I ❤ Anime

دقت کردید؟

دقت کردید توی انیمه چارلوت(Charlotte)، یو داشت ضربان فرشته(Angel Beats) میدید؟!!!

خخخخخ .... خیلی باحال بود

انیمه در انیمه 😆


https://www.uplooder.net/img/image/71/8332f9bb8d11b167bb8055bb7faad7e5/rx6i-tumblr-inline-nt5272tqkd1t1na46-500.gif

سوال ...
من توی تصویر بالایی یه چشم پشت سر اون کاراکار میبینم..
درست میبینم عایا؟

چشم ؟
باکا
گیره مو ـه!
نه...
جدی میگم...
اون یه حالتی مثل چشم داره
راحان خیالاتی شدی داداش :|
بابا ..خب تو که انیمش رو دیدی..
الان هم که جلو چشته..‌
فقط یه بار از دور بهش نگاه کن..
اصلا از نزدیک نگاه کن..
میگم یه حالتی مثل چشم داره...یکی بیاد حرف منو باور کنه اخه...

واسه اینکه انیمش رو دیدم و الان جلو چشممه دارم میگم چشم نیست
اصلا شبیه ش هم نیس
این دقیقا شبیه چشمه..
رایان تو رو خدا یه بارم که شده اونطور که من میگم نگاه کن...
لامصب حتی‌مژه و سفیدی‌چشم هم معلومه.
اخه تو کدوم یکی از‌کاراکتر ها رو دیدی‌کع پشت سرش گیر بزنه؟؟
این چشمه..
من کاملا جدیم..
ای بابا.
اصلا نمیخواد باور کنی
خب نگران نباش اصلا قصد باور کردنشم نداشتم
چون شبه الان داری اشتباه میبینی
من خیلی کاراکتر ها رو دیدم ک موهاشونو گیر بزنند یا ببندند
نمونه است شو چان یا جینگوجی
یا توی انیمه دی.گری من ، کاندا
داداش
مارو سر کار نزار
برو بخواب
این لامصب داستانشم مورد داره..
بابا این انیمه یه جورایی خوف بر انگیزه..
مم از اون ادمایی هستم که خیلی از مرگ میترسم.. این تنیمه داستانش در مورد مرگه و اینا...
ولی فکر نکنم فقط این دلیلش باشه که من پشت سر اون دختر یه چشم میبینم به جا یه گیر سر..
این انیمه واقعا منو میترسونه..
یه نگاه به عکس ترجمه اهنگش بنداز...
بالهاش رو ببین..
حتی با اینکه بالهاش سفیده ولی مورد داره...
نمیدونم..یا شایدم من ریختم به هم..
لامصب..این انیمه فوق العاده ترسناکه

داداش ساعت 1 و 25 دقیقه نصفه شبه
اونوقت تو انیمه انجل بیتسو ک ژانرش بیشتر کمدی و عاشقانه است رو میگی ترسناک
اهان
بعد دیگری که کلا ژانرش مرگ بود رو میخوای تو چ گروهی بزاری؟
برو بگیر بخواب
منم میخوام بخوابم
صبح ساعت 7 باید بیدار شم برم کلاس
ریختی به هم احتمالا زیاد دنبال پکیمون گشتی
خدا شفات بده
اویاسومی
به راحان:
در ضمن بال های کاناده هیچ گونه مشکلی هم ندارند
:|
بـــــــــــــــــــــــــــــــآکــــــــــــــــــــــــــــآ :|
😐😐😐😐😐😐😐😐
چه قدر به نظراتمون احترام میزاری..من جات بودم حداقل..
هیچی..
شب بخیر
آخه برادرم خواهرم فرزندم
چی بهت بگم
از هرکی بپرسی میگه گیره موعه
ی چیزی بگو ک آدم وار باشه
مردونه الان جوری بزنم پس گردنت نتونی دیگه بلند شی؟؟؟؟؟؟؟
اصلا این کاراکتر انسان نیست که میگی ادم واری باشه..
من به همه نشون دادم.
همه میگند چشمه..
😐😐😐😐😐😐😐😐😡😡😡😡😬😬😠😠😠😠😠😠
:|
داداش ول کن
این چشم نیست
من هنوزم فکر‌میکنم این چشمه.😐
واااااااااااااااااااااااااااااااای :|
همین یه ساعت پیش داشتم به این صحنه فک میکردم :|
خخخخخ ....
توی انیمه ی اومارو چان هم ، یه صحنه "محدوده ی تزوکا" رو معرفی کرد :)))
خخخخخخخ ... آره بعضی از انیمه هاستند ک از انیمه های دیگه هم ی چیزی  نشون میدند
راستی لینک فصل یک سگ های ولگرد بانگو رو گذاشتم
قسمت اول رو دیدم
اون دختره دوربین به دست بد رو اعصابه 
ولی خیلی شخصیت اصلی رو درک میکنم کاراکترش رو دوست دارم با یک قسمت نگاه کردن متوجه شدم ازش خوشم میاد
نائو چان منظورته ؟!
وای من خیلی دوسش دارم !
چرا رو اعصابه ؟
حالا من یه چیز جالب تر بگم تو یکی از قسمتی کلاس ادمکشی کارما داشت وان پیس بازی میکرد
حالا من یه چیز جالب تر بگم تو یکی از قسمتی کلاس ادمکشی کارما داشت وان پیس بازی میکرد
واو
من ندیده بودم !
ایول مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan