I ❤ Anime

(1)Game wallpaper

گیمر های عزیز. درود !

در ادامه مطلب براتون والپیپر هایی از بازی ها گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد^^

نظر یادتون نره !

برای دریافت والپیپرها در اندازه اصلیشون روشون کلیک کنید^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خفنه ها
:دی آری آری
ایچل ایول..همشون رو دارم دان میکنمممممم
ایول ایولللل

خوش حالم ک خوشت اومد برادر :دی
دروددددددددد
عالی بود..عالی..
اگه یادت باشه یکیشون اواتار من بود😆
مرسی مرسی ... عههههههههه !!!
کوالا عصبانیه و داره حرص میخوره o_O
چرا ؟
چراااااا ناراحتی؟😯
رفقا الان حالم خوبه نگران نباشید
سلااااااااااااااااااممممممم
عای عم هیر!
عای عم هپییییی!
دیگ دلت برام تنگ نشه😂
سلام رفیق ... خوش برگشتی . من تازه فردا میخام برم مسافرت
گوشی جدید مبارک:)
هنوزم شارژ نداری:/
چی خریدی؟
تشکر. هواوی پی هشت
شماره ام هم تغیر کرده...سیم کارت جدید!
فردا بهتون ی اس میدم . شماره جدیدمو سیو کنید و ب قبلی اس ندید. دسته برادرمه
عاقا من از این خوش برگشتی هم خوشم نمیاد:/ ی جوریه....
ببین شهر یا باید بی من باشه یا بی تو:)) بدون هر دومون نمیشه ک:)) حالا من ک اومدم میتونی بری:))
الان من باید اشک در چشمانم جمع شه و بخام گریه کنم؟
(سوغاتییییییییییییییی
.
.
.
نمیخام:/)

بعدشم گوشیتو دوست!چیز خیلی جذابیه...دیدمش.
سیم کارت جدیدم مبارک:)
اوه...چ جمله ات احساسی بود! الان اشک خودم در اومد!
آری آری ... از دی جی سفارش دادم
تشکر
کیفیت اونو بیارم بالا یا ن؟
ببین کلی امسال باید چیز بدی!
سیستم جدید👈شیرینی
گوشیه جدید👈شیرینی
سیم کارت جدید👈 شیرینی
قبولی در نمونه👈 شیرینی
دیگ چی؟
تازه من و اعظم هنوز اون ناهاره رو ک اون روز دم در مدرسه گفتی رو فراموش نکردیم🙈🙊
خخخخخخ...خب من همه رو ی جا میدم ناهار رو هم بیخیال
خخخخخ
مدل گوشی از من بالاتره
خوب شد گفتی. ضایع نشیم
شییییییرییییییینیییییییی
خخخخخخ
باشه شیرینی هم میدم
با اون چیزی ک زیر پست راحان گفتی و خاستن اون عکس دلم کمی مرگ میخواهد و بعد گفتن دلم خیلی مرگ میخاهد پیداست چ قدر حالت خوبه...
سکوت کن مثل همیشه.
میگی خوشحالی باش:) موجبات خوشحالی مارو هم فراهم میکنه خوشحالیت:)
نه رفیق الان حالم خوبه. دارم توی اتوبوس نظرنو ج میدم
به یاری خدا سفرمان اغاز گشت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خوب باش:)😅
گوشیت چ رنگیه😆😅
گارد هم خریدی؟😆😅گاردت سفته یا ژله ایه؟😆😅
کیبورد اورجینال گوشیت ایموجی هم داره؟😆😅ایموجی هات چ شکلی اند؟😆😅
مجموعه فوضولی های ****(اسممو سانسور کن)!😆😅
عاقا...من میخام ببینمش😢
نقره ای ... گلس خریدم اما فریم ن . 
ن . ایموجیشو باس فعال کنم....
هورا مسافرت دوست!😄
منم دلم خاست بازم😓
نقل قول:اوه...چ جمله ات احساسی بود! الان اشک خودم در اومد!

همین الان تصمیم گرفتم بزنم تو فاز جمله های احساسی:))

یا خدا .... سوزومه احساسی!
مگ ایموجی رو فعال هم میکنن...
چ جذاب!


خب منم بلدم بزنم تو این فازا:/
البته خودم بعد از نوشتن حالت تهوع میگیرم:))
اره دیگه ... فعال میکنند
من و متحد ی نقشه هایی کشیدیم😄😄😄😄
متحد نظرات بالا رو بخون!!!😄😄😄😄😄
یا خدا ....
وااااای، تنفس دوباره
چند وقت بود نیومده بودم وبت، داشتم میترکیدم
انگار دوباره زنده شدم
خخخخخخخخخخخخخخ
متحد...
رفیق...
میدونم نقشه کشیدیم..
ولی دقیقا نظرات بالا چی داره اخه؟؟؟؟؟
من که هیچی نگرفتم...
بیا اس بده بگو بینم چی گفتی😂😂😂😂😂😂😂😂
سیستم چت فعال شد :|
تو انیمه ای به نام آرتور و عیدی ها دیدی؟
no
ی اتفاقای خووووووووووووووووووووووووووب و (از نظر من ) هیجان انگیزی قراره رخ بدهههههههههههههههههههه^__________________________^
متحدم شریکه:)
چی هس ؟
نقل قول:سیستم چت فعال شد :|

نچ نچ نچ... ادمی ک گوشی میخره باید مهربون تر بشه
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چ ربطی داره آخه ؟ ! :دی
نثل قول(سیستم چت فعال شد)
داداش ناراضی نیایم دیگه وبت..😞
والا‌.تعارف نداریم که رفیق ..اگه ناراضی بگو😞
واز چت شده ریوما ؟!
تی بیوتم نوشتی لعنت به این زندگی ... واز چت شده ؟
دوتا سوال
1. شما چهارشنبه باید برین مدرسه؟؟؟؟
2. تو این مدرسه هم پنج شنبه ها باید برین؟؟؟؟؟
چهارشنبه ؟! والا هنوز هیچی نیمیدونم
از اونجایی ک شماره ام هم عوض شده نمیتونند بهم خبر بدند
خو اگ بگیم ک مزه اش میره:/
....آها
اوکی ...
چیزیم نشده...
یکم رو مخم راه رفتند..یکم هم طبق معمول رو حیم اومده زیر صفر شده..
وگرنه همه چیز خوبه..به خصوص اینکه متحد رو هم دیدم...
خب داداش عادیه ... منم یک مدت که ناراحت بودم به خاطر همین قضایا بود !
عه ؟! چ خوب !
رفقا مدرسه رو اخبار اعلام کرد شنبه میریم!
فقط شکوفه ها 31 و 1 مهر میرن...
حالا اگ ما هم شکوفه باشیم:)) ما هم باید 31 بریم:/
شما هم بزنگ مد بگو شمارتو درست کنن
همون روزی ک میرم مدرسه میگم بهشون تا شماره مو عوض کنند حال ندارم زنگ بزنم مد :دی
ببین منکه شکوفه نیستم
تو اگه میخوای باشی باش :دی

نقل قول:یکم رو مخم راه رفتند..یکم هم طبق معمول رو حیم اومده زیر صفر شده..

والا من دیدمت ک حالت خوب بود!
حالا یا ب خاطر مکان در یک لحظه خوب شده...
یا جلوی خانواده گرامی نشون نداده...
یا ب خاطر دیدن گل روی من بوده:دی
شایدم هر سه گزینه بوده :دی
خو ..برادر..میرفتی بیو ای پی رو میخوندی..دلیلش رو متوجه میشدی..
اینجا خوبیت نداره بگم😐😑😑😑😑😑😑
به سوزوم بود...😆😆
والا....
نه خب..بزار بگم..
واس خاطر شوما بود....
ادم متحدشو میبینه روحیش صد و هشتاد درجه تغییر میکنه..
بعله
بیو مطالعه شد :دی
عاقا منم ب شکوفه بودن علاقه ندارم:/
بابا گفت شنبه باید برید...
تو کتاب های دایورجنت رو خوندی؟
نوچ من نخوندم
وای ... اژدها ها رو خیلی دوس دارم^_^ مرسی یه عااااااااالمه هم مرسی فدات*-*
منم 
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan