I ❤ Anime

تصاویر بازی Final Fantasy XV

سلام به تمام فن های بازی و انیمه فاینال فانتزی. پرنس ناکتیسو میشناسید دیگه !؟

توی بازی Final Fantasy XV ...

امروز عکسای بازیشو واستون میزام. به ادامه مطلب برید. اگه هم خواستید کپی کنید عیبی نداره اما منبع یادتون نره ^_^

عکسا بزرگ و با کیفیت اند!

روی عکسا کلیک کنید و بعد ذخیره شون کنید.


Final Fantasy XV


Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV


 
Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Final Fantasy XV

امیدوارم خوشتون اومده باشه
سَلآم عَزیزَم

وبِت زیبآس . بآ اینکهـ یکَمیـ خَلوَتهــ :)

خوشحآل میشَم بهم سَر بزَنیـ :)
سلام. منظورتون از خلوت چیه ؟ از نظر بازدید کننده ها؟ یا از نظر طرح قالب؟
ایول رفیق ایول..
فقط ناکتییسسسسسسس
دمت گرم
:دی
ناکتیس خدا وکیلی خیلی خفنه...
من فینال فانتزی رو فقط بخاطر وجود نوکتیس دوست دارم
قهرمان فینالی منه
بسی عالی. منم از طرفدارای پر و پا قرصشم
با تبادل لینک موافقی؟ اگه موافقی بیا وبم بگو با چه اسمی لینکت کنم
باشه حتما. خوشحالم میشم. منم شما رو لینک میکنم
عکساخوب بودن^^
انیمه ایکه جددا منتشر کرده اسکوئر از اف اف پونزده رو دیدی؟:دی
اونی رو میگی ک قسمت اولش Brotherhood (برادری) هست ؟ اگه اونه من فقط ی قسمتشو دیدم
آره همون رو میگم بالاخره قشمتای بعدیش هم اومده ^^
ایول چ خبر خوبی :دی توی همون قسمت اولش دیدی ناکتیس چقدر آروم آروم و لوس غذا میخورد :|
نه به جنگیدنش که خیلی تمیز آدم میکشه اصلا نمیفهمی کی کشت نه به غذا خوردنش :|
سلامم ممنون بابت لینک 
خواهش میکنم ^^
خیلی قشنگ بودن تنها فاینال فانتزی هستش که به شدت دوسش دارم ... و همچنین پایان زیبایی داشت ... لایک
شما بازیشو‌ کامل کردید؟
من بازیشو ندارم اما کامل خوندم ک چ اتفاقی میفته! خییییلی داستانش غم انگیزه !
بله من هم بازیشو دارم که رفتم و هم قبل از خریدش کامل دیدم چه داستانیه مهشره ... من پی اس فور رو فقط و فقط واسه همین بازی خریدم ... عاشقه بازیش و نوکتیس و دوستاش هستم ... فیلمشم قشنگه حتما ببین ...
فیلمش رو دیدم ... من هرچی انیمه و انیمیشن از سری فاینال فانتزی هست رو دارم به غیر از قسمت Ultimate ـش ...
حتی بازی هاشم دارم اما مشکلم اینه کنسول مناسب بازیشو ندارم ...
دارم پول جمع میکنم اما خیلی کنسولاش پراکنده اس ! اف اف XV واسه پی اس فوره ... اف اف X واسه پی اس توـه ... اصن ی وضعی!

اره قبول دارم غمگینه و من سر مرگ پادشاه ریجس و مخصوصا مرگ لونافریا خیلی گریه کردم ... تو عمرم سر هیچی انقدر گریه نکرده بودم خخخخخ ... با این حال پایان عالی بود چون اخرش نوکتیس به لونافریا رسید بعد از بیست و پنج سال دوری ...وای من بودم میمردم خخ ... البته نوکتیس ده سالشو خواب بود ...
مرگ ریجس تو Final Fantasy XV : Kingsglave  واقعا سکانس خیلی تکان دهنده ای بود ... همینطور فداکاری لونا ...
وقتی اسکرین شات های ناکتیس از گیم بعد از اون ده سالی ک خوابید و بیدار شد رو دیدم اصن باورم نمیشد
:| این همون ناکتیس مو تیغ تیغیه ماـه ؟! خخخخخخخ

من اولین بار عکسشو تو اینترنت دیدم سرچ کرده بودم نوکتیس ... باورت نمیشه ... دهنم قشنگ جر خورد انقدر باز موند خخخخ ... خیلی شبیه باباش شده بود ... به خواهرم نشون دارم گفتم حدس بزن کیه ... گفت اا این چقدر اشناعع ... بهش گفتم نوکتیسه ... فقط خیلی خندید ... نمیدونم فازش چیه خخخخ
دققققققققیییییقااااا. خییییلی شبیه باباش رجیس شده بود ! من ب خواهرم نشون دادم چون اونم با فاینال فانتزی آشنایی‌داره . وقتی بهش‌گفتم ناکتیسه اصن موند. گفت نه بابا ناکتیس این شکلی نبود. بعد بهش گفتم داستانشو و اینکه ۱۰ سال تو کریستال میخوابه . اما هم واسه خودم هم خواهرم و کلا همه ی طرفدارا شک بزرگی بود
اره ... البته الان قشنگ جفت لونا میشه ... البته قبلشم بودا ... الان بیشتر میخوره ...
هه ! :دی
سپاس بی نهایت یه عاااالمه رایانای گل *-* مدل موهای ناکتیس و دوستاش چه باحالن^_^ چشماش انگاری یخی ایهo_O
وای ناکتیس جزو جذاب ترین کاراکتر های فاینال فانتزیه !
کشته مرده زیاد داره ک یکیش منم !
عشق است و جشمای یخیش !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan