راستی داداش..ردیزنت اویل چهار رو بازی کردی؟؟؟
من هرکاری میکنم نمیتونم مرحله دوش رو رد کنم......
خواهش ... خب گفتم لود صفحه کمتر طول بکشه ...
باشه چک میکنم
ازش میپرسم
 از کی میپرسی؟؟؟؟؟_
😕😕😕
رفیق.بازی outlast رو میشناسی؟؟؟؟؟؟
از برادر گرام میپرسم که بازی کرده یا نه ... راستی عکسای این پست رو بیشتر کردم
نه نمیشناسم
هاها..اری اری
دعوام شده با یه فن دانته...کلا نابوده..اگه تلگرام داشتی میبردمت تو گروه دویل
خوبه عکسا ؟!
سره چی دعواتون شده حالا ؟!
عکس که عالیییییییی
هیچی..اون ورجیلو مسخره میکنه من دانته رو...یه چند نفر هم این وسط اومدن تو تیم من..یه چند نفر هم تو اون تیم...
یه چند نفری برا من دست میزنند یه چند نفری برااون..اصلا یه وضعی شده که نگو😅😅😅😂😂
تلگرام رو نصب کن بیا..اطلاعات خوبی میدند
نه داداش شرمنده ... من نصب نمیکنم ^^
ب پسر عموهای من توهین نکنید .... دِهه !
پسر عمو هات؟؟؟؟
آره دیگه ... مگه دقت نکردی وقتی میرم پرواز به بنر دانته نگام میکنم میگم سلام پسر عمو :دی
دانته و ورجیل و میکازه پسر عموهامند دیگه
اهان....اوکی...😆😆😕
چه پسرعمو های باحالی
خخخخخخخخخ....ما اینیم دیگه :دی
عکس آخری محشر بود ولی یه چنتاشون خیلی ترسناک بودن نمیدونم کدوما میترسم باز برم نیگا کنم !!!o_O مرسی رایان عزیزم:)))
خخخ ... دارک سایدرز بازی محشریه ... اگه یروز ب گیم علاقه مند شدی خیلی پیشنهادش میکنم
به نظر من دیویل می کرایو 5 یه خورده بهتر از دارک سایدرز
من نمیتونم با تغیرات نرو کنار بیام :/
دقیقا حس وقتی رو دارم که داشتم خودمو با موهای سیاه دانته و قیافه جدید ورجیل توی DMC وقف میدادم اما نمیتونستم :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan