I ❤ Anime

معرفی انیمه Vampire Knight

 
انیمه شوالیه خوناشام (به انگیلیسی:Vampire Knight) انیمه ای با ژانر های خوناشامی، مدرسه ای و رومنس هست که تا کنون دو فصل 13 قسمتی داشته. این انیمه در مورد مدرسه ای شبانه روزی که دانش آموزان روزانه آن ها انسان های معمولی و دانش آموزان شبانه خوناشام هستند میباشد.در این بین زِرو(Zero) و یوکی (Yuki) که جزو گروه محافظان این مدرسه هستند، وظیفه دارند که دانش آموزان شبانه را از دانش آموزان روزانه دور نگه دارند. رئیس خوابگاه شبانه، خوناشامی اصیل زاده به نام  کانامه (Kaname) میباشد و برای مدتی طولانی رازی را از همه و به خصوص یوکی پنهان کرده است.
پیشنهاد میکنم کسانی که به ژانر خوناشامی علاقه دارند این انیمه رو حتما ببینند.

 

فقط کانامه....
فقط زرو ...
کیفیت عکس منو کشته :|
چطور ؟ باز نشد ؟
نمیدونم ببینم یا نه :دی
نه عزیز شما نبین واسه سن ات مناسب نیست :دی
یعنی واسه سن تو مناسب بوده؟؟ @ــ@
خخخخخخ ... آره
مگه من چندسالمه؟؟!؟؟؟؟ @_@
تو هنوز تازه به دنیا اومدی . 5 ماهه ته :دی
=-O
یعنی من پنج ماهمه؟؟؟
یا قران
خب اگه مشکل داری کمتر کنم :دی
4 ماه خوبه ؟
=-O
الان باید او او کنم؟؟؟
نه عزیزم نمیخواد الان شیشه شیرت رو میارم :دی :))
لطفا شیرش با اکالیپتوس مخلوط شده باشه :دی
زووووووووود وگرنه گریه میکنما :))
 :|
عمرا چنین چیز مزخرفی رو واست بیارم :|
:(( :(( :((
کجا رفتی؟؟؟؟؟
شیرم کو؟؟؟
گریه کنی بهتر از خوردن اون زهر ماره  :|
:((
پس من چیکار کنم؟؟؟؟
بزرگ شو :دی
بزرگی بشی میتونی مثل آدما غذا بخوری :دی
4 ماهگی کودک :
او مدام در حال گسترش حواس خود است. او همان حسی را دارد که کاشفان جهان برای اولین بار قاره‌های مختلف را روی زمین کشف کردند.

بهتر است از این ماه کمک کنید تا اکتشافات بیشتر داشته باشد.

:دی :دی :))


برو سر یخچال هر چی خاسی بخور :|
چیکارت کنم جناب مکتشف :|
خب چجوری یهو بزرگ بشم؟؟؟
من نمیدونم
دیگه مشکل خودته :دی
اووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اووووووووووووووووووووووو
درررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد :دی
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووو
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
درد ... !
:/
این چه طرز رفتار با ی بچه معصومه؟
:((
بنده خودم اگه روزی پدر بشم بچم بخواد نق بزنه از پنجره پرتش میکنم بیرون :|
پدر یا مادر؟؟
دلم ترکید :(
هرچه خدا خواهد :دی
چرا ؟
از کوالاهه ترسیدم
تو هم که میخای منو بزنی
:((

:| خخخخخخخخخ :))
چرا باز شد ولی کیفیتش صفره :)
جدی میگی ؟ پس چرا واسه خودم با کیفیته ؟
میگردم کاور جدید واسش میزارم
:/ به بچه نخند :دی

برا من کیفیتش  خیلی خوبه
واسه منم خوبه :|
عیبی نداره
یکی دیگه هم میزارم

شرمنده شرمنده :))))

عفو نماید بزرگواران

مشکل از نت منه :)

نه آتسوکا سان ... دشمنت شرمنده رفیق ^_^
یه کاور دیگه هم گذاشتم
دانته جان یه چیزی
تصویر اول یه مقدار کیفیتش نابوده...
یه سری هش بزن
ای بابا :|
چرا ؟ من ک کاور دوم واسش گذاشتم ...
چرا واسه تو و سامیکو اینطوری میشه ؟
ولی واسه منو هاکو درسته ؟
کلا حذفش میکنم :|
حالا چرا سر من خالی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا میزنی؟؟؟؟؟؟؟
من کی زدم ؟
کاورشو حرف کردم اینو گذاشتم
حالا کیفیتش خویه؟
خوبه کاورشو سخن نکردی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بله
کیفیتش خوبه
خب خدا رو شکر
میدونین فصل سومش کی میاد؟ خیلی دلم میخواد ادامشو ببینم 
سلام هنوز خبری درباره اومدن فصل سومش منتشر نشده
تو یوتیوب تیزر به اسم vampire knight destiny پخش شده.هر وقت اومد میذارینش؟
سلام . 
باشه حتما
اونقدر غرق خوندن نظرات قبلی شدم که موضوع پست یادم رفت
خخخ
سلام شما ماهان می شناسی؟
سلام. خیر 
وای من عاااااشق خون آشامام ^_^ راسدی رایانا عکسا نیسدن مشکل از منه یا اینکه عکسا پریدن ؟! ولی واسه معرفیه داستانش خیلی خیلی بی نهایت یه عااااااااالمه مرسی رایان جونم*-*
منم خوناشام دوست !
نه عزیزم مشکل از شما نیست سرور آپلودر عکس ها خراب شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan