I ❤ Anime

ترجمه آهنگ اندینگ انیمه Angel Beats

 سلام دوستان

براتون آهنگ پایانیه انیمه ضربان فرشته رو ترجمه کردم به سفارش دوست عزیز تزوکا

به ادامه مطلب برید

امیدوارم خوشتون بیاد

^_^

 

kanade

 

معنی آهنگ اندینگ انیمه Angel Beats

نام آهنگ : Brave Song

معنی اسم : آهنگ شجاعت

به روماجی

itsumo hitori de aruiteta furikaeru to minna ha tooku
soredemo atashi ha aruita sore ga tsuyosa datta
mou nani mo kowaku nai sou tsubuyaite miseru
itsuka hito ha hitori ni natte omoide no naka ni ikiteku dake
kodoku sae aishi waratterareru you ni atashi ha tatakaun da
namida nante misenain da

 

 

 

ترجمه انگیلیسی به فارسی

I have always walked alone. When I looked back, everyone was faraway

من همیشه به تنهایی قدم زدم. هنگامی که به پشت سرم نگریستم، همه از من دور بودند
Even so, I kept walking. That was my strength

با این حال من به راه رفتن ادامه دادم. این قدرت من بود
"I'm not afraid of anything anymore", I muttered to myself

همیشه به خود گفتم " من دیگر هرگز از چیزی نخواهم ترسید "
Everyone will be alone someday, living on in memories only

هر کسی روزی تنها خواهد شد، تنها در خاطرات زنده خواهد ماند
I fight so that I will be able to love and laugh despite of the loneliness

من باز هم با وجود تنهایی ام خواهم جنگید برای اینکه بتوانم عشق بورزم و بخندم
I won't show my tears

من اشک هایم را نشان نخواهم داد.

^_^

عالی بچه...
افرین
بچه ؟
5 سال ازت بزرگترم هااااا :|
یکی بیاد منو زور کنه اینو ببینم:|
هی گزاشتم جلو چشمم هی نمیشه دیدش:|
وای سوزومه ببین تو رو خدا ....
خیلی قشنگه
فکر نکن قسمت های اول و ایناش قشنگ نیست.
وقتی رسیدی به آخرین قسمتش تازه میفهمی چ جواهری بوده
اما قسمت آخرشو حتما تنها ببین
چون مثل شازده کوچولو گریه ات میگیره
ممنون
خواهش ^^
بچه ای داداشم...
حالا هرچند سالی که بزرگتر باشی
:|
نه خیرم
خخخخخخ
دیدی مثل بچه ها گفتی نخیرم....
نخییییییییییییییییرم :@
وای!
من الان اینقدر شگفتی تو بدنمه ک ...
ایشالا از فردا حتما حتما حتما شروع میکنم...^_^
دلم برای احساساتی شدن سر انیمه تنگ شده!!!
خخخخخخخخخ
حالا این شگفتی ها چی هستند ؟
خب دیگه داری از بچگی رد میکنی... نوزاد شاید
چطوری جوجو؟؟؟؟
خخخ
داماره باکا :@
اوکی..
عصبی نشو داداشم...
ماکه دعوا نداریم     با کسیم کار نداریم
ماکه دعوا نداریم     با کسیم کار نداریم
خخخ
الان این آهنگ بود :|
یه اهنگه دادا... من از خودم در نیاوردم که
آها...اوکی -_-
دیگ فهمیدی شگفتانه هایم را!!!
زندگی بدجور بر وفق مراد شده!!!^_^
انشالله همیشه بر وقف مرادت باشه رفیق ^_^
دلم واسه خل بازیات روی نرده ها تنگ شده :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
منم دلم برا *** ****** ** تنگ شده
رفیق جان :دی
اینجاااااااااااااا آخه  ؟!!!! :دی
خخخخخ
ببخشیییید (مامان بزرگه)
خخخخ... خواهش :دی
راستی مدیر این زندان جدیدم دقیقا برعکس خ ج هست، خیلی مهربونه
ساخت مدرسشم که محشر بود
خووووووووووووووش به حاااااااااااااااااااااااالت :((
همین الان فهمیدم باریوما تو یه زندان افتادم
هه هه :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا دتو بلاگت نظراتو سانسور میکنیییییییییییییییییییییییییییییی؟:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
*****************************************************************************
انجل بیتشو دیدم...
تموم شد
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
اصلا نمیتونم چیزی بگم راجع بهش:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
خیلی خوب ود...خیلی:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
:)
خب ناجور صحبت میکنید دیگه :دی
دیدی؟
دیدی گفتم....خیلی دوسش دارم من عالیه
عاقااااااااااااااا:((
خیلیخوب بود انیمه هه:((
من هنوز تو جوم:((
عاقااااااااا:((
من از TK خیلی خوشم اومد:دی خعلی دوسش دارم...شخصیت محبوبم!!!
بعله بعله انیمه ای بسیار عالی بود :دی
تی کی کلا تو فاز موزیک بود
منم خیلی ازش خوشم اومد
اما شخصیت مورد علاقه ام بیشتر کاناده هست
ی سوال :دی
شما ؟؟؟ :|
آی پی تون واسم نا آشناست
اولین باره ب بلاگم میاید؟
تولد وبلاگت با ی روز تاخیر مبارک:)
ایشالا میلیون ها سال عمر کنه!
اممممم ... مگه یه سال 365 روز نداره ؟ :دی (دارم اشتباه میکنم عایا ؟ آخه ب خودم شک کردم :دی )
بلاگم ک هنوز 352 روز شه :دی
قراره وقتی یه سالش شد واسش پست تبریک بزارم :دی
رایان تو مدرسه جدید ماهارو یادت نره ها......
من غلط بکنم شما ها رو یادم بره :دی
اخه چند وقته یه حس بدی دارم، این دوسال که باشماها دوست بودم بهترین سالای عمرم بود
دلم نمیخواد این دوستی تموم بشه، میخوام پایدار بمونه 
خواهد ماند تزوکا جان
نگران مباش ^_^
ایشالا
^_*
دادا وخی بیا وبلاگم ببین چی پیدا کردممم
من دارم سکته میکنم
باشه
دارم پست میزارم
S منم ک خسته بودم تا وارد بیان شم:)))
الان یادم اومد سال 365 روزه:))))
از اثرات هیجان زیاده:)))
چ سوتی وحشتناکی-_-
نابودم
کردی
سوزومه
ساما
😐
من نابودت نکردم😕
خودت نابود شدی😅😅😅
چی شده از ایموجی استفاده نمودی؟
مشکوک میزنی!!!
اوه ... چ جمله سنگینی :دی
خب باشه دیگه استفاده نمیکنم
استفاده کن...
خوبه دوست دارم☺
باشه
دوست بدار :دی
سلام انیمه اش چطوره؟
عالی محشر ... بهترین
سلام.لطفا آهنگ death note و اوپنینگ فصل اول tokyo ghoul رو هم بذار.من عاشقشونم.
بایت تیتراژ attack on titan هم واقعا ممنونم من خیلی دنبالش گشتم ممنون که گذاشتی.
کدوم آهنگ death note ؟ دث نوت چندین تا اپنینگ اندینگ داره
توی وبم آهنگ توکیو غول هست
خواهش

Angel beats season 2 ham dare?

خیر متاسفانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan