I ❤ Anime

معرفی انیمه The Prince Of Tennis


http://media-wallpapers.theotaku.com/caption-322782-20071112020929.jpg


انیمه شاهزاده تنیس (The Prince Of Tennis) در مورد پسری به نام ریوما ایچیزن است که به تازگی وارد تیم سیگاکو شده و شروع به نشان دادن توانایی های منحصر به فردش در تنیس میکند. وی که برنده چندین تورنمنت در آمریکا بوده و قدرتی بی همتا در تنیس دارد مورد توجه کاپیتان تیم سیگاکو یعنی تزوکا کونیمیتسو قرار میگیرد. این انیمه با ژآنر ورزشی و پسرانه گرچه نتوانست فراتر از بسکتبال کوروکو و هایکیو! بشود اما توانست توجه طرافدان زیادی از ژانر ورزشی را به خود جلب کند. سری اول این انیمه دوباره در تلویزیون ایران نیز پخش شد که موجب به وجود آمدن موجی عظیم از طرفداران این انیمه در ایران گشت . انیمه شاهزاده تنیس تا کنون 2 فصل و تعداد زیادی OVA داشته . این انیمه زیبا و هیجان انگیز رو به تمام طرفداران انیمه های ورزشی پیشنهاد میکنم گرچه فکر کنم دیگه همه دیده باشندش 😄
فقط ریومااااااا😆😆😆
بگی ریوگا میزنم پس گردنت😈
فقط ریوگا :دی
رفیق...
برادر من..
داداش بزرگههههه
اگه هفته ی دیگه دیدمت..
دو تا پس گردنی بهت میزنم دلم خنک شه....
زرو رو هم میارم که اونم یکی دوتا بزنه...
دی

زرو اگه بیاد هرگز این کارو نمیکنه :دی
به زرو جان بگو که دلم واسش تنگ شده مشتاق دیدارشم
باشه میگم..دی

آفرین :دی

http://s2.picofile.com/file/8263633676/_TapeshMusic_ir_Kuroko_no_Basket_2nd_Season_1_25.zip.html

زیرنویس فصل دو کوروکو شرمنده دیر اومدم دیگه :(

وای وای وای وای وای وااااااااااااااااااااااااااااای
سامیکو عشقمی رفیق
ایول ... نفسمی
دمت گرم
اینترنتو شخم زدم واسش اما پیدا نکردم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون
جدا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم رفیق ^_^
نه ریوما نه ریوگا
فقط تزووووووکا
اوه اوه
اونکه صد در صد :دی
تزوکا عشق همه ست :دی
اووووووووه
فقط مال خودمه
سرشم غیرتیم
هاهاهاهاها ....

تزوکا ، فوجی ، ریوگا ، آتوبه و یوکیمورا ماله خودمند :دی
اولا که خجالت بکش؛ چند نفر باهم؟؟؟؟ دومافوجی، ریوگا، آتوبه و یوکیمورا مال خودت
اماااااااااااا
تزوکا مال من
همین که گفتم
ببین نمیشه
تزوکا از اول واسه من ساخته شده :دی
جییییییییییغ
مال خووووودمه
جییییییییییغ
نچ :دی
ماااااااال منه
هر چقدر هم بگی ماله منه :دی
من زود تر دیدمششششششششششششششششششش :@
لطفا دعوا نکنید
باتشکر
کوالا
داماره باکا کوالا :|
من داماره نمیشم :/

:| خدا شفات بده
حاضرین در سایت 6 نفر

یا خدا @ــ@
خخخخخ ...
خدا شفا نمیده :دی
در نتیجه: من داماره نمیشم :))
:| خیله خب حالا چرا میزنی ؟ :))
نمیزنم که :/
چرا برام حرکت درمیاری؟؟؟ همون چرا حرف در میاریه ها :))
خخخخ ... الان داری انیمه چی میبینی ؟
ببین دارم با زبون خوش بهت میگم مال منه
زود تر دیدیش که دیدیش، ربطی نداره
تو این همه را داری 
خب ابن دیگه مال منه
رفیق تلاش نکن
ماله خودمه :دی
سگ های ولگرد بانگو
:(( دست روی دلم نزار
رفتم نماشا kamisama را دان کردم
انگار هرقسمتش کامل نیست :((
ببین از بس هرروز زبان دارم و کاراش زیاده نمیرسم
چرا نمیای ای پی؟
قسمت چند بانگویی ؟ من تمومش کردم اون 3 تاقسمتی هم ک تا اون موقه نیومده بود رو دان کردم
میشینی آنلاین میبینی یا دان میکنی ؟ اگه دان میکنی شاید ای پی لینکاشو داشته باشه
اگه نداشت و خواستی دان کنی بگو لینکاشو واست بزارم
من زبانم دو روز دیگه تموم میشه این تابستون دو ترم خوندم
میام ک ... !
میگم اینجایی چرا نمیای اونجا
نه دان میکنم
منم اون سه قسمتو دان کردم
فکر کنم 2 تا دیگه مونده تا تموم بشه
مگه تا قسمت 9 نداشتی ؟ اگه 3 قسمت بعدشو دان کردی خب تمومه دیگه 12 قسمتیه
دارم واسه کلاسم لکچر درست میکنم انیمه هم میبینم وبگردی هم میکنم دیگه سرم شلوغه
من این تابستون چون ی ترم سفر بودم نرفتم :دی
این اولین ترم تابستونمه :دی
کلاست هرروزه دیگه؟؟
آره
هر روزه
قبول نکنی از راه فیزیکی وارد میشم
حالا خود دانی
تو ای پی یه نگاهی به بیوم بنداز
چشم
(خشونت طلب :|)
منم دارم زبان میخونم
وب تو هستم
ای پی هم هستم
بسی عالی
سلام در به در دنبال فصل دوم شاهزاده ی تنیس بازیر نویس فارسیم قسمت پنج و ششه را نتونستم با زیر نویس پیدا کنم لطفا راهنماییم کنید دمتون گرم..
سلام سایت تک انیمه رو بهتون معرفی میکنم . 
Takanime.cash
اگر مشکلتون حل نشد حتما بهم اطلاع بدید
خیلی ممنون بابت راهنماییتون فصل سه شاهزاده تنیس را از کجا میتونم دان کنم توی این سایت نداشت؟
پرنس اف تنیس فصل سه نداره دوست عزیز.  
فصل اولش 178 قسمته 
فصل دومش 13 قسمته
بقیه OVA هاشن ... مثلا نشنال تورنمنت 26 قسمته
ده نابغه فکر کنم 10 یا 12 قسمت بود ....
کلا این انیمه فیلم سینمایی و OVA زیاد داره اما در کل دو فصله
سلام یه سوال داشتم می خواستم بپرسم انیمه دراگون بال چجوریه از نظر فصل اخه چیزی به عنوان فصل ۱ پیدا نکردم از کجا شروع میشه؟؟
از اینجا دانلود کن دوست عزیز ...
فصلا رو به ترتیب گذاشته
http://www.takanime.bike/?s=Dragon+Ball
سلام من دراگون بال فصل یک را از تک انیمه دان کردم اما زیر نویساش فصل یک قسمت ۸۱ تا ۱۰۰ را نداره شما سایت دیگه ای نمی شناسید بتونم ازش زیر نویس دان کنم
سلام نه والا ... من از همین سایت معمولا زیرنویس میگیرم
سلام محمد زیرنویس فصل اول دراگون بال بفرما

 http://animelist2.info/wp-content/uploads/formcraft3/8/d6a51dc1c14de46efd2edef3e0478c13-AW-Dragon-Ball.rar
تشکر بابت همکاری تون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan