I ❤ Anime

معرفی انیمه Akatsuki No Yona

انیمه آکاتسوکی نو یونا (Akatsuki No Yona) " یونا دختری در سپیده دم سرخ رنگ " انیمه ای زیبا با ژانر های ماوراطبیعی، رومنس، ماجراجویی و اکشن است که یک فصل 24 قسمتی داشته. متاسفانه تا کنون این انیمه زیبا فصل دومی نداشته و تمام طرفدارانش همچنان چشم به انتظار فصل دوم آن مانده اند. داستان این انیمه در مورد پرنسس امپراطوری کوکا "یونا" میباشد. بعد از خیانتی که به پدرش یعنی شاه امپراطوری کوکا میشود، وی با محافظ شخصی خود  "هاک" فرار میکند و برای اولین بار مجراجویی خارج از قصر و زندگی شاهانه اش را شروع میکند.

خدا رو شکر کن این انیکه رو دارم..😆😆😆😆
نابود میشدم اگه میخواستم الان دان کنم..نت ندارم😢😢😢
از الان گفته باشم تمام اژدها ها با هاکو و پسر عموش هم مال منند..😆😆😆
کسی بهشون چپ نگا کنه میخورمشون😡😡😡😬😬😠😠
خخخخخ ... فکر کنم خواب دیدی نه ؟!!!! خودت میدونی که هاک و اژدهای آبی (شینیا ) ماله منند :دی تو میتونی سو وون و جیها و کیجا و زنو رو برداری :دی
مخصوصا زنو که کاملا واسه خودت ساخته شده :دی
خیلی رو مخی بچه..
باکا😡😡😡
واتاشی  وا باکا جانای :|

تمه...😧😧😧😧
کوروشتیارو...😡😡😡😠😠😠😬😬😬😬
هوی گاکی! داماره .... کوروسوزو
باکا یارُ ...
اوروسنا...
😠😠😠😠😠
عاهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
باکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وااااااااای چقدر این انیمه واسه من آشناس!!!!!!
احیانا یه مانگا شبیه این وجود نداره؟؟؟؟؟؟
یه مانگا شبیه این ؟ خخخخخ
تزوکا جان منظورت چبه الان ؟ خب هر انیمه ای مانگا داره ^^

نمی دووووووونم

فقط میدونم داستانش خیلی برام آشناس

فکر کنم یه بار واست تعریف کردم :دی
عاااااااقا چرا زیر نویسای هزار درصد باخودش هماهنگ نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با کا ام پلیر باز کن (KMP)
بعدش میتونی دیالوگا رو با کلید های "د" و "ج" جلو عقب کنی...اوکی؟
مردونه خجالت نمیکشی به داداشت داری .........میدی....؟؟؟؟
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😒😒
تو خودت مردونه خجالت نمیکشی که داری به داداش بزرگترت ............. میدی ؟
اوووووووووکی!!!!!!
ممنون مامان بزرگ
خواهش ننه!
امممم
امروز بعضی ها با پروفایل سوبارو آن شده بودند !؟
وااااااای فهمیدی؟؟؟؟؟؟
باور کن مجبور شدم
ببخشییییییییید
بنده ..... نیستم هااااا :|
دیگه تکرار نشه... باور کن واسه خودت میگم

من کی گفتم شما.......هستید؟؟؟؟؟؟
گفتم که مجبور شدم، چشم دیگه هم تکرار نمیشه
:|
از دست تو ... !
در ضمن یه ذره خوش اخلاق باشی بد نیستا....
ننجونا هم ننجونای قدیم
خوش اخلاقم :دی
ولی وقتی پکسی ا روی حرف و قولش میزاره اعصابم بهم میریزه :دی
حالا بگذریم
مشکلت با زیر نویس های اوتا پوری حل شد؟
اگه از دستم ناراحت شدی، معذرت میخوام
هنوز امتحان نکردم
نه عزیز
گفتم ک ... واست خودت میگم ^^
و اکنون کوالاااااااا وارد میشود...

دست و جیغ و هوراااااااااااا 
:|
باکا ؟ !
اخه رفتارت باهام عوض شد...
وااااااااااااااااااااااااا .................... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ذوقم کور شد :-(
کوالا ناراحته
خخخخخخخخخخخ
کوالا ناراحت نباشه
کوالا غصه میخوره 
هیچ وقت ذوق یک کوالا را کور نکنید چون بلایی سرتان میاد 
جمله ای از بزرگان جنگل
مثلا چ بلایی ؟ بزرگان جنگل....!!!! یا خدااااااااا
ی بلایی 
چیه؟؟؟ فک کردی ما کوالاها بی سرپرستیم؟؟
خخخخخخخخخ.... نه بابا :دی
غلط کردم :دی
من دیگه باس برم^^
فردا به آیاتو میگم که ی رفیق دارم مثله خودت زیاد میخوابه :دی
مطمئنم ازت خوشش میاد^^
سایونارا^^
دور از جون 
باشه 
خواب خوووبب 
No sleep=No life
^^
اویاسومی ناسای^^
گفتی چ اهنگی رو گوش بدم؟میتونی لینکشو بهم بدی؟
بیا توی این وبلاگ آهنگشو گوش بده
http://themeaihara.mihanblog.com/
ب زهراتون بگو ی انیمیشن داره ساخته میشه (اسمش یادم نیس الان) از شرکتی ک انیمیشن من نفرت انگیز و مینیون هارو ساخته...
درمورد موسیقی و ایناس ک یکی از شخصیت های اولش کوالاس!!!
میدونه درموردش؟
خب خودش به احتمال زیاد این نظرو میخونه :دی
ای وااااااااااااااااااای
من تازه خوندم این نظرووووووووو
چیشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوالا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخ....برو از سوزومه بپرس :دی
چقدر شما ها خوش اخلاقین اینا چیه جای نظرات پر کردین 😂😂😂😂😂

میشه جا دعوا ب من چند تا انیمه مثله سبک norn 9 معرفی کنین ؟؟؟
دعوا نیست که !
شرمنده من انیمه ای ک گفتید رو ندیدم
میشه بگید ژانرش چیه تا بهتون معرفی کنم!؟


こんにちは。あなたは大丈夫ですか?私はあなたの言葉を読みます。私はあなたが家族のようMvnydことができると思います。私も妹として受け入れられませんでしたか?                Kon'nichiwa. Anata wa daijōbudesuka? Watashi wa anata no kotoba o yomimasu. Watashi wa anata ga kazoku no yō Mvnyd koto ga dekiru to omoimasu. Watashi mo imōto to shite ukeire raremasendeshita ka?Gujn?Ogenkidesuka?Ogenkidesuka?Ogenkidesuka?Ogenkidesuka?لات
Ano! Doyusumuri does ka ?
Kon'nichiwa. 
Senpai ! When seseon 2 come? 🤓
Kon'nichiwa
Watashi mo shiranai !
Watashi wa cono coto va no ini yo shiri mase!!
👇👇👇👇
Doyusumuri
Shit sure shi mashta🙏
Anooo
Anata was nihonjin does ka?
Hai. Watashi wa nihongin dez
Wow hontoni !!?! 
Suge !
Oom! Kam shashi mas
Anata wa eigo o hanasumasu ka? 
Yee. Watashi wa shite e mas. Do you have a question?
Ah yokata ! 
Can I ask why are you in Iran ?
I'm traveler. And one of my friend entroduce iran for traveling. 
wow!
you are very welcome here !
I hope you enjoy your trip :)
Do you have any questions? I like to talk with foreigner people. 🙂
No I was just surprised when your IP showed Iran !
I'm so glad that I'm talking with someone from my beloved country , Japan !
Thank you. Good luck
Arigato gozaimasu :)
ممنون از مطالب خوبتون. به سایت کوچک ما هم سر بزنید
خیلی خوب بود ممنون
این بالاخره فصل دوم داره یا نه؟😔
خیر 
 فعلا نداشته اما اونطور ک من شنیدم مانگاش انگوئینگه
ممنون مطلب خوبی بود
:)
فصل دو نداره؟
نه
Arigato ozaymas😀senpay
دوی داشیماشته😉
ای کاش یه نت فیلیکس هم توی ژاپن بود که انیمه های به امان خدا رها شده رو از سر بگیره :||
واااای عاررررههههه ... مخصوصا آکاتسوکی روو 😥
سلام من مانگاشو خوندم اما هنوز انیمه شو ندیدم کسی میدونه چه بلایی سر ادامه مانگا اومد؟چپتر 153 کی میاد؟
سلام . والا من مانگاشو نخوندم . انیمه اش هم ک فعلا فصل دوم نداشته
تقریبا تو توضیحات انیمه رو اسپویل کردی؟ 
آها راستی انقدر انیمه هایی که معرفی میکنی خوبه که موندم کدوم رو اول نگا کنم لیستم هم پره میشه از بین این چند تا( چارلوت ، فری، تپش قلب فرشته ، دیابلوک لاورز ، همین ، بونگو داگز، و..)بگی کدومو اول نگا کنم؟
البته چارلوت رو قسمت اولش رو دیدم 
بونگو رو اول ببین
میشه ova هارو هم با زیرنویس فارسی بذاری؟ زیرنویس فارسیش خیلی مهمهههه
اگه پیدا کردی ب منم بگو
خسته نباشی ادمین '-'
سلامت باشی فرزندم
کنیجوا . من این انیمه رو دیدم هونتونی سوگی وا دس
یو^^
اره واقعا قشنگه
ممنون بابت این انیمه فصل دومش رو دارن میسازن مانگاش تا 163هست ادامهی مانگا دارت ترجمه میکنن انینیشن فصل دوم دارن میسازن. دعا کنید زودی زودی بیاد
ممنون بابت این انیمه فصل دومش رو دارن میسازن مانگاش تا 163هست ادامهی مانگا دارت ترجمه میکنن انینیشن فصل دوم دارن میسازن. دعا کنید زودی زودی بیاد
امیدوارم بیاد
اون فسمتی که 4دی قه هست از بالا حساب کنیم چندمیه؟
وات !
قسمت 4 قیقه ای مگه داره؟
عالی بود , مرسی
خواهش میکنم
ممنون بابت کامنت
وبت عالیه ممنون که انیمه میزاری
خواهش میکنم. ممنون از کامنتتون آشیتاکا سان ^^

سلام میشه به من بگین این انیمه عاشقانه هم هست یا نه؟؟؟ دختره بلاخره چشای کورشو باز میکنه هاک و ببینه یا نه؟؟قسمت ۳ هستم بشدت عصبانیم 🤬🤬🤬🤬🤬🤬باید بدونم اخرش میره با هاک یا نه🥶🥶🥶🥶🥶

:| سلام
اره درام هست . ترجیح میدم انیمه رو اسپویل نکنم براتون . شما هم عصبانی نباشید

سلام. سری دومش اومده آیا؟؟؟ نیومده؟؟ کی میخواد بیاد؟؟؟ من به شدت منتظرم؟؟ دلم برای هاک و شینها تنگ میشه 


سلام خیر
هنوز فصل دومی نداشته

مسیی از انیه خوبت

*انیمه


دو ایتاشیماشته

سلام واقعا ساییتون عالیه حرف نداره 

سلام
ممنونم :)

نمیتونه اینجوری تمام بشه....نهههههههه......بقیش کوووو....من بقیه ی فیلمو

می خواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

حستو درک میکنم
سه قسمت اضافه هم داره
میتونی اونا رو هم ببینی

مانگاشم هست تازه

یه  سوال ایا شما ارمی هستین؟؟؟؟

 

سلام. کی پاپر مالتی فندومم. آرمی، آگاسه، اکسوال ...

فصل دوم نداره؟چرا اینجوری تموم شد😭😭

سه قسمت اضافه ای که گفتی داره رو چطوری نگا کنم‌؟‌چی بزنم بیاد بالا؟

^^
https://anime-list6.pw/anime/3587/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-akatsuki-no-yona-ova

ببخشید بدون سانسور هست دیگه ؟؟

اصلا لینکا خراب شده بودن!
از anime-list12.pw/ دانلود کنید

سلام ببخشید قسمت های ova رو از کجا بگیرم؟؟؟؟؟

سلام
https://anime-list12.pw/
از این سایت

سلام دوستان ببخشید ولی میاد دیگه ؟ چون اخه من تپش قلب گرفتم که نکنه مثل نوراگامی باشه . و احیانان خبر اینکه کی میاد را دارین ؟ 

سلام
خیلی وقته هیچ خبری ازش نشده
فکر نکنم ادامه بزنن براش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan