I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری چهارم)

اوهایو مینا سان ^_^
دای جوبو دس کا ؟!
امروز با سری چهارم عکس نوشته های انیمه ای به همراه ترجمه شون همراه تونم . خودم ترجمه کردم . نظر فراموش نشه. برای دیدن سری های قبلی از تگ عکس نوشته های انیمه که در منوی وبلاگمه استفاده کنید.
خوش بگذره ^_^
سایونارا ...




تسلیم نشو!
هیچ خجالتی در زمین خوردن نیست
خجالت واقعی وقتیه که دیگه بلند نشی.




سری چهارم



ما نمیدونیم که حقیقتا چه نوع آدمی هستیم تا لحظه قبل از مرگمون.
وقتی که مرگ میاد تا تو رو در آغوش بگیره ، تو میفهمی که چی هستی
این چیزیه که مرگ هست.تو اینطور فکر نمیکنی؟



واقعیت این که همه میخواند به تو آسیب بزنند و تو میری دنبال کسی که بیشتر زجرت میده.



عیبی نداره. من میتونم دوباره با پای خودم بلند بشم. حتی اگه تنها هم باشم زنده میمونم.



اگه میخوای از گذشته ات فرار کنی، باشه.
اما هر کاری میکنی، از الانت و یا حتی بد تر از آینده ات فرار نکن.



هرگز فراموش نکن که محبت میتواند به جای یاری ، آسیب رسان هم باشد.



مهم نیست که چقدر میتونی اوج بگیری، تو همیشه مهم ترین شخص برای من در این دنیا باقی خواهی ماند.


وقتی کسی اطرافت نیست نمیتونی احساس تنهایی کنی.



هر وقت با کسی معامله میکنم یادم میاد که یکم کنترل روی زندگیم دارم.



در هر حال ، اینطور نیست که من کشته مرده ی پیدا کردن دوست باشم فقط خوشم نمیاد ، به من به چشم یک آدم غمگین تنها نگاه کنند.



این درسته که در جامعه امروز، مردم فکر میکنند نداشتن رفیق ، یک چیز خیلی بده.اما این درست نیست.مگه نه؟

 
Nice...
Some times what they say Can change sb's life!
yes you're right!
that is why I say new Anime= new Life!
خوب بودن:)
^_^ خوشحالم خوشت اومده
قشنگ بودن
^_^
اخی 
خیلی قشنگ هستن...
جملات سنگینه
شیزوکو هم داشت ^-^
ماله کدوم انیمه؟
انیمه my little monster 

من دوسش داشتم 

اینو2 تا مال اونه :
this HTML class. Value is http://orig14.devian

http://orig06.deviantart.net/2403/f/2014/054/2/6/anime_quote__252_by_anime_quotes-d77qwp9.jpg
اها ندیدم انیمه شو ... قشنگه؟
آره من که خوشم اومد 
یه فصل دیگه هم به نظرم داره ولی هنوز بیرون نیومده 
راستی بوسه ایزدی فقط همون 2 فصل رد داره؟؟
Ova هم داره
سبکش کمدی مدرسه ای عاشقانه ست
اها ... زیاد از این ژانر خوشم نمیاد اما شاید ببینم
عه فصل 3 هم داشت! 
دیدمش ^-^
چی بوسه ایزدی؟
عه ببخشید اسمش من شروع کردم یک خدا بشمه ن بوسه ی ایزدی :(
گومه زیاد حرف زدم :||
خب بستگی داره کدوم فصلشو بگی ... فصل اولش من شروع کردم یک خدا بشمه
دومیش بوسه ی ایزدی
آ ک اینطور:)


 Kenka Banchou Otome: Girl Beats Boys این رو میبینی؟؟
نه .... انیمه اس؟
بازی بوده..انیمه ش در حال پخشه




اها ....

وقتی کسی اطرافت نیس..نمیتونی احساس تنهایی کنی...!

LIKE

><
بعضی از عکس ها باز نمیشه.....

عاره اینا قدیمی ان فکر کنم بعضیاشون لینکشون خراب شده باشه

سلام مرسی

سلام خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan