I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری ششم)

یو مینا ! 😉

گِن کی دس کا ؟! 😊

خب ... بریم سراغ سری 6 عکس نوشته های انیمه ای به همراه ترجمه ^^ 😆

برید ادامه ^^ 😀

امیدوارم خوشتون بیاد 😉

نظر فراموش نشه ❤️

http://www.uplooder.net/img/image/83/08709267294240155a06830923fde3f4/09fcfc2890761749483a1ac3abbca485.jpg

کوتاه اومدن چیزیه که مردم رو میکشه!

http://www.uplooder.net/img/image/24/c5f539ba437c47f5ac30aeb7050a34da/6d8a8e933a029c47b4b364b8d4411f4d1eb5ee10-hq.jpg

درد دوست توئه. درد یار توئه. درد بهت میگه چه وقتایی بدجوری زخمی شدی. اما میدونی بهترین چیز در مورد درد چیه؟ این بهت میگه که هنوز نمردی!

http://www.uplooder.net/img/image/67/0f4bd0941cbedeb4189146aed4e97f26/9df3341cdad7e0dc5e4a5d8b86e190af3e1cd16d33f0ef63bfdf3a18cd4021bb.png

من دو قانون دارم : اول، من هرگز اشتباه نمیکنم. دوم، اگه اشتباه کردم مراجعه کن به قانون اول


http://www.uplooder.net/img/image/9/21ff598a410c176ab976841a15e20b7c/589973d9f88599212831bb920db911bc.jpg

اگه برنده بشی زنده میمونی. اگه ببازی میمیری. اگه نجنگی نمیتونی برنده بشی.


http://www.uplooder.net/img/image/9/841a9c1c3f1f0d12e579c801b33eb9d8/anime-quote--31-by-anime-quotes-d6w1xbq.jpg

میدونی، نیازی نیست همه چیز توسط  زندگی و مرگ انتخاب بشه! یکم در مورد آینده فکر کن. میشه؟


http://www.uplooder.net/img/image/36/bb7297c40e1b2e9a6ab016c55fbf506e/anime-quote--63-by-anime-quotes-d6whqxf.jpg

من تسلیم نمیشم، من فرار نمیکنم، هیچ وقت پا روی حرفم نمیزارم. این راه نینجایی منه.


http://www.uplooder.net/img/image/6/c27d21c2372a0290b99d3c74bc01f0b0/anime-quote--77-by-anime-quotes-d6wk502.jpg

من کوچیک نیستم! فقط توی دنیایی دارم زندگی میکنم که خیلی بزرگه!


http://www.uplooder.net/img/image/46/e28e52c94fb29cb0a1e42499828f2a58/anime-quote--155-by-anime-quotes-d71b518.jpg

شادی من فقط میتونه ... فقط میتونه با دستای خودم ساخته بشه. شادی من به هیچ کسی بستگی نداره به غیر از خودم!


http://www.uplooder.net/img/image/30/bc8caf4aa92f6cd4f340bb03809208aa/anime-quotes-about-darkness-images.jpg

اگه جدا میخوای به فرار از هر روز زندگیت ادامه بدی هیچ چاره دیگه ای نداری جز اینکه پیشرفت کنی. حالا میخواد هدفت بالارفتن باشه  یا پایین رفتن.


http://www.uplooder.net/img/image/64/9ac4587520bc9ebd3a9d50961de3f0fc/hqdefault.jpg

اگه شاه حرکت نکنه اونوقت افرادشم دنبالش نمیکنند.


آخ جوووووووون
عاشق عکس نوشته ام😁
خب خدا رو شکر هنوز 2 سریه دیگه دارم :دی
عاااااااااالی
آریگاتو ^^
دوی داشیماشته😆
^^
نامرداااااا
نامرداااااا
ادامه میدهیم :دی
به تزوکا :
نصف پول مار رو من میدم نصفشو تو ... اوکی ؟
اووووووو کی
کی بریم بخریم؟
واسه تولدش بخریم :دی
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
گریه نکن زار زار :دی
اصلا منو ببرید تحویل انجمن بدید
من حامی ندارم
خخخخخخخخخخ.... یوهاهاها
با اینکه کادوشو خریده بودم اما خب مار واجب تره
میریم براش می خریم
به هاکو:خودتم باهامون میای؟
آره بیاد که رنگش و گونه اش رو خودش انتخاب کنه :دی
از اونجایی که خیلی از افعی خوشش میاد به احتمال زیاد افعی میخریم :دی
شماره انجمن چنده؟؟؟
اصلا پیاده میرم استرالیا
واستا واست بلیط میخرم :دی
دوستان من دیگه برم
اویاسومی ناسای ^^
موافقم....😂
خب بخرررررررر
برمممم
:|
جو گیر نشو هاکو :دی
بذار افعی هم با خودت ببر استرالیا
ما مسئولیتشو قبول نمیکنیما
آری آری موافقم
بلیط بده
ایاسومی
حالا من ی چیزی پروندم :دی
شب بخیر
شب ب خیر
بازگشت شکوه مندانه ات را تبریک میگویم:))
آریگاتو سوزومه ساما ^^
عکس ولکامت بسی زیباست
بهم آرامش میده
یوکاتا (خداروشکر) :دی
البته فک کنم اشتباه گفتم
منظورم عکس بالای ولکامت بود😂
بهش میگند بَنِر :دی
وای نمیدونی چی شده...
اومدیم دکتر بعد اینجا فری وای فای دارههههههه 😂😂😂😂
الان کلی چیز دانلود کردم و موجبات خوشحالی ام فراهم شده...
مشکل این ک نمیتونم زبان بخونم! 😅😅😅
واییییییی... ایول! چ عالی
خب بشین بخون دیگه
مهمونای ما رفتند
هپی نیو تغییر :دی
من نمیبرمششششششششششششش
تنک یو :دی
خب نبر
بزارید پیش خودتون باشه
بزرگش کنید
ن دیگه
به نیت شما خریدیم :دی
برادر اگه هستی..‌پنج دقیقه دیگ بازی ایران شروع میشه...
برو که از دست ندی..
همه عزیزانی که میخونند..برین بازی ایران رو ببینید.....

هستم ... اوکی
اگ شد میبینم
مگه من گفتم بخرید؟؟؟
نه ... این یک عمل خودجوشه :دی
کوالا عمل خودجوش میخواد چیکار؟؟؟ :دی
نمیدونم.گفتم همینجوری :دی
عاااقااااا
کوالا میخواممممممم :((
:|
خدا بدهد شفا :|
اگه من شفا بده شما به چی میخندید؟؟؟
خخخخخخخخخخخ....... سوال خوبی بود :دی
خدایی جواب بده دیگه خخخخ
ها ؟
(اگ ی سری چیز غیر واضح اینجاست ب خاطر موزیک همزمانه ک داره پلی میشه...)
خب!
نقد و پیبشنهاد راجع ب قالب!
اولا ی هماهنگی رنگی باید بین بنر و کل قالبت وجود داشته باشه!
مثلا ب جای اینکه قالبت دودی باشه بهتره یه سرمه ای خیلی تیره باشه ک با خطای دیدی ک ایجاد میشه بهم بیاد بیشتر!
بعدم احساس میکنم با وجود نقش اساسی بنر بهتره قالب هات مثل قالب "امیدوار" باشه ک هماهنگی بیشتری با قالب داره...یا مثلا "قالب برف2"..
اگ نقش اساسی بک گراند قراره وجود داشته باشه قالب بلاگ من یا مثلا انتظار بهتره...
بعدم بک گراندی ک اون زیره زیر میزاری باید دراز باشه !
این ک الان گذاشتی فقط اون بالای بلاگت رو ساپورت میکنه ن کلشو...
بعدم ب کیفیت و اندازه اون بک گرانده دقت زیادی بکن...
دیگ؟
مثلا قالب "باور" فکر کنم برا بنر قبلیت بهتر باشه ک البته باید ادیت بشه و ی جایی برای قرار گرفتن اسم بلاگت وجود داشته باشه!
یا مثلا قالب "زلال2" رو ببین؟
میتونی کار باحالی بکنی یک عدد بک گراند دراز و زیبا بزار روش دو تا لابه میاد ک یکم زیرشو تیره میکنه...
اگ ی بنری داشته باشی ک بهش بیاد اگ بتونی اون بالا جابدیش باحال بشه فکر کنم...
البته باز هم مثلا رنگ خیلی مهمه!باید فاز بلاگت معلوم باشه ک میخاد تیره باشه یا روشن!
این ها نظرات من بود!!!:)
__________________
من فردا فاینال دارم:| نشستم براتو پیشنهاد میارم و فیالم مبینیم و اهنگ گوش میکنم:|یکی بیاد منو مجبور بکنه!!!:((
ببین . خب من میخوام بلاگم تیره و سیاه باشه . (ترکیب رنگ آبی + قرمز + مشکی)
نمیدونم متوجه تغیر جدید شدی یا نه . اما به طور کلی پس زمینه رو سیاه کردم.
اینکه میگی باید بک گراند دراز باشه رو خودم هم متوجه شدم. همون که عکسای سیاه و سفید بود (اولین پس زمینه ای ک ادیت کرده بودم) خیلی دراز بود که گفتی خوب نیست.
بعد هم یه مشکل دیگه هست. نمیدونم تا حالا سعی کردی قالبتو ادیت کنی یا نه اما وقتی ادیت میکنی باید دوباره عکس پس زمینه رو در دو جای مختلف بزاری . (بکگراندی که در بالا گذاشته میشه تکرار نمیشه واسه همین کدهاش رو دستکاری کردم ک تکرار بشه. تکرار هم شد اما مشکل اصلی این بود که دقیقا پشت سر هم قرار نمیگرفتند ! اگه والپیپر بالایی صفحه که الان حالت ترکیب رنگ آبی و سبزه دقیقا در وسط قرار گرفته اونها متمایل به راست میشدند ! خواستم کد های اونم دستکاری کنم که دقیقا نفهمیدم کجا رو باید تغیر بدم واسه همین الان به طور کل و یکدست سیاه کردم پس زمینه رو .)
میرم با قالب هایی ک گفتی امتحان کنم ببینم چی میشه
میخوای من ی کاری کنم ک مجبور شی؟ فرض کن اگه واسه زبان نخونی دیگه حق گوش دادن به آهنگای اندی و اسکیلت رو نداری :دی
اره الان ک سیاه کردی باحال تر شده...
ببین مشکل اون مربع مربعیه این بود ک چون فقط دور بود ی جوری بود ولی کلیتش خوب بود!!!
من خودم ادیت نکردم دادم ب اقای مرادی...اون جوابتو میده فکر کنم...
ب نظرم بشین ی چیز جذاب برا خودت طراحی کن کاراتو بکن مشکلاتتو برو از اون بپرس...
راستی ی فایل چیز هم دارم...
ام..
فکر کنم باید بهش گفت راهنمای ادیت/ساخت قالب در بیان
کد ها و اینا رو نوشته میخای دیدمت اونم بهت بدم؟
😱😱😱😱😱
همین الان قاابتو عوض کردی!😂
قالب هایی ک گفتی رو دیدم
سه تا قالب اولی ک معرفی کردی یک مشکل اصلی دارند. وسطشون سفیده :|
از این قالب ها بدم میاد
بعدشم رفیق جان زلال 2 اصلا هدر (همون بنر) داره آخه ؟!
من رفتم زلال 2 رو انتخاب کردم بعد توی CSS اش میبینم اصلا هدر نداره ...
فعلا همینی ک هست میزارم باشه تا ببینم بعدا چی میشه
دیگ برا مجبور شدن خیلی دیره!
دیگ چند ساعت تا رفتن ب مسلخ و سلاخی شدن باقیست!😭
مگه قرار شب فاینال بدی؟
ن ولی انسان ها شب میخابن:|
ولی خب...من ی فریکم:/ و در این زمینه از انسان ها پیروی میکنم!
وقتی میدونی امتحان مهمیه بشین شب بخون خب :|
خیلی ...خیلی...خیلی...خیلی..بنرت رو مخه...
من نمیتونم دانش کنم😬😬😬😬😠😠😠😠😠😠
چرا ؟ چون یاتوگامیه و از انیمه نوراگامیه و انیمه نوراگامی رو میخوای ولی گیرت نمیاد ؟ :دی خخخخخ
والا در این زمینه فقط نطر دارم...تخصص ندارم!😅
اوکی...تشکر ^^
حس درس خوندن ندارم!
خسته ام!
از کوه بالا رفتی ک خسته ای ؟
نع کلی فیلم دیدم خسته ام...
کلی تو طول ترم درس خوندم خسته ام...
کلا خسته ام!
اوکی . خسته ای خسته :دی
خاهش😊
عاشق جوابی ام ک راحان دادی😂😂😂
خخخخخخ😂
دلیلشو ک زیرش نوشتممم
نمیتونم دانش کنم...
و یه چیزی نورو گامی رو دارم دان میکنم😆😆😆😆😆
نه غلط کردم دان نمیکنم😥😥😥
خو نت ندارم...
تو هم که نمیدی..😢
داداش وا د فاز ؟! :|
برادر بیکارم ... اگه شد بهت میرسونمش :دی
متحد کدوم جواب دقیقا؟😕😕
رفقا بقیه بحث رو میشه توی پست تصاویر آئومینه بدیم. آخه گناه داره. نظراتش تک رقمیه
دومی رو خیلی دوست دااشتم
منم خیلی دوسش دارم
1- به علت متنش
2- از انیمه توکیو غوله
این جوابش:
چرا ؟ چون یاتوگامیه و از انیمه نوراگامیه و انیمه نوراگامی رو میخوای ولی گیرت نمیاد ؟ :دی خخخخخ

from : viva-avalanche.blog.ir

اصلا ی ...
اسم ارایه هه رو یادم رفت...همون ک ی سری حرف ب تعداد زیادی تکرار میشن!!!
از همین ارایه ها داره!:))
تازه خیلی هم دندان شکن بود:)))))))))

خخخخخ...منم اسم آرایه هرو یادم نمیاد :دی
ب چ چیزایی دقت میکنی !
منظورتون از این آرایه واج آرایی نیست؟

باریک ... همینه ^^
عالیییییی👏👏👏
آریگاتو (^.^)
وااااااااای محشر بود خیلی میتونه توی زندگی ادم کمک کنه @_@ عالی بود
آریگاتو:)
WՕW just whаt I wɑs looking for. Came hеre by sеarchіng for
دانلود انیمه

من دو قانون دارم...خیلی جمله محشریس!!!

LIKE



عاررره... کلا ال ادم محشریه
چه سایته خوبی دارین 
دستتون درد نکنه 
سری های قبل عکس نوشته کجاست؟
خواهش میکنم 
از سمت راست وبلاگم جایی ک نوشته موضوعات روی عکس نوشته ها کلیک کنید
آخر یه انیمه کد گی اس (درست نوشتم؟  )ازخود لولوش 
تشکر
کد گیاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan