I ❤ Anime

معرفی انیمه Kamisama hajimemashita

انیمه Kamisama hajimemashita (کامی ساما هاجیمه ماشیتا) یک انیمه فوق العاده زیبا با ژانر های رومنس، کمدی، فانتزی و ماوراطبیعی هست که تا کنون 2 فصل 13 قسمتی داشته که خیلی هم موفق بوده . طراحی های این انیمه عالیه . مطمئن باشید از دیدنش پیشمون نمیشید. داستانش در مورد دختری به اسم " نانامی " هست که پدرش اون رو با کلی قرض ترک میکنه و نانامی هم خونه شو از دست میده. بعد با کسی به اسم

" میکاگه " آشنا میشه غافل از اینکه میکاگه خدای زمینه. میکاگه مهر خودشو به نانامی میده و اونو به معبدش میفرسته. در اونجا با یک روباه اهریمنی به اسم " توموئه " آشنا میشه و بعد از اون هم نانامی یاد میگیره که چجوری از قدرتاش استفاده کنه ... این انیمه رو حتما ببینید . ^^

خیلی. عالی...
ممنان.
انمیه باحالیه ...
ولی من مانگاش رو بهتر دوست دارم
اتفاقا دنبال مانگاش گشم اما گیر نیووردم... :(
این انیمه را برا من ریختی یانه؟
نه . بشین سر جات مناسب سنت نیست :دی
عخی..‌‌
جدی؟؟
داداشم اگه میخوای بهت بدم یا مانکاش رو بخونی باید عضو یه سایت شی..
بهت بدم ادرسشو؟
نه . تشکر :|
میگردم مانگار ریدر آنلاین بدون نیاز به عضویت پیدا میکنم :|
ببخشید مامان بزرگ چندسال از من بزرگ تری؟؟؟؟
امممممم...نمیدونم نوه جان :دی
خخخخخ
آخ جون اسم جدید برات پیدا کردم
اسمتو تو گوشیم مامان بزرگ سیو میکنم
:|
عهههههههه :|
خنده داره داستانش:))
خیلی خیلی خنده دار:)))))))))))
مگه واست اینو ریخته بودم ؟

من با دیدن نظرات این پست در جنگل های امازون محو گشتم :/

و خودم با هزار صورت در زاویه 180 درجه تا کردم :/



خخخخخخخ ... چرا ؟
راسی اگه مانگاشو پیدا نکردی بگو بزارم وب :»
راسی اگه مانگاشو پیدا نکردی بگو بزارم وب :»
پیدا نکردم :|
منم میخام ببینم.... 
:-!
خب دانلود کن ... :دی
خب دانلود میکنم :-\
آفرین ^_^
این انیمه خخععععلللییی خخععععععلی قشنگه پایانشم خییلی خوب بود  پیشنهاد میکنم ببینینش حتما
اره انیمه تک و بی نظیریه !
سلام مرسی بابت انیمه های زیبایی که قرار دادین..لینک دانلود این انیمه حذف شده ایا؟؟
سلام   سپاس بابت کامنتتون . این انیمه برای دانلود قرار نگرفته و فقط برای معرفیه . لینک دانلودشو میخواید !?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan